![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De keuze was en is hier failliet gaan en alles verliezen of de productie overhevelen naar Azië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaneigens. Alle oppositie in de fascistische regimes Rusland en China komt uit het buitenland. In die dictaturen zelf leeft het volk immers in een eeuwig paradijs.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt dus beter voor een ander hol gaan blaffen.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met navenant resultaat:
Ik zie het hier dagelijks economisch dieper zinken, ook voor de eenvoudige lokale handelaar en werker. De "te Huur" bordjes voor commerciële middenstander-ruimtes zijn hier ondertussen in harde concurrentie gekomen met die van de ooit drukke Leuvense straat in Vilvoorde. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 16 september 2024 om 02:32. |
![]() |
![]() |