![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu hoor ik net dat Netanyahu de onderhandelingen met Zuid-Soedan tot een goed einde heeft gebracht.
Dat is al een land verscheurd door hongersnoden en burgeroorlogen. ![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() White ppl didn’t invent slavernij
https://x.com/thatsKAIZEN/status/1954653721889267807 Tnx bro om dat even te verduidelijken. Bepaalde geloofsovertuigingen zijn meer en meer gekoppeld aan ware oorlogen. Dat die geloofsovertuigingen er zijn, het zij zo maar men met die in eigen landen gaan verheerlijken. Gaat men daar uiteindelijk Politiek gezien geen deftige oplossing voor vinden dan gaat dit vreselijk verkeerd aflopen! De juiste Politici kiezen????? Wie zijn dat nog in tegenwoordige tijden? De Politieke stoelendans is zelfs al zwaar aan kracht verloren. P.s Zij die het allemaal op haar kerfstok heeft… ![]() https://weltwoche.ch/daily/wir-haben...erschellt-ist/
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 augustus 2025 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die geloofsovertuigingen er zijn, het zij zo maar men mOet die in eigen landen gaan verheerlijken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gebetsruimte
https://x.com/P0eMPieDinges/status/1955702017134821497 Dat alle mogelijke geloofsovertuigingen bestaan dat is een ander onderwerp. Ik blijf van mening dat dit niet thuishoort in een pretpark want dan komt het om welk geloof het ook gaat wreed opdringerig over of is het aanzetten tot…
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 augustus 2025 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Religie, gebedsruimten, godsdienst etc.. horen niet thuis in een pretpark. ![]() Citaat:
Prof. mr. dr. Afshin Ellian (Teheran, 1966) is moslim, rechtsgeleerde, hoogleraar Encyclopedie van de rechtswetenschap aan de rechtenfaculteit van de Universiteit Leiden. Afshin Ellian schreef een essay over het trotse denken en de logica van moslims van binnenuit verklaard: Citaat:
DAT is de kern van de oorlog die reeds 65 jaar woedt. DAT is waarom hamas en palestijnen/islamieten oorlog blijven voeren en geen vrede willen zolang er nog 1 Jood leeft en een Joodse staat/israël bestaat. Een uitzichtloze situatie dus zolang hamas/palestijnen/islamieten volgens hun sharia blijven vechten tot de uitroeiing/GENOCIDE van alle joden en vernietiging van de joodse staat, een tweede "holocaust" dat dus niet zal gebeuren... Een oplossing voor dat conflict duurt dus nog wel even... ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens de ramadan, geen snoep en dranken meer.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel simpeler, het park alleen open tussen zonsondergang en zonsopgang. Party time all night long.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat het park langer dan een week gaat openblijven dan.
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die steden een overdosis gefrustreerde testoronboys hebben, die als sprinkhanen uitzwermen
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moet men het dan zo zien? Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 augustus 2025 om 10:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Nederlands politie commissaris vergeleek ooit dat tuig met hyena's na de zoveelste rellen en gewelddadigheden.
Laatst gewijzigd door daiwa : 15 augustus 2025 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar komt mijn veelgebruikte term "bontkraaghyena's" vandaan.
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat mijn variante gekend is? Citaat:
En de volgende generatie hier, het lijkt erop dat de paar mieren een hele zwerm sprinkhanen mogen gaan onderhouden. Het enige verschil met nu is dat die grote zwerm sprinkhanen een pak achterlijker zijn dan de veel kleinere groep politici en ambtenaren die de rol nu vervullen.
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of doet dat in een andere, kaalgevreten lokatie. Er is zo'n klein landje, momenteel verketterd door de hele Gauchoislamistischewokehalalbende, dat op 80 jaar van een woestijn een leefbare staat heeft gemaakt, desondanks regelmatige pogingen om het te plunderen en te verwoesten en een etterende wonde genaamd religie.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 augustus 2025 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nog dit?
Kan dat?? ![]() Het zal tegenstand krijgen den ik? “European Qu’ran”: EU schreibt islamische Eroberung in Bereicherung um VonRedaktion
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 augustus 2025 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was zagen zie ?