![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat veegt makkelijker af.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Javel op uw aars? Dat lijkt me geen aanrader.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever met yoghurt dan met confituur in alle geval.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zult de Heer zijn Werk niet schenden.
En de Heer gaf ons gathaar.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die verdoofde ons heer eerst met wat speciaal plantensap. en daarna met ne pincet, dien engel had anders toch niks te doen, dus die was daar een hele achternoen mee bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij heeft God geen anus. Jezus wordt de zoon van God genoemd maar niet letterlijk want God heeft ook geen sperma. Of staat er ergens in de Bijbel dat hij ons met zaad heeft verwekt?
Nu ja, hij heeft volgens da boekske alleen 't midden oosten gemaakt. ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spreken we hier niet alleen over de eerste moord, maar ook incestueuze relaties, of heeft Adam stiekem met een apin gepoept ? wie zal het zeggen. Ik vind dat interessante vragen om aan Rik Torfs te stellen en bij uitbreiding de heilige vader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij was dat om ons te kloten.
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Al eerder heb ik eens vermeld dat er oplossingen zijn voor tarrels (*).
Regelmatig douchen is de beste oplossing, maar voor zei met weinig tijd of op reis met buikloop, kunnen de tarrels (*) verwijderd worden met een speciaal tarrelkammetje. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269620 Het tarrelkammetje, voor een stralende ster. (*) Opgedroogde stukjes kak ter grote van korrels die in je konthaar blijven hangen
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kom je erop ? uit welke nood is dit ontstaan ? Wie heeft dit getest ? Is er een versie beschikbaar voor mensen met te korte armen of nog beter, is hier een job uit ontstaan zoals koninklijk tarrel wegkammer. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 27 september 2024 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blauw beezekes zijn ideaal voor het extra effect maar de plekken zijn amper van de muren af te krijgen en dan krijg ik mijn vrouw weer tegen. Ik heb al wel eens vlekvrije kikkererwten geprobeerd, die zijn qua formaat vergeijkbaar met blauw beezekes, maar het is toch niet hetzelfde...
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen wassen hier hun auto met water en zeep maar hun kakgat wrijven ze wat af met papier ? We zijn hier geen echt voorbeeld inzake intieme hygiene daar ben ik me terdege van bewust ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 september 2024 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou echt nooit...(een invuloefening)
Ik zou echt nooit geen huwelijk meer aangaan. Zeg nooit, nooit???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze is wel leuk, met LED verlichting. Je hebt er ook met motion sensor waarbij de bril automatisch opent en sluit wanneer je het toilet betreedt, alsook rustgevende muziek die automatisch afspeelt voor een gezellige kakbeurt. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 september 2024 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |