![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarom heb ik een laser printer, die koppen drogen niet uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom heb ik een printmachien dat zichzelf wireless aansluit na een paar keer een toetsje braafkes indrukken volgens hun manual. HP 6020 kleurenprinter/scanner/copier, geen "nieuwe technologie" van vandaag. (Wel ene keer ink cardridges moeten vernieuwen wegens uitdroging na meerdere maanden afwezigheid.) Voor het overige ook een heel beperkt gebruiker van hooguit 4 a 5 printjobs per jaar! Technologie is top... maar alleen als het werkt, foeter ik soms wel.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Printer is er eentje met draadloos netwerk, telefoon, mac, linux, pc van t werk, dat hangt er allemaal aan, klik, klik en dat werkt. en de koppen drogen niet uit, want die zitten er niet in. Specifiek daarvoor gekocht. kleuren heb ik ook niet nodig, gewoon zwart wit en scannen als het nodig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 19 februari 2025 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |