![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben echter geen mannenprivileges. Een club van enkel mannen is niet wettelijk volgens mij. Enkel vrouwen hebben die apartheidsprivileges. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zelden zijn er plaatsen waar vouwen gratis binnemogen en mannen moeten betalen heel veel voorbeelden van. Pure discriminatie op gebied van geslacht. Maar blijkbaar geldt die wet maar in een richting. Doe eens omgekeerd en je zal zien hoelang het duren zal ![]() https://www.voetbalkrant.com/nieuws/...---kv-mechelen Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 juni 2025 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou liegen als ik zeg dat ik niet naar een lekker kontje of tieten kijk dat voor mijn neus staat te trainen. Sommige staan gewoon in hun sportbeha en klein spannend shortje te trainen. Dat is vragen om te kijken maar ik probeer flegmatiek en discreet te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is me in bepaalde wijken hier in Gent ook al opgevallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 juni 2025 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vrouwvriendelijker man en vrouw te scheiden.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eerder schrijven dat het beter is om bij mannen de agressieve driften eruit te kloppen.
Zodanig echte mensen geen enkel probleem hebben met discriminatie of religidioterie. En dat dat 80% van de mannen zou herleiden tot garnalenvoer, is een bijkomend voordeel.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vrouwen voelen zich steeds onveiliger en vermijden veel locaties wegens teveel aangesproken. Waaronder een zwembad edm. Zwemuren voor vrouwen en zwemuren voor mannen zou een groter gevoel van veiligheid kunnen creëren bv.
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand neemt daar aanstoot aan, ik heb ook nog niet van incidenten geweten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en zo hebt ge ook naaktstranden waar op voorhand alles duidelijk is.
Maar de tijden dat deze omstandigheden de veiligheid voldoende kan waarborgen is volledig voorbij. Daarom scheiden we man en vrouw beter wat meer om het terug veiliger te maken.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest kan naakt, maar een badjas is geen enkel probleem, althans voor rondwandelen tussen de sauna's, zwembaden, jacuzi's enzoverder. Gebruik maken van de specifieke wellness-geplogenheden, da's naakt. Ik moet wel toegeven. Er zijn al momenten geweest in't verleden waarbij ik dacht "da's kloten hebben", en "wow, bedankt dat ge de moeite doet". Een vrouw met 1 borst... of een man met een stoma. En natuurlijk, voor een man is een opstandige jongeheer geen uithangbord, Maar ik heb er nog geen enkele weten mee paraderen. Ook ikzelf niet, dan gaat de handdoek strategisch , of zal het een tijdje op de buik liggen worden. of de jacuzzi een ronde meer laten broebelen.
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het 100 jaar geleden nog een schande was waarvoor je met ferm wat petsen de doos in ging, dat is nu niet meer van toepassing. Waar zijn de jaren 60-70 naartoe? Citaat:
Gooi de valse schaamte en preutsheid op de vuilbak, samen met de religies die zulke idioteriên opdringen.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: volgens dit artikel uit 2023 zijn er in België 4 basic fits enkel voor vrouwen en zijn ze niet illegaal.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek dan wel mid jaren 80 tot 90. Toen was naturisme ook heel populair onder jonge mensen. Het was uiteraard ook de tijd van de monokini zowat overal. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 juni 2025 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn die mensen die we vooral zien in de wellness centra die we bezoeken. Bitter weinig jonge mensen, met als duidelijke reden, de kost van bezoeken (zo rond de €50 pp zonder abonnement of clubkaart, wat maar iets duurder is dan een waterpretparkbezoek, daar niet van. ) En al zeker geen nieuwe Belgen.
![]() |