![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder moet je er ook rekening mee houden dat het opdoeken van de oude nationaliteit soms door de administratie van betrokken land koudweg geweigerd wordt. Dat is voor Turkije het geval.
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het import islam tuig in bende, wedden dat professor-chirurg Hasan Eker zich daar ferm over schaamt. En vooral dat hij een degelijke opvoeding heeft gekregen van zijn ouders en zelf genoeg verstand had om zich boven de roedel crapuleuze jongeren te stellen. De titel zegt genoeg "bende jongeren" Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 22 april 2025 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kwam een leraar aan het woord die zei dat als ik een opmerking maak ik van 10 -12 jarigen de repliek krijg waarom zou ik luisteren naar jou en leren? ik verdienen nu al meer dan jou. Dan weet je al goed genoeg wat daar terecht van zal komen, maar zeker al geen chirurg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat beweert u. Ik denk niet dat ik meer kan betekenen voor het land waar mijn vader per ongeluk geboren is, dan voor België.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hebben een iets hoger risicofactor op't werk.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...et-heb-vervuld |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen cijfers van moslims die door Joodse Zionisten zijn geopereerd. Hamas geeft wel cijfers vrij van het aantal slachtoffers dat het Israëlisch regime maakt in de Gazastrook.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verklaar jezelf nader. Vanwaar dat minderwaardigheidsgevoel ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai zeg, hoe scherp gezien van imam Khalid Benhaddou die dat in de gazet brengt.
Een keer vragen aan de imam of hij akkoord is met de islam-voorschriften waaruit zij interpreteren dat meisjes geen onderwijs mogen volgen. En of een islam-arts eigenlijk wel heiden honden mag opereren en redden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Projecteer uwzelf niet op mij aub.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoeveel mensen met moslim/migratieachtergrond zijn hier al gered door Belgische artsen? Daar gaat u geen artikel over schrijven hé meneer Khalid Benhaddou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet ? Ben jij mijn empathie niet waardig ?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() Een Turkse chirurg heeft zijn job als chirurg gedaan! Zet snel onze grenzen nog meer open! Wat is een volgende? Een Ghanese voetballer die voetbalt?!
kleuterniveau. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |