![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() ben je nog niet lang politiek actief beste. Maar vriendschapsbanden over de partijgrenzen heen zijn wel degelijk mogelijk! En neen hij of zij zal me dat niet kwalijk nemen, het is nu eenmaal een roddel die allang de ronde doet. En van hem/haar heb ik gewoon de bevestiging gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote="Zumbi"]
Citaat:
Wat dat Vlaams belang betreft, met alle respect voor Bourgois, maar ik geloof dat hij zijn Vlaams nationalistische trekjes één keer vergeten was (vraag me niet wanneer, maar het zou ergens een vier maanden geleden moeten geweest zijn. Ik weet ook niet meer waarover, maar ik zal het eens opzoeken). Wat ik nog wil toevoegen aan je commentaar van de 'tsjeven' is dat vandaag het spreekwoord 'Nieuwe Baas, Nieuwe Wetten' heerst. Ergens hierboven kan je lezen over een zekere Hendrik Bogaert, ondervoorzitter van de CD&V. Een groot man die veel ambitie heeft. Leo zei al dat hij met tijd wel eens zou kunnen kandidaat premier zijn, wel ik geef Leo daar 200% gelijk in. Hij schreef over de Vernieuwde Christen-democratie, hoe je de CVP kan ombouwen tot een moderne partij met oog voor traditie. Dan heb je Stefaan De Clerck, voorzitter van de CD&V die na de verkiezingen van '99 een serieus dal kende, maar het hoofd omhoog hield en zijn ploeg motiveerde om verder te gaan. Het doel recht voor het oog. Dat Martens tegen een confederaal moddel was wil daarom niet zeggen dat alle andere partijgenoten vandaag tegen een confederaal moddel is. Dewael praat ook al lang over zijn Vlaanderen ... Lionel Vandenberghe, voorzitter van het Ijzer-bedevaartcommité zei ooit "Waalse vrienden, laat ons scheiden." Dewael hoor ik dit jaar (700 jaar na 1302 - dus een symbolisch belangrijk jaar) zeggen "Waalse vrienden, laat ons samenwerken." Dewael is dus voor mij een hypocriet, niet meer en niet minder!
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem er akte van. Staat genoteerd. Goed om weten, welk vlees er in de (nieuwe?) CD&V-kuip aan het zouten is.....................
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook vraag ik me af wanneer de Chabert-bom eens gaat ontploffen, of zijn we het Lambermont-debacle al vergeten? Conclusie: De zogezegde hervorming binnen de CD&v bijenkorf is niet meer dan goedkope verkiezingspraat (oude wijn in een nieuw GB-zakske vol met gaten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Rotte appelen vallen sowieso door de mand. Nu maar hopen dat ze op tijd door de mand vallen. De politieke wereld wordt met argusogen bekeken. Niets ontsnapt aan het oplettend oog. Kijk maar naar de verloving van de NCD en de VLD. Hoe vlug was dit niet reeds bekend. En maar ontkennen!!!
En waarom zouden we niet iedereen die toevoeging zoekt tot de N-VA toelaten? Als zij dat wensen! Kijk maar naar wie CD&V toelaat!
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid