![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Baygon was zijn tijd ver vooruit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga deze als ringtone gebruiken: https://youtu.be/thifijDHV5A?si=0JTRKZQ4cDkaC2sm
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn moeder kocht de Libelle Rosita....En hoeveel ik DIE reclame gezien heb,bladerend op zoek naar Billie Turf
![]()
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PAL
Aanbevolen door Topfokkers.... Laat ik zo rond dien tijd net in het leger gezeten hebben en dat was een absoluut geliefde commentaar als de keuken weer een "vlees van onbepaalde signatuur" op onze borden afleverde ![]()
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was uit het tijdperk net voordat iedereen lange tenen kreeg en er altijd wel ergens gevoelens gekneusd werden,of een of ander belangengroepje meende schade te ondervinden... Dus is het gedaan met lachen.... ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() When I'm watchin' my TV
And a man comes on and tells me How white my shirts can be But he can't be a man 'cause he doesn't smoke The same cigarettes as me (c) Rolling Stones.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Get uppaaaaaaa, get uppaaaaaa...
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja,in de werkplaats kende men het ook....hoeveel keer we niet een scherp "OK" hoorden in plaats dat we het zelf moesten zeggen tijdens onze controle-rondes.... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 14 februari 2025 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |