![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mo natuurlijk is dat fascistisch en racistisch. Nen eerlijken crimineel zo discrimineren, hoe durfde gij da?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Als gij da niet wilt hebben, neem ik het wel. Wie 't kleine niet eert, is 't grote niet weerd, zei mijne bompa altijd. Een zeer wijze man.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ppffff , Wat kun je nu met 480 miljoen nog doen ??
Een station renoveren , spruitjes of een brood kopen , en dan is't op ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Ik weet daar wel raad mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben benieuwd
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zo verkozene worden en schepen worden Kassa kassa in eigen geldbeugel met geld van een ander
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 6 december 2024 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kun je bv een gigantische bloedbank mee kopen, altijd handig om wat voorraad op stock te hebben gezien je maandelijkse escapades bij volle maan.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 6 december 2024 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() En wat als mons 480 miljoen vraagt aan belfius?
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, projecten met een economisch vaststelbaar nut zijn niet aan Wallonie besteed.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() De PS moet misschien vanuit het station van mons een gratis bus inleggen naar de scheepslift van strepy? Ligt er dichtbij
![]() |
#33 | |
|
![]() Vergeet het verse, maagdelijke vlees niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met 480 mio euro moet dat te regelen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Bingo!!!
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 6 december 2024 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Ging het niet over het megalomaan station in Mons?
![]() |
#37 | |
|
![]() Gniffel, gniffel, gniffel. Binnen negen dagen is het zover. Moet ik mijn bankrekening geven voor het witwassen, of is het contant op de voorpoot, ik bedoel, hand?
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 6 december 2024 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel je voor !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 december 2024 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bergen heeft dan misschien niet het aantal reizigers van een grootstad, nog geen tienduizend per dag, het heeft wel andere hoofdstedelijke troeven: er valt altijd wel wat te beleven.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 29 december 2024 om 07:34. |
![]() |
![]() |