![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 3 juni 2025 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Neen, je hebt het ... internet ... toch?
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Factuur bekijken ..
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. De vader van mijn vader.
Citaat:
Is een 45-jarige volgens u een dreumes? Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En je kan er familie hebben wonen, je kan er een buitenverblijf hebben, je kan er kennissen hebben, je kan er werken, je kan er een lief hebben zitten, je kan er handel mee drijven,....
Allemaal dingen waardoor je een land kan leren kennen. En misschien nog beter dan iemand die er woont maar bv zelden buitenkomt. Of geld genoeg heeft en zich van alle beslommeringen niets aan trekt. Dus nee, volgens mij is iemand die in Frankrijk woont niet persé de persoon die er ook het meeste over weet of er het beste over ingelicht is.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Factuur bekijken... Daar stond een hele topic lang volgens jou niks over afvalwater in. Uw vriend tikte zelfs tegen zijn voorhoofd toen u hem vroeg naar betalingen voor afvalwater in Frankrijk. Hij tikte zelfs zo hard dat u het door de telefoon kon zien!! En nu zou het plots zo simpel zijn als 'factuur bekijken'... ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kroket uit de muur ten spijt. Croquettes zijn een Franse uitvinding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb me dan verdiept in de kunst van het zelf maken van kroketten op mijn moeders wijze. Wie kent niet de volgende Belgische uitvinding? https://nl.wikipedia.org/wiki/Millecroquettes Uitgevonden door een Antwerpse handelaar in wild en gevogelte. Ik heb gemerkt dat het toestelletje lichtjes kraakgeluiden maakt als de puree stevig genoeg is. Als je niks hoort ... puree te plat ... geen kroketten.
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() ![]() Nochtans duidelijk. Factuur bij ons: Fontaines 2,66€ /m³ alles inbegrepen (uitgezonderd vast abonnement) Zelfs een pak minder dan in Toucy ..
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 3 juni 2025 om 22:51. |
![]() |
![]() |