![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() poetler durft toch niet op het knopje drukken
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Slappe Joe moet heel veel te verbergen hebben daar in oekraïne, hopelijk kan hij vervolgd worden de oude rakker voor oorlogsmisdaden.
zou zijne zoon nu in den jail zitten!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Minister van Volksgezondheid:
![]() Ja, de Minister van Volksgezondheid. Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Russen moeten met hun kleverige klauwen van een onafhankelijk land zoals Oekraïne af blijven. Oekraïne is Rusland niet en maakt geen deel uit van de Russische Federatie.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over de uitbreiding van de navo de voorbije 20 jaar, richting Rusland, gaan we niet meer herbeginnen, dat is gekende materie ondertussen. Maar een nuke op Brussel, voor mij niet gelaten hoor. Woonde je net niet in Laken? Naast uw zoon? Een paar duizend graad Celsius straks ga je niet op de opwarming van het klimaat kunnen steken. Ik zal vanuit mijn achtertuin, met de glimlach, naar die grote paddenstoel aan de horizon kijken. Ik heb het beste gehad, let the beast go!
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 november 2024 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen zien wie gelijk krijgt, voor enkele milliseconden.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vindt ge zélf dergelijke vernielzucht niet ook een beetje zielig? ![]() Ge snapt toch dat ge zo écht wel als een oude azijnpisser-zuurpruim over komt? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Hetzelfde clubje dat hysterisch liep te doen over de megagevaarlijke snotvalling19, loopt nu hysterisch te doen over mogelijks wat kernbommen. Laf geboren zeker, pff... Bommen op Rusland is natuurlijk de enige juiste beslissing en die had al veel sneller genomen moeten worden. Volgende stap : NAVO-troepen in Oekraïne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal wellicht onmiddellijk “verdampen” maar jij zult je rot voelen door zeer langzaam te creperen ingevolge radioactieve neerslag. Ik vrees dat uw glimlach van zeer korte duur zal zijn. Oh, nog dit: neen ik woon niet in Laken. Wel in Elsene in een heel rustige stille wijk (Boondael) in de Italiëlaan in een “huizeke” van het genre dat hier “stadsvilla” wordt genoemd waarin zeven appartementen. Ons appartement (210 vierkante meter) ligt van op straat bekeken op de eerste verdieping maar ligt aan de achterzijde op het gelijkvloers (doordat het terrein een helling heeft). We hebben een groot terras (6x10m) en daarachter een een even grote met struiken en bomen beplante tuin die verder zonder zichtbare afscheiding doorloopt in de tuin van een wat hoger liggende villa. We zitten dus in een zeer groene omgeving. Kortom, het is hier allesbehalve een drukke stadswijk, integendeel zelfs. En de gebouwen in de omgeving zijn al evenmin “saaie” appartementsgebouwen. Het is hier behoorlijk “chic”.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 18 november 2024 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er IS ook geen reden meer voor optimisme, vrijheid, blijheid. Dit land, de EU, het westen is toch naar de kloten. Is het vandaag niet, dan is het morgen of volgende week. Is het de Rus niet, dan is het iets anders.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 november 2024 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welkom in ons midden gij fatalist
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 november 2024 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een dikke meteoriet mag ook
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Rusland mag lange afstandsraketten afvuren op Oekraïne - Als Oekraïne lange afstandsraketten wil gebruiken om zich te verdedigen, verdienen ze een nuke op hun hoofdstad. Er zijn tijden geweest dat uitspraken zoals die van u, leidden tot een veroordeling als colaborateur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg u niet dat ge optimist MOET zijn, hé, maar zo'n gemopper hoor ik al heel mijn leven en het maakt nog altijd geen indruk. Alles en iedereen was altijd al voorgoed naar de kloten maar toch pleegt bijna geen één zeurkous zelfmoord-zonder-meer. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fatalist of realist. Ik ben me daar in elk geval van bewust dat ik daar niets, maar dan ook niets kan aan veranderen behalve maken dat ik uit de buurt ben.
In elk geval, was ik in Vladimir zijn plaats, ik had al lang een paar steden in Oekraïne verglaasd. Op voorwaarde dat de wind uit het oosten komt.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En tegelijkertijd op een nauwelijks verholen sympathie voor het Kremlin.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het eerste deel van uw betoog slaat u de bal mis. In het tweede stuk deels. Mijn aversie, zeg maar diepe allergie, is geldig voor al wat naar autoriteit ruikt en al zeker naar deze die ik dagelijks moet ondergaan. Die van dit onland en van de EU
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 november 2024 om 15:19. |
![]() |
![]() |