![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zijn verjaardag eten we met zijn allen strudel en drinken we bier uit de Munchen. 1 keer in ons leven moeten we naar Dachau of een concentratiekamp naar keuze. En om het allerhoogste te beleven is een bezoek aan het Kehlsteinhaus aan te raden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het onderwerp moest blijkbaar verstopt worden, want wat het verijdelen van een aanslag tegen een gebouw (waar gebeden wordt) te maken heeft met godsdienst en levensovertuiging is mij een raadsel.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet akkoord.
Niks met nazi's te maken. Enig respect voor je taal, evenals voor duidelijke, eenduidige communicatie, is een minimum. Dit forum is er op dat punt niet goed aan toe, en dat mag wel eens opgemerkt worden.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 24 januari 2025 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Geen nieuwe feiten vandaag, zou het dan toch nen ali of mohammed zijn!!!!!!!!!
Oh, wat zouden de islamitische goedpraters daar van denken. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 24 januari 2025 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Mea culpa. Dus ik voel mij überhaupt niet aangesproken. Echter, de boodschap is belangrijker dan taalvirtuoziteit.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer iets bijgeleerd. ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We mogen er dus vanuit gaan dat daar niet alleen geboden wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe zit het met Trump als christen en de macht van Amerika in het Midden-Oosten?
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Und wie lang dürfen/sollten meine Messer sein? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Wat vinden de microwezentjes daarvan?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Het blijft oerverdovend stil.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de wereld Mij niet wil, dan de Duvel maar, krachtens het al oude spreekwoord, wie niet horen wil die moet maar voelen.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie niet horen wil....
![]()