![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uzelf in minderheid stellen om solidair met een wereld te zijn die reeds heel uw land veranderde, gaat ook niet helpen he? Morgen valt er een komeet op onze kop en leven er nog 10000 mensen ofzo. Zorgen voor morgen hoeven die niet van vandaag te zijn. Maar waar we vandaag staan is niet wat die daar aan den IJzertoren voor ogen hadden. Ze liggen daar nog verspreid in het zand. Ik denk dat we gewoon terug Belgen moeten worden en zoveel mogelijk zelfvoorzienend moeten worden zonder globalisten die onze grond als potentie zien. En volpompen met moderne slaven. Bedenk: als je de massa migratie kan omkeren en weer veel baart, dan heb je in de totaalsom misschien wel minder mensen. Tis niet dat iedereen ineens 5 kinderen gaat maken. Maar het stigma op kinderen maken en massa migratie is zelfmoord he. Als de politiek dit ensceneert is het volkerenmoord. Laatst gewijzigd door CUFI : 2 oktober 2024 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar God en Godin tezamen, dat is de waarheid en als eenheid ook het allerhoogste.
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En heksen op de brandstapel zetten?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De blanke is en was nooit overkweekt. Dat is wat die fascisten u willen wijsmaken. Ze ensceneren bij hun genocide ook rassenhaat tegen de blanke en chemisch steriliseert deze met genderleer. Darwinisten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om wat arbitraire -kleurtje- genetische kenmerken te gebruiken om een "uitverkoren volk" te bepalen, goed zot.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toegegeven, ik liet me voor die periode ook vaak vangen aan de tv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die een waslijst van misdaden verzameld had vind ik een meer doorslaggevend argument dan de huidskleur.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi dat u dat zegt. De realiteit is echter dat de blanke zich meer laat vangen aan de fluit van Pan en Hamel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan verdwijnt dat blank probleem toch vanzelf.
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Het wordt tijd dan men een kindbelasting invoert. Kindergeld tot en met 2 kinderen kan ik nog inkomen. Met de belasting vanaf het derde kind kan men dan het eerste wat financieren.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal niet nodig. Ik moet mijn hobbies ook zelf betalen, dan mogen mensen die kinderen wille dat ook maar zelf betalen.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben voorstander van gelijke rechten. Iedereen een basisinkomen geïndexeerd op de huurprijzen en pensioen, kindergeld, dop, leefloon afschaffen. Hervorm uw land zelf en doe dat zonder politici die ons moedwillig verdelen tussen hun beperkt aanbod. Laatst gewijzigd door CUFI : 4 oktober 2024 om 05:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nos.nl/artikel/2510435-meisj...van-de-taliban https://www.volkskrant.nl/buitenland...ngen~b40686586 https://www.rtl.nl/nieuws/artikel/54...levende-wezens
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is wereldredder gaan spelen in plaats van die mensen daar te laten leven zonder ons te bemoeien? |
|
![]() |
![]() |