![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Als dan iemand naar ginder trekt, zoals Michel, is het niet goed, als iemand thuisblijft is het ook niet goed... pff mensen, vreet uw kas maar op he.
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2. Wilt u nu heel het land een dagje ramptoerisme naar ginder cadeaudoen?
![]() |
![]() |
#23 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Heb ik gezegd dat ik het slecht vind dat Michel daar naartoe is? Prinses Astrid is voorzitster, ik zeg dat ze niet verplicht is erheen te gaan, integendeel, ze zal er toch zoals Michel de ramptoerist uithangen. Met de titel 'Waar is prinses Astrid' wil ik niet vragen waar ze is in Zuid-Oost Azië, maar waar zij is met een schenking of een actie - zoals beide prinsen van Engeland hebben gedaan- om geld te geven. Bovendien is zij de voorzitster van het Rode Kruis Kwelgië. Dat is de vraag en de opmerking. Laatst gewijzigd door de mestkever : 13 januari 2005 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
*) Astrid gaat niet, dus kakken we erop (ze is toch voorzitster avn de EHBO) *) Ze gaat wel, dus "ze zal er toch zoals Michel de ramptoerist uithangen"
Laatst gewijzigd door rodeo : 13 januari 2005 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, flaminganten hate nu eenmaal alles. Weinig aan te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zei de b.u.b. *Kuch* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat ze niet moet gaan, [size=5]maar dat ze wel GELD MOET GEVEN. [/size]En dan doel ik op het hele koningshuis. En wil ze dat niet, dan moet ze daar maar helpen ofzo. Kun je het nu beter lezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw partij vermeld zelfs als enige NIETS op de website. Laat staan dat uw partij een actie organiseert!
Wie bent u dan om prinses Astrid te bekritiseren?