![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan vrees ik dat de regering zal vallen.
Never again is never again en een premier die nog voorwaarden aan de erkenning van de staat Palestina koppelt maar zwijgt over de nazi praktijken van Israël, kan beter beschikken. Genocidale kindermoordenaars gaan allemaal hetzelfde de geschiedenis in. Er is voldoende bewijs en wie weigert te zien, is premierschap van ons land onwaardig. Lafaard dat hem is!!!! Investeert hem zoveel in defensie voor die oorlogsmisdaden van Israël misschien????
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : Gisteren om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft liever dode vrouwen en kinderen in Gaza dan dat de Israëlische diamantindustrie Antwerpen verlaat. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : Gisteren om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks genocide, doorgaan tot hamas integraal vernietigd is en de (dode) gijzelaars terug.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ne Romein zou wel weten wat doen met dat stelletje nepjoden daar.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij had beter gezwegen. Maar in zijn spreken wordt duidelijk dat hij als premier een gevaarlijke inconsequente zot is die meeloopt met de retoriek van nazi.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als hamas zich daar achter verschuilt is dat pech voor die vrouwen en kinderen/toekomstige terroristen
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : Gisteren om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Palestijnen zijn wel Hamas. Hamas is gewoon het actief vechtende leger van Palestijnen. Verkozen, bevoorraad, befeest, bejubeld, gevoederd, bewapend, gekweekt door Palestijnen.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou een goeie beslissing zijn. Als men de Israeli over de lijn zou kunnen krijgen om er eindelijk eens deftig aan te beginnen, kan een ruggesteuntje altijd helpen.
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als we over die flauwe reactie van Israel al ambras maken is dat heel slecht teken, want wij bij ons moeten nog een HEEL LANGE LEGALE WEG afleggen om hier eindelijk iets gelijkaardigs te doen OP VEEL GROTERE SCHAAL, en met de attitude die jij propageert gaat dat enkel maar moeilijker worden. We willen ze hier toch uiteindelijk ook mollen neem ik aan. Voorlopig zijn er onnoemelijk veel legale hindernissen die genomen moeten worden voor we daar eindelijk werk kunnen van maken. Ik zie niet goed in in welke mate uw attitude daarbij helpvol kan zijn. Je zou bijna denken dat je geen voorstander bent van het mollen. Zo onnozel kan je toch niet zijn hoop ik. Dat je bang bent dat het niet grondig gebeurt begrijp ik, en ik deel die angst ook. Maar met het nog moeilijker willen te maken gaan we niet richting oplossing he.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : Vandaag om 04:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besluit: dieper nadenken alvorens te posten helpt.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier zitten we met collateral damage TIJDENS OORLOGSVOERING. Bij mijn weten heeft Gaza zich niet overgegeven. In een oorlogssituatie is de vijandelijke bevolking uiteraard geviseerd, omdat het een logistieke en morele steun is van de vecht acties. De observatie dat er burgerdoden zijn, en het vermoeden van een intentie dat men die niet speciaal heeft willen vermijden, dan wel opzettelijk veroorzaken, is niet vergelijkbaar met wat de nazies met de Joden deden. Het heeft meer weg van de stedelijke bombardementen van de geallieerden op Duitse steden. Men wist ook wel dat dat Duitse burgerdoden veroorzaakte, en men kan vermoeden, zoals bij Dresden en Hiroshima en zo, dat het soms opzettelijk gedaan werd om de vijand moreel een slag toe te brengen en aan te zetten tot overgave. Ik zou zeggen dat zolang de vijandelijke bevolking oorlog blijft voeren, men het doden van vijandelijk volk als normale oorlogsvoering moet zien en niet als een genocide KAN beschouwen. Genocides zijn dingen die men doet zonder een oorlogssituatie. Natuurlijk wordt een vijandelijk volk dat volhardt in het vechten op den duur totaal afgemaakt, maar dat is geen genocide. Dat is oorlog tot het einde he. Het is zoals lijf aan lijf vechten. Zolang men blijft vechten, krijgt men slaag. Zich beklagen over aanranding terwijl men aan het vechten is, is een beetje onnozel niewaar. En als niemand zich overgeeft, en men blijft vechten, gaat dat door tot een van beide doodgemept wordt he.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moventoch! DE dooddoener. Nooit gedacht van Pa Trick.
![]() Hook, line en sinker in alle glorie.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je dat ontkennen dadel?
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, een terroristen guerrilla-leger kan niet actief zijn zonder steun van minstens een deel van de plaatselijke bevolking.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een terroristische staat als Israël die 77 jaar aan bezetting en landjepik doet, is Hamas een verzetsgroep te noemen he. Vrijheidsstrijders.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zionisten zijn joden en zionisten zijn erger dan nazi.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zeer zorgwekkend dat degene die oorlogsmisdaden in Syrië en omstreken veroorzaakte, hier premier zijn en opnieuw dezelfde fouten maken met Israël.
Zeer verontrustwekkend.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer ga je tegen de Turken die Cyprus bezetten fulmineren? Of Marokko die de westelijke Sahara bezet?