![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nochtans word ik altijd aangesproken als mevrouw of madame. En als tiener werd ik aangesproken als "uffraake" (juffrouwtje". Heel vreemd dat al die mensen welzien dat ik geen mannenlichaam heb ![]() En ja, alles wordt in een auto afgestemd op mannenlichamen. Zelfs de autogordels! Mochten mannen borsten hebben zou er al héééééél lang geleden een andere constructie van die gordels bestaan hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat die kinderen betreft: die hebben al helemaal geen vrouwelijk lichaam he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is bewezen dat gordels heel effectief zijn voor mannen, vrouwen en kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zijn onderzoeken voor vrouwen anno 2024 nog altijd onnodig pijnlijk?
Bv: mammografie. Moesten mannen hun ballen moeten laten pletten tussen 2 metalen platen was er al heel lang geleden een andere optie beschikbaar geweest wegens "te pijnlijk". |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel, als die platen dan nog eens koel zijn, gaan er een hoop mannen geen bezwaar maken.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mannen zouden zekerbezwaar maken hoor. Ik moet de eerste man nog tegenkomen die zijn ballen zou laten pletten tussen 2 platen. Mocht er toch ene dat durven ondergaan zou die krijsen en brullen en op zijn mama roepen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om dat te vergelijken met de goestingskes van mannen... Niet alle mannen zijn een Albeir.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 oktober 2024 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan u verzekeren: dat is op het randje af "te pijnlijk" maar er is geen andere optie hoor.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag het eens al alle vrouwen die de meest pijnlijke dingen moeten ondergaan. De mannen met een camera in hun blaas zijn een heel kleine minderheid, terwijl bijna alle vrouwen uiterst pijnlijke onderzoeken moeten laten doen. Bevallingen nog buiten beschouwing gelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou alleen maar laten weten dat je stelling: Citaat:
Citaat:
Maar daar gaat het me ook niet om. Ik wou maar aangeven dat er bij mannen ook best pijnlijke onderzoeken mogelijk zijn. Net als bij vrouwen. En of die bij vrouwen nu talrijker zijn of pijnlijker zijn laat ik in het midden. Dat is best mogelijk. Ik wil alleen maar aangeven dat het voor mannen ook niet altijd een pretje is. Waarbij ik nergens zeg dat er geen pijnlijke onderzoeken bij vrouwen bestaan. Citaat:
Het kan wel maar dan kiest de vrouw er volgens mij meestal zelf voor. Mijn vrouw is twee keer bevallen maar wel telkens pijnloos. En mijn schoonmoeder "beviel liever dan dat ze naar de tandarts moest". ![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 13 oktober 2024 om 15:04. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet te seksistisch worden he. Een cystoscopie bvb is ook geen pretje. Er zijn trouwens mannen zat die tegenwoordig een mammografie ondergaan.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 13 oktober 2024 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wereldwijd zijn er ooit vrouwen met dikke en dunne tetten betrokken geweest bij ongevallen, moest daaruit gebleken hebben dat vrouwen minder overlevingskansen zouden hebben ... |
|
![]() |
![]() |