![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in Antwerpen is er een probleem met zakkenvullende politici, zachte heelmeesters die misdadigers pamperen, en ja, gewelddadige Eberhartige MocrodrugsMaffiaGanstacRappers maar dat is niet het punt van dit topic.
Brussel is het punt en uw excuses, verbloemingen en afleidingsmaneuvers zijn kleuterachtig.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 december 2024 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel is een verlepte oude madame die constant om geld staat te bedelen. Nu kan ze zelfs geen "regering" meer op de been brengen noch een begroting voor 2025 opstellen. De utopie zou wel eens snel realiteit kunnen worden.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel gaat in sneltreinvaart naar een totale DYStopia. Dat verkies jij blijkbaar boven een Utopische toekomst.
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]()
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze maar Frans kunnen spreken is het allemaal OK voor hen. De muur nadert met volle snelheid.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Dus mensen in onze vriendenkring die van Brussel zuid naar haar of hun kantoor moeten fantaseren de situatie
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ikzelf, die al sinds 2003 in de Brusselse Noord/West kant werk. Ik heb alleen het geluk dat mijn werkuren sterk afwijkend zijn, en ik daardoor het openbaar vervoer nog niet eens zou kunnen gebruiken, al zo ik het willen.
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als beginnende politie en vroeger rijkswacht begon de stage nog al dikwijls in Brussel Voor politie is Brussel een jungle Met no go zones die voor politie gevaarlijk zijn Momenteel zitten we tussen kerst en nieuw Hoog tijd dus voor wat trationeel Brussels vuurwerk met personenwagens Hoog tijd om ramen van winkelstraten dicht te timmeren met osb platen Hoog tijd om politie kantoren en combis brandbomvrij te maken Maar eerst de N-VA uit de Brusselse regering houden Dit heeft prioriteit voor de PS
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 26 december 2024 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat het imago die de nva heeft bij de Brusselse PS verkeerd is door een gebrek aan kennis bij de PS ? Terwijl N-VA veel meer dan dat is?
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 26 december 2024 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel failliet...
Belgie failliet... Et alors ? Het is eens te meer duidelijk dat dit kunstmatig land onbestuurbaar is geworden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, het is ordinaire racistische Vlamingenhaat. Wie de 20ste eeuw in Brussel geleefd heeft, weet dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steek uw kop maar verder in het zand. De realiteit is echter wat ze is ook al probeert u die te negeren.
https://www.randkrant.be/artikel/bed...t-naar-de-rand
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf erbij dat Brussel(het hoofdstedelijk gewest) Aardrijkskundig in Vlaanderen ligt dus zij die daar niet met kunnen 'leven' daar schiet maar 1 mogelijkheid voor over en die heet 'oprotten' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ex-topbankier Bruno Colmant: 'Bedrijven zullen wegblijven uit Brussel door drugsoverlast' Citaat:
Maar als we verder lezen: Citaat:
![]() Een gevalletje brandweerman-pyromaan. 2021: Dokters van de Wereld haalt opgelucht adem en bedankt de vrijwilligers die zich over de personen zonder papieren hebben ontfermd tijdens hun hongerstaking Relevante draden: https://forum.politics.be/showthread.php?t=260146 https://forum.politics.be/showthread.php?t=259851 https://forum.politics.be/showthread.php?t=260004 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Bruxelles Capitale" was inderdaad - en is eigenlijk nog altijd - een uitstekende leerschool voor domme & naïeve Vlamingen die niet beseften/beseffen hoe verdomd onplezierig het is met ordinaire racisten te maken te krijgen en hoe verdomd onnozel het is ordinair racisme te tolereren. Alleen al daarom zou de stad eigenlijk onveranderd bewaard moeten worden. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 december 2024 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren heeft mijn zoon ons (mijn vrouw en ik) binnengeleid in het het Elsense stadhuis om de chip in onze ID-kaart aan te passen aan onze nieuwe woonplaats. Bijgevolg zijn we nu “citoyen” (de langue néerlandaise) van Elsene/Ixelles. Aan het loket werden wel te woord gestaan door een bediende die met het Nederlands overweg kon (ook al was het wat aarzelend).