![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om dat ze te lui waren om zelfs taxichauffeur te worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorzaak en gevolg, dat is in dit geval de vraag.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef iemand een uniform en ze voelen zich meteen beter dan/ verheven boven de rest.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom schreef ik hier al herhaaldelijk dat ik tegenstander ben van nieuwe grenzen, iets dat NV-A nastreeft? Die grenzen zijn zeer interessant voor criminelen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eenvoudige navraag bij enkele van mijn (veel)jongere collega's die af en toe stiekem buiten wel eens een sigaretje aansteken leert mij dat geen van hen de laatste jaren nog een "officieel pakje" sigaretjes gekocht heeft....
Ze roken iets wat er uit ziet als komende uit een Marlboro pakje,beweren dat het "de helft" kost en dat de kwaliteit hen bevalt. Regio Kortrijk-Waregem ,durf ik te beweren ,is dus ook al lang "gemoderniseerd".... ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : Gisteren om 04:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De prijs en de smaak, daar kunnen ze over oordelen, maar de kwaliteit??? Dat is hetzelfde als de klaargemaakte maaltijden. Als je onderzoekers moet geloven is de kwaliteit ondermaats, en zeker niet iets om iedere dag te eten, de smaak en de prijs zijn echter wel goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ze in Holland hun plan maar trekken.
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als niet-roker kan ik dat inderdaad alleen maar vermoeden...tenslotte is alles een prijs/kwaliteit afweging....... Temeer daar de ganse "sfeer" die de reclame ooit mocht hangen rond rookgerief,je weet wel met cowboys die rokend doorheen de Amerikaanse prairie reden,of Formule 1 wagens die vermomd werden in pakjes sigaretten...al lang tot het verleden behoort,soms al langer dan enkele van mijn jonge collegas leven...
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : Gisteren om 17:28. |
![]() |
![]() |