![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne goede kennis kocht een huis in verweggistan, het enige wat hij heeft is een sleutel die niet eens op de sloten past.
Let wel, hij heeft toch een maand of twee seks gehad met dat wondermooie vrouwtje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 419 scam (Nigeria) opletten is de boodschap.
dat zijn héél der zalen vol mensen die,proberen anderen hun geld afhandig te maken. Vroeger stonden de mails die men verstuurde vol fouten maar dat is niet meer zo. (vertaalsoftware genoeg) 'Easy money': How international scam artists pulled off an epic theft of Covid benefits Om wat draait het money money money ![]() Hoor ik nu eensklaps ABBA weer zingen???? 419 "419" Scam – Advance Fee / Fake Lottery Scam 419 Scam U wil een vriendin? (iemand gaf mij die site door, niet dat ik op zoek ben)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 augustus 2024 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 augustus 2024 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De wereld (dankzij het internet) een dorp. Het is voor een stuk zeker het geval. Maar het gevaar loert blijkbaar achter elke hoek. Zo was er een tijdje terug een verhaal op de radio van een man die via online dating een dame leerde kennen die hem wel beviel. Er ontstond een vertrouwensband die dusdanig groeide dat de dame zelfs aan huis kwam. Op een gegeven moment toen ze voldoende wist werd de man wel heel slaperig na het nuttigen van een tasje thee. Toen hij wakker werd merkte hij dat de dame weg was, net als een heleboel andere waardevolle zaken uit zijn huis (en portefeuille). En het kan altijd nog erger, gelukkig zijn dit de uitzonderingen en is er waarschijnlijk veel meer kans op lucky shot, dan op een deadly shot om het in termen van russische roulette uit te drukken. Eigenlijk zou men heel erg moeten screenen vooraf, maar dat is dan weer zo nefast voor het ontstaan van romantiek en afgeleide neveneffecten. En in dit kader is dat dan meteen ook de verklaring dat het af en toe wel eens behoorlijk fout gaat denk ik dan. Wel goed dat dit soort van verhalen aan de oppervlakte komen, een verwittigd man (of 'vrouw', geldt ook in dit geval lijkt me) is er 2 waard en dan nog ... Ik vermoed dat het willen geloven in het sprookje een sterke troef is die de oplichters in dit kader zonder enige twijfel in handen hebben. Sommige slachtoffers blijven zelfs geloven na confrontatie met heel veel indicaties dat er wat mis loopt. De mens blijft een wonderbaarlijk wezen ![]()
http://forum.politics.be/showthread.php?t=175515 optimaal aantal mensen Laatst gewijzigd door satiper : 24 augustus 2024 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te 'mooi' om waar te zijn??? Tal van negatieve reactoes op de volgende site: https://scamcheck24.com/traderup/ Tjah, die mensen die iets te goedgelovig waren zijn hun geld kwijt waarschijnlijk. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks moeten wij nog van het standpunt uitgaan dat het juist die mensen zijn die zorgen voor al de overlast in de EU??? Bob Marley zong: Mingle with the good people... Daarbij rijst de vraag: wie zijn dat????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als buitenaards wezen moet dit toch een ongelofelijk interessante case zijn om te bestuderen denk ik. Uiteraard gaat het steeds om geld. En uiteraard is goedgelovigheid een steeds weerkerend aspect. En vreemd genoeg soms bij mensen waar je het niet zou verwachten. Ik vermoed dat iedereen zich de heisa rond PvdV, SdH, en SvS herinnert. 3 publieke figuren waarvan je kan aannemen dat ze niet helemaal zonder hersens geboren zijn. Alle drie het slachtoffer. Alle drie een tijdje aan de publieke schandpaal hierdoor. Nog vreemder als men er van uitgaat dat geen van de drie waarschijnlijk zal moeten sukkelen om zijn lading kwijt te raken via de niet virtuele wereld (de echte wereld dus). Ik denk dat de kandidaten bij wijze van spreken staan aan te schuiven. Maar dan toch naar het randje, het gevaar gaan opzoeken (speelt dat aspect hierin ook een rol? Zien tot waar men kan gaan? Waar de afgrond zich plots opent? Het lijkt er vast op dat het soms wel meespeelt). Ergens moet er toch die rode lamp in het achterhoofd aan het knipperen gegaan zijn, maar wellicht neemt dat andere hoofd het op een bepaald ogenblik over ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kans dat ge via een of andere datingsite op een egocentrische narcistische patee stuit is zo al groot genoeg, dat ge u ook nog met importmiekes moet gaan bezig houden... Dan is het veiliger om russische roulette te spelen met een doorgeladen pistool.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge geeft die Aziaat voedsel, kuisgerief en de rest, en ze verandert dat in eten en een thuis. Een westerse vrouw weet niet eens meer wat ze straks gaat eten. Ze produceren afval en een huis vol rommel. Ik begrijp niet hoe een mens aan zoveel afval kan komen, hoewel ik het wel begrijp als ik de verpakkingen van al die rommel eens bezien. Rommel die finaal op dezelfde afvalberg als de verpakking belandt.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 26 augustus 2024 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
< What would Jesus do? > ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen slavendrijver, maar erger me wel aan materialisme en cosmetica dat mijn vuilbak kan vullen, onnodig.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die had geen plaats om Zijn hoofd neer te leggen en zwerfde rond.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
50 jaar geleden had niemand internet of een forum en toen werden de mensen ook 70 jaar of ouder. Uw ergernis met materialisme is dus wel vrij selectief eh Cufi? Maar mij niet gelaten hoor... Ieder zijn ding eh? ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En via een oude telefoon van 20 jaar oud die nog geen 5 watt verbruikt.
Maar ik ga een Unihertz kopen volgende maand. 150 euro en kleiner dan een bankkaart.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Only Fools rush in...." Zingt Elvis.
![]() @Uni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten storten, vallen in "love".
Holder de bolder de berg af... Lager dan een Lamborghini. Zingt euh. Luducris of zoiets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baisse toi.
Prends moi. Je suis a toi. Mea culpa ... ![]() |
![]() |
![]() |