![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige maal je beter heel fijn, andere maal je beter wat groffer. Maar zelf doe ik daar ook niet aan mee, mijn machien staat ongeveer halfweg ingesteld qua maling en ik ben tevreden.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Espresso dat over een bevrozen stenen bal rolt wil ik wel eens drinken. Ik begrijp waarom het beter kan smaken, maar moet het nog zelf ervaren.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Si Caro Zipper, ma a Venezia si paga non solo il cafè ma anche l’ambiente.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Senseo.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 20 september 2024 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Italië is het land dat op zijn bodem het grootste kunstpatrimonium ter wereld heeft. Sommige andere Europese nationaliteiten horen dat niet zo graag maar het is zo. Alleen nog maar dat kunstpatrimonium beschermen en toch toegankelijk houden voor zoveel mogelijk mensen is niet eenvoudig en het oefent soms een enorme druk uit zowel op de lokale bevolking als op de kunstwerken zelf. Venetië kwam op een bepaald ogenblik in het nieuws omdat de gemeentelijke autoriteiten er serieus over nadenken om de toegang tot de stad te beperken. Hetzelfde probleem stelt zich voor nog andere prachtige Italiaanse steden zoals Firenze, Siena, Rome enz. Het massatoerisme wordt stilletjes aan als bedreigend ervaren.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Duvel of Omer drinken vlakbij Manneke Pis zal ook wel duurder zijn dan in een doordeweekse café ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 20 september 2024 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga dan wel op een bank zitten en of plaatsen waar je je koffie zelf moet gaan nemen aan een machine zoals op de autosnelweg en of Lunchgarden enz.....Daar stoor je niemand en is er plaats in overvloed. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 september 2024 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind de horeca prijzen in Belgie stilaan te gek voor woorden. Aan wat dit ligt heb ik geen idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat hem smaken!!
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge geluk had met de voetjes in 't water bij een onderlopend San Marco plein...
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier vlakbij is een zomerbar-achtig terras, zonder bediening, waar ik €4,7 betaal voor een Westmalle Tripel. Een beetje verder is een terras, midden in't centrum, met bediening en daar betaal ik €3,6 voor diezelfde Westmalle Tripel. En dat zomerbar-achtige terras trekt raar genoeg steevast meer volk. Maar steek de grens over, ga ergens op een leuk terras in Nederland zitten en je betaalt vaak al snel bijna €7 voor diezelfde tripel (Anvers in centrum Tilburg bv). Voor een Chimay 150 (de groene) betaalde ik onlangs in't stad net iets meer dan €5. Ik dacht €5,2. Op vakantie dronk ik diezelfde Chimay op een Frans dorpsplein, onder de platanen voor €4,5 en omdat ik daar elke dag wel eens zat kreeg ik er elke dag nog minstens eentje gratis ook("van't huis"). Als ik er daar dus 6 dronk betaalde ik er 5 wat de prijs nog op €3,75 bracht... En dan kreeg ik er daar nog een flinke kom chips of nootjes bovenop. Er zit geen lijn meer in de prijzen van drank tegenwoordig. En gek genoeg ligt precies niemand daar van wakker. Ik ken dure terrassen waar meer volk zit dan op een goedkoper terras 50m verderop.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het gewoon een goed machien, heel simpel en weinig gedoe.
De smaak komt uiteindelijk van de koffie die je gebruikt. Ik heb al vanalles geprobeerd. De beste is Douwe Egberts Espresso. ![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kopjer koffie.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Annan!
Edit: ge gaat schrikbarend naar de honderd (duizend) Xeno. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 20 september 2024 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samen met de negentienduizend van mijn vorige nick zit ik daar al wel een tijdje over.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook gaan mensen er dikwijls van uit dat daar waar veel volk zit het wel beter of leuker moet zijn dan daar waar er minder zit. Niet zelden is daar niks van aan maar volk trekt volk zegt men. Mensen zijn veelal kuddedieren. Zelf is mijn redenering hoe minder zielen hoe leuker ik het vind ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 september 2024 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |