![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oooh, zit jij hier ook vrijwillig? Doe je hand omhoog. Neen, er zijn hier maar 10% die werden verplicht. Is dit een maatschappelijk model? We gaan dit uitrollen over de gehele maatschappij. Ken je die scene van "one flew over the cuckoo's nest."
![]() https://www.youtube.com/watch?v=y7ik...HLWCb4&index=2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=09HJOpk6xjs
Och, moslims hebben soms nog hun nut. "Maroef haalde zijn grootste zwaard boven en slachtte de kop van haar zeur wijf eraf." |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=fJ-BBvYI7pk
? Pure waanzin... Geef me je ratio... Is dat wat je wilt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil die mens uit zijn ellende verlossen.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, ok dan. Dat wil hij zelf ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die wil niet meer vrij komen want die zei ooit als ik vrij kom doe ik het opnieuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu ja alle dagen eten en drinken. het zal wel niet makkelijk zijn maar als ge zo lang binnen zit, als ze u dan terug lossen in de natuur dat moet ook niet gemakkelijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu ja wat hij net wou voorkomen... hebben ze die goed met zijn kloten gehad. En ze durven hem nog altijd niet lossen, want hij is ook nogal wraakzuchtig, de kans bestaat nog altijd dat hij de rest van die familie of gelijk wie er van dicht of ver mee te maken had gaat om zeep helpen. Dat is zo typisch een geval dat ge niet kunt lossen voor de veiligheid van iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die wist inderdaad goed met wat hij bezig was.
Nu heeft hij spijt volgens sommige kranten. Jaja, geloofwaardig NEE. Kwam het spijt niet altijd te laat in de meeste gevallen? Zoals in de film Papillon... ![]() Te dramatisch? NEE, zelf gezocht.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk ik teveel naar Murdoch op BBCOne daar worden ze gewoon gehangen als er bepaalde figuren wat uitgespookt hebben. Te Middeleeuws die actie?¿ Zoals mijn onderschrift laat weten en waar ik Confsius citeerde: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juni 2025 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En het is niet omdat ge krankzinnig zijt, dat ge geen schuldbesef hebt, dat ge niet weet dat mensen doden verkeerd is.
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Uh wat?
Ik dacht dat dat boek (en film) gaat over iemand die ontsnapt uit Frans Guyana?
![]() |
#34 |
|
![]() Een verschrikkelijke film die voor heel wat ellende in Amerika gezorgd heeft door instellingen te sluiten en daardoor een daklozen plaag van bijbelse proporties te veroorzaken.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang opgesloten zitten voor gedane feiten, tijd genoeg om na te denken over een eventuele ontsnapping of om vrij te komen. Wetboeken lezen en de daarin mogelijke blunders in opsporen, tijd genoeg. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juni 2025 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Very charming!
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 29 juni 2025 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Verdorie ja, het is decennia geleden dat ik hem zag, maar ik was ook geschokt door die film "One Flew Over the Cuckoo's nest".
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En wat is me dat weer voor belachelijke onzin dat hij vrij krijgt om zelf zn psychiatrisch plaatske te gaan zoeken??? ![]() Weer typisch belgische bullshit.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 29 juni 2025 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zij waar het meer dan 100 procent van bewezen is dat zij moorden/lustmoorden gedaan hebben moeten hetzelfde lot ondergaan met als enige gangbare uitleg: u bent een gevaar voor de maatschappij en wij weigeren dat soort figuren nog eten en een onderkomen te geven. Tegenstand zal dat zeker krijgen dat wat ik schreef al ruimt men daarmee gevangenissen een beetje op en kan men daarbij maar 1 uitleg geven en die is: zelf gezocht. De vraag die rijst na de tekst is: zal het gevaar geweken zijn? Zullen wij mensen terug kunnen buurten, vrij over de straat lopen zonder gevaar of bestolen te worden of erger nog, geslagen te worden?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juni 2025 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oudere film hoor maar best gieren: The Dream Team
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |