![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als we het tegen maandag nog niet weten, zal ik de Prof. even lastigvallen!
|
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bericht 5 blijft onbeantwoord.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik lees:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Grotendeels knip-en-plakwerk van de B-Plusklacht, die al eerder werd afgewezen door het CGKR, aangevuld met wat nieuw materiaal van dezelfde lichtheid.
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, maar trial-and-error is blijkbaar niet aan de BUB besteed. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Wat mij opvalt is de titel van deze topic:"EXCLUSIEF: Dé aanklacht". Waarom exclusief voor dit forum? Twee mogelijke antwoorden dringen zich op aan mijn weinigwelwillend brein:
-patriot kent de betekenis van het woor 'exclusief' niet -zelfs deze poging om de media te halen is mislukt. Patriot tracht zich nog publiciteit voor zijn topic te trekken door er 'exclusief' voor te plaatsen en verraadt daarmee zichzelf. Welk zal het zijn?
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 8 januari 2005 om 22:03. |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maanden hebben we op de aanklacht gewacht. Maanden hebben ze de tijd gehad de N-VA geschriften door te nemen, maar wat de Bubbels hier voorleggen is van een ongelooflijk lichtgewicht. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
Citaat:
Hetzelfde geldt voor de toevoeging 'vereniging zonder winstoogmerk'. Volgens mij is een vereniging altijd zonder winstoogmerk, anders is het immers een vennootschap. Of bestaan er ook vmw's? |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
Citaat:
Dat krijg je dus met die omslachtige benamingen. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
Citaat:
De politieke partijen en ook, de vakbonden hebben geen rechtspersoonlijkheid (behalve dus de NVA; zoals ik vandaag heb geleerd), daarom hebben ze een aantal vzw's opgericht die een deel van hun financiën beheren. (Ik vermoed, maar ik ben er niet zeker van dat ook de vakbonden een aantal vzw's rond zich hebben hangen). zo ik denk dat als je het volledige topic naleest al je vragen zowat beantwoord zijn. Dit begint hier een beetje op 'Jongens en wetenschap' te lijken (maar dan zonder de excellente humor, snif snif)
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 8 januari 2005 om 22:58. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Staatssecretaris
|
Het gaat er dus niet over wie of wat aangeklaagd kan worden, maar waarom de N-VA de enige politieke partij is die een VZW is behalve Spirit.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jongens toch, ik zal volgende week een paar stickertjes meebrengen hoor! Dan kunt ge u daar terug mee amuseren!
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 8 januari 2005 om 22:38. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heeft de N-VA trouwens cijfers? Laatst gewijzigd door Hans1 : 8 januari 2005 om 22:43. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banneling
|
U weet het dus niet? U hebt eerst de mening van de "rechter" nodig?
|
|
|
|