![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Een cultuur van genitale verminking bij kleine meisjes en jongens en kindhuwelijken, waar meisjes/vrouwen niet naar school mogen, zelfs niet buiten mogen, als minderwaardig worden beschouwd. Is dat dan uw cultuur?
|
|
|
#22 | |
|
Minister
|
Citaat:
Eberhard Leclerc: But what about Sven.... Nee jongen, niet enkel uw whatabouts zijn zwak, maar uw insinuaties dat ik eenzelfde cultuur zou aanhangen als pedo-sven zijn dat ook. Een trieste manier om een gesprekje te voeren Eberhard.. maar wel typerend. Trouwens.. Sven is niet volledig vrijuit gegaan he.. en in tegenstelling tot den asielzoeker in de openingspost heeft hij niemand (voor zover we weten) vermoord en/of verkracht eh..? Of maakt dat voor u niet uit..? Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 26 november 2025 om 18:17. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ja culturele gebruiken kunnen evolueren ok, omhoog of omlaag denk ik, is tijddynamisch en jij moet echt nu Relativeren denk ik, de gebruiken en tradities van de Islamieten zijn in elke regio en elk gebied totaal anders ok. Jij weet te weinig hierover. vroeger in blank middeleeuws Europa was het kruisigen en dood martelen normaal ok, dus jij moet dit beter onderzoeken. In Syrie is er nu al een Liberale Islam die meer Blank/ Westers is in culturele zin, wat jij noemt, en in Nederland zijn al heel veel Moslims verder OMHOOG geevolueerd en zij keuren ook genitale verminking af, en dit proces is nu in een stroomversnelling wereldwijd, ook in de achterlijke, moorddadige, Zwarte Hindoe Kaste Werelden. mensenrechten zijn niet statisch ok, de Sharia heeft gewoon een iets andere definitie ervan maar ga jij maar naar ZWART Hindoe apen India dan zal je huilen. En ik heb het aan den lijve nu ondervonden, nog deze week hoop shit meegemaakt met Neger en Indier uit Kenia. KUTzaak is dit nu geworden, morgen Politie Delft bellen hierover of ik schrijf hen een harde brief met mijn verklaring. Jij weet niets over mijn zwarte werelden denk ik, wij zijn inderdaad Dierlijker en animistisch en het is genetisch denk ik nu, ik ga dit heel exact uitwerken en documenteren, met mijzelf als Bruine Kwatta Koelie proefRatje ok. Ik bekijk het Tijddynamisch nu, zelf ondervonden ok, oorspronkelijk kwam ik voor de Heilige Jihad naar Nederland, eind 1985 en het was een OORLOG tot de DOOD voor mij, van huis uit was ik toch een soort Surinaamse Moslim Koelie Aapje, meer aap dan Hollandse of Duitse MENSCH ok. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ja, u legt een probleem binnen de Belgische magistratuur op tafel. Wil dat zeggen dat andere misdadigers dan maar vrijuit mogen gaan? Blijkbaar keurt u verkrachtigen en moorden goed, als de slachtoffers maar vrouwen of "Ouwe Belgen" zijn.
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een andere cultuur. Hele andere. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij zit met een enkelband tot aan het proces. Zonder te vluchten naar Syrië zoals sommige dochtermoordenaars. Vader bekend moord op dochter, ook broers waren minstens op de hoogte. https://www.ad.nl/binnenland/vader-b...fuur~a99f00ff/ |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Omdat ie blank is? Omdat meneer geld heeeft? |
|
|
|
|
|
|
#29 | ||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus een moordenaar mag in zijn gerieflijke villa blijven, lekker eten, netflixen , zijn vrouw neuken en vrienden ontvangen?
En jij verdedigt dit? Een andere cultuur inderdaad. |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De gevangenissen zitten vol met moslims, ze moeten iets doen. Mohamed C. werd eind maart veroordeeld tot 21 jaar cel. Zes maanden later mag de moordenaar, tot zijn eigen verbazing, rustig thuis met een enkelband zijn proces in beroep afwachten. https://www.gva.be/binnenland/veroor.../39838532.html |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus u keurt moorden en verkrachten goed, zolang het maar cultureel aanvaard is?
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar zal tegenstand op komen omdat het er daar niet zo een aangenaam verblijf zal zijn als in de Europese landen. Mocht men zo een regel opstellen dan is er plaats in de gevangenissen en zal men zich moeten bezig houden met de gevangenen van eigen origine die er ook genoeg zijn. Sommigen verdienen misschien wel een tweede kans anderen zijn rijp voor het vuurpeleton??????? Het zal tegenstand krijgen dat is zeker maar toch!… Laatst in een serie nog een cel gezien: 4 kale muren, een betonplex en een matras en een wc verder gedaan. Was het Papillon of was het Father Brown geen idee meer van. Het ging wel om zware gevangenen/criminelen/terroristen. Ok, het was film… En de eigen bevolking maar laten betalen voor hun onderhoud????? Ik kijk teveel naar Murdoch…
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : Gisteren om 08:07. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dubbel sorry
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : Gisteren om 07:57. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De “cultuur” van het ventje Sven Pichal kun je niet als representatief beschouwen voor onze autochtone bewoners. En dat weet jij ook wel. Bijgevolg was uw manoeuvre om er Pichal bij te sleuren een dikke flop.
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Multiculturele verarming.
|
|
|
#38 |
|
|
Omdat de gevangenissen volzitten met bruin mannen.
|
|
|
#39 |
|
|
Ik vraag mij af waarom iemand die zich afzet tegen vooroordelen (sic) die er tegen allochtonen zijn, er alles aan doet om die vooroordelen te bevestigen.
|