![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of wat zoude gij ervan vinden moest Flahaut u opbellen na de hurricanes van afgelopen zomer en zeggen dat ge eens rap moet zorgen voor een paar hotels voor zijn legerstaf omdat die op inspectie komen naar Florida? Ik zou in ieder geval eens goed lachen... maar ja, gij ziet er dan ook zo'n echte goedjanus uit die alles doet voor zijn medemens, nietwaar? 8)
![]() |
![]() |
#25 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zowat alle infrastructuur weg is, is dat vrij moeilijk denk ik, ... Niet alle luchthavens beschikken over rechtstreekse pijleidingen en toestanden neem ik aan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() den tomb had die kerosine daar op nen hik en kik ter plaatse gekregen..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Toch even ter verduidelijking:
1) Charter: Op het ogenblik dat je een jet chartered heb je de keuze tussen dry charter en wet charter. ALLE internationale chartermaatschappijen geven u de optie om u geen zorgen te moeten maken over al die rompslomp van crew lodging, catering, fueling, handling, flight plan fees, ramp fees, customs etc. Blijkbaar was er weer een slimme die dacht dat hij het allemaal wel zelf ging organizeren. 2) Fuel 40 ton fuel is genoeg om met dat vliegtuig non stop van ginder terug naar Belgie te vliegen. Dat het moeilijk is om 40 ton fuel te bekomen in een rampgebied is nogal wiedes. Daarom dat men in zulke situaties een tussenlanding maakt in een niet getroffen gebied vlak voor en vlak na de landing in het rampgebied, zodat men geen fuel moet kopen ter plaatse. Het lijk me eerder dat er zeer incompetente mensen zich hebben beziggehouden met de planning van die trip, en dat de man zelf er ook geen reet van kende.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest Beacourt nu eens gedaan hebben zoals zoveel stille artsen van Azg en zo.....
Bek dicht en opereren,ontsmetten,verbinden,........ Anders moet ie daar,net als ik, niet zijn nu. Er is het komende jaar geen tijd voor toeristen...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb hem niet zien rondlopen met een witte kiel.En vrijwilig was hij daar zeker niet,die reisagentschappen hebben hem betaald.Het is een blaaskaak,zo als zo veel politiekers die van deze ramp misbruik maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu inderdaad eens een logische uitleg, maar zeg eens eerlijk, stel jij moet een van je Jets naar ginder vliegen, zou jij dan aan een dokter vragen of die even 40 ton fuel voor u kan regelen... Voor hetzelfde geld kappen ze 40 ton veredelde brandspiritus in uw vliegtuig, ... ik denk dat jij het inderdaad wel op bovenstaande manier zou regelen, namelijk effe landen in Bangkok bv, en dan met een afgetankte kist naar Phuket. om dan terug te vliegen en bv, in Egypte of zo bij te tanken. ik snap dan ook niet hoe een officier het in zijn raap haalt om zo iets idioot te verzinnen als aan een dokter vragen om 40 ton fuel voor hem te regelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() het was VLD antoon...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Geertje : 5 januari 2005 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |