![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedenking: Wat ben je met die 2-secondenregel als je intussen op je GSM aan tokkelen zijt, terwijl daar nauwelijks een pakkans voor is op een autoweg.
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nauwelijks? Op nauwelijks 2 actiedagen heeft de federale politie 3.118 bestuurders betrapt op onwettig gsm-gebruik achter het stuur. Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 1 augustus 2025 om 19:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar weer over het sturen en controle krijgen over ons gedrag door willekeur en dreiging van boetes. Wie te dicht rijdt is een bumperklever die gevaarlijk is en beboet moet worden door drones en politie die willekeurig iedereen het etiket bumperklever kunnen opplakken om centjes te verzamelen. Iedereen gehoorzamen of betalen. Zo wordt ook iedereen met een druppel alcohol, een jointje, gsm in de hand en te snel rijden al gecriminaliseerd als moordenaar voor "doding in het verkeer" door onverkozen annelies verlinden, verkeersongelukken bestaan al niet meer. Zelfs wie te snel rijdt doet dat volgens verlinden met de intentie om mensen te vermoorden. ![]() Chinese fascisten en dictator noord-korea zijn jaloers op de machtscontrole van onze nva-roverheid over de schaapjes die bedrieglijk in het gareel gedwongen worden met de smoes van verkeersveiligheid.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaat een heel eenvoudige truuk om veilig te bumperkleven. Mits een voorwaarde Je kijkt door de auto van uw voorligger naar het derde remlicht van de 2de voorligger vanaf je die ziet remmen begin je ook te remmnen omdat je weet dat diegene voor u ook gaat remmen De voorwaarde is wel dat je idd verder kijkt dan de voorligger en dat dit mogelijk is Dat wil niet zeggen dat ik voorstander ben van bumperkleven want met een ACC doe je een soort bumperkleven maar ik had het idee dat ik regelmatig dichter zit dan die een seconde] Ik ben ondertussen eens beginnen tellen en moet zeggen zo erg is het niet maar ik zit nogal dicht tegen die 2 seconde Ik weet uit ervaring gewoon dat het systeem een bijkomend near collision verwittiging heeft wanneer uw auto trager tremt dan de voorligger en soms verwittigt voor een bijna ongeval en dat er dus automatisch fouten op die regel mogelijk zijn Dus ik vind het aberrant dat je kan bekeurd worden op een automatisch systeem dat op dat moment trager remt dan de voorligger omdat een ACC nooit 100 percent remt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een en twintig - twee en twintig Ik zit redelijk goed aan de snelheid van iets meer dan 100 km/u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De 2-seconde regel is nep en niet te controleren zodat er willekeurig boetes kunnen uitgedeeld worden, het gaat niet om de veiligheid maar weer om de poen. ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tellen maar...... ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zet ACC altijd aan op de snelweg. Wel op de dichtst mogelijk stand en als er dan toch een onnozelaar rechts voorbijsteekt dan doet hij/zij maar. Als er eentje komt bumperkleven bij mij dan is ook dat niet mijn probleem eerlijk gezegd. Veel mensen laten zich daarin teveel opjagen door aso's op de snelweg. Gewoon zen blijven is de boodschap hoor. Dan krijgen bumperklevers het nog meer op hun heupen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Na het voorbij steken moet je zo snel als mogelijk terug naar het rechter rijvak en daar steekt niemand je rechts voorbij en daar krijg je ook niet te maken met bumperklevers. ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
https://happysauerland.nl/index.php/verkeersregels En onnodig in het midden en links blijven plakken zijn file-veroorzakers. Maar op het linker vak voorbijsteken aan de max toegestane snelheid moet kunnen zonder dat er een gek op een paar meter van je auto zit te plakken.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 4 augustus 2025 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verlinden was ook al eerder kandidaat bij de Vlaamse verkiezingen op de 9de plaats van de lijst van het kartel cd&v/nva, maar ze werd niet verkozen. Op 1 oktober 2020 werd cd&v-partij-lid verlinden aangesteld door toenmalig cd&v-voorzitter joachim coens tot minister van Binnenlandse Zaken en voor "institutionele hervormingen en democratische vernieuwing" in de regering-de croo. ![]() Op het einde van de legislatuur gaven zowel Het Nieuwsblad als De Standaard verlinden een negatief rapport. Ze verweten haar een gebrek aan visie en wezen erop dat ze meerdere plannen niet uitgevoerd kreeg. Zo bleek er weinig gebeurd te zijn met haar bevoegdheid voor "institutionele hervormingen en democratische vernieuwing"…… Citaat:
![]()
![]() |