![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Online via vpn. Allemaal niet van wakker liggen als garnaal. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://news.microsoft.com/source/fe...er-datacenter/ ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Sommige mensen hebben wel heel veel vrije tijd. wel mega cool natuurlijk. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 18 oktober 2024 om 06:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hee baas,we hadden daar Milennium op geinstalleerd... O? Nou... Laat maar liggen..... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 18 oktober 2024 om 07:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat 25 jaar op de zeebodem heeft liggen draaien en dienst heeft gedaan is er geen kat meer die dat ding daar gaat weg halen want dat kost meer dan het gewoon te laten liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik steek mijn PC zelf in elkaar, ben geen IT'er maar ik pruts graag. Al doende leren??? ![]() p.s. Doet mij denken aan die leraar die PC lessen gaf in een zaal onder de boerentoren in een ver verleden. Ik dacht: ik ga die eens wat vragen... Mijn vraag was toen: Is dat te doen meneer om zelf een pc te maken? De leraar reageerde beleefd: dat is zeker te doen maar let wel, er zijn mensen die daar een knobbel voor in hun hoofd hebben en er zijn er die die nooit zullen hebben. De leerlingen die er zaten keken al allemaal... Ik tevreden naar huis: voortprutsen aan pc. ![]() De foto doet mij denken aan de RasPi, waar ligt die nu weer??? De CERN steekt er naar het schijnt vol van die RasPi's????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 oktober 2024 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Raspberries in Kubernetes geven veel potentie.
Voor Cloud Gaming zou dat ook nog moeten lukken. De tijd van zware machines die keiveel voeding nodig hebben is voorbij. Waarom zou je ook zoveel energie laten vreten om wat graphics op uw scherm te genieten? De Meta Quest is dan plezanter imho en verbruikt ook zo goed als niets. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pc ineen steken is inderdaad iets van niets, maar ge moet weten hoe het in elkaar steekt he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen tevreden over de Windows Defender?
Ik ken anders aardig wat PC fans die het niet zijn en overschakelden naar een andere scanner. Is dat terecht of niert? Een studie? Zijn er betere alternatieven? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 oktober 2024 om 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar wel om er Grapheneos op te draaien. Eenvoudig te installeren ook.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb nog een oude pc gevonden, prima kast en toebehoren die ik eens terug tot leven ga wekken en daar gaat Linux op.
Batteriij vervangen want die zal al ver dood zijn denk ik. ![]()
![]() |
![]() |