![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Punt aan de lijn is idd een gallicisme (point �* la ligne). Dimitri heeft enigszins gelijk. Ons Vlaams is vaak gewoon 'vertaald Frans'. Gek om daar een Vlaamse eigenheid in te willen zien.
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() 1. Brussel is de hoofdstad van Vlaanderen. 2. Brussel is tweetalig.
Nederlands moet dus. Maar wij Vlamingen zouden meer ons best moeten doen om effectief Nederlands te spreken in Brussel. Wij schakelen al te snel over naar het Frans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() hilarische thread
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
In Nederland is het trouwens 'punt uit!'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Brussel is de hoofdstad van Europa.
En Nederlands is nu niet echt de taal van de Europeaan...
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De Europeaan is iemand die in harmonie kan samenleven met elke andere Europeaan. Wat inhoudt dat ze niet enkel naar hun eigen kijken. Dat ze meer dan enkel hun eigen taal kunnen spreken. Respect voor andermans culturen en gebruiken.
Komt hier morgen een fransman op bezoek, dan gaat die ook geen Nederlands spreken. Zelfde geldt voor Spanjaarden en Zweden en noem maar op. Dus als iedereen enkel Nederlands moet spreken hier in Brussel, zal er niet zoveel volk uit andere landen naar hier komen voor de Solden. Maar ik geef ook toe dat Fransen enkel frans spreken, en spanjaarden enkel spaans. Maar ja, als we altijd hetgeen moeten doen dat andere landen ook doen, komen we er ook niet...
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. Laatst gewijzigd door Bakkebaard : 8 januari 2005 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
-edit- Ah, dat hebben anderen ook al opgemerkt. Ik vind het een schitterende voorstelling van wat ik bedoelde. Dank u wel Vlaams-nationalist ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Griffin : 8 januari 2005 om 19:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |