![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilt U ons daarmee helpen dan kan dit door storting op rekeningnummer 645-5213901-89, Volk in Nood vzw, met vermelding 'watersnood Azië'. Volk in Nood geeft U de garantie dat :
het geen enkele administratiekost zal aanrekenen op uw schenking. Wat U geeft gaat volledig en uitsluitend naar de noodlijdenden. Voor ons is dat een erezaak; het eigen werk ook niet zal toerekenen op wat U schenkt, onze medewerkers zijn uitsluitend onbezoldigde vrijwilligers; het de hulp uitdrukkelijk zal brengen als hulp uit Vlaanderen, als blijk dus van Vlaamse volkerensolidariteit. Hartelijk dank! Nu weet ik tenminste op welke rekening ik met een gerust hart mijn bijdrage kan storten. ![]()
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat VIN veel geld inzamelt. Veel succes !!! |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemd dat Mister Yoda en consoorten hier géén schande over spreken ...
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Ook ik snap het probleem niet...
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het eigen werk ook niet zal toerekenen op wat U schenkt, het de hulp uitdrukkelijk zal brengen als hulp uit Vlaanderen. Welke organisatie zou overigens wél ervaring hebben met dit soort tsunami's? Zoek jij geen spijkers op laag water omdat punt 3 jou bovenmatig stoort? Wel, mij stoort dat allerminst en het is bovendien mijn eigen geld dat ik uitgeef.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel van deze thread, die vind ik pas schande omdat AZG het geld van deze partij weigert!!!
Citaat:
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom is het VIN niet erkend als een ngo ? Hun "kijk op ontwikkelingsamenwerking" , wat houdt dat precies in?
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
iedereen weet zeker nog de mooie geste van annemans die al de winst op zijn boek "dutroux, te veel om te geloven" wou doorstorten op de rekening van child focus. maar wat deed child focus? juist ja, de uitgestoken hand wegslaan |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hun kijk op ontwikkelingssamenwerking is er een vanuit volksnationalistisch standpunt. Deels ook om het gedacht dat nationalisten egoïsten zijn de wereld uit te helpen. Zij zijn begonnen als 'Vlaanderen help Kroatië' en dan uitgegroeid tot een algemene humanitaire organisatie. Zij zijn partijpolitiek ongebonden (maar krijgen de meeste steun vanuit het voormalige VU- en Vlaams Blok-milieu). Toch zie je ook op hun webstek dat ze durven zeggen waar het op staat i.v.m. unitarisme, de PS, ... Ook dragen zij het zelfbeschikkingsrecht der volkeren hoog in hun vaandel. Ze hebben nu met de ramp in Azië daarvoor een actie opgericht waarbij ze het gestorte geld doorsluizen naar gelijkgezinde verenigingen. Alle nationalisten en anderen: storten zou ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @Vlaams-nationalist
Bedankt voor de moeite. Ik weet toch al iets meer. Ik ga straks even hun site bezoeken.
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is wat er werkelijk staat op de site van VB:
07.01.2005 11.12u - Voor sommigen zijn de vuilste middelen nog niet vuil genoeg om het Vlaams Belang in diskrediet te brengen. Kijk maar naar de loze beschuldigingen in verband met de laffe bedreigingen aan het adres van een delicatessenbedrijf in Ledegem. De meest recente schaamteloze leugens gaan over de ramp in Zuid-Oost Azië. Zo liet de stad Ieper aan de pers weten “dat alle democratische fracties in de gemeenteraad de hulpactie 12-12 steunen”. Daarmee wordt de foute indruk gewekt dat het Vlaams Belang dat niét zou doen of willen doen. Onzin natuurlijk. Het Vlaams Belang betuigt nadrukkelijk zijn medeleven met de slachtoffers van de aardbeving en de vloedgolf. Met álle slachtoffers. Wij en onze 1 miljoen kiezers steunen de acties en tonen vandaag ons groot hart als Vlaming door een milde bijdrage te storten. Maar dat willen ze in Ieper niet geweten hebben. De zelfbenoemde ‘democratische’ partijen vonden het niet eens nodig even met het Vlaams Belang te bellen. Want neen, dat past niet in de monsterlijke karikatuur die onze tegenstanders zo graag koesteren over het Vlaams Belang en zijn kiezers. Wij zijn de afgelopen jaren al aan het een en ander gewend geraakt. Maar dit is werkelijk crapuleus, daar zijn geen andere woorden voor. Het getuigt niet van politieke moed of elementaire eerlijkheid en vooral niet van goede smaak om op dit moment op de rug van duizenden slachtoffers en honderdduizenden noodlijdenden zich te verlagen tot platvloerse (partij)politieke spelletjes. Ze doen maar wat ze blijkbaar niet laten kunnen. Maar als ze geloven dat de Vlaamse kiezer nog altijd in die perverse leugens trapt, hebben ze blijkbaar hun lesje niet geleerd op 13 juni. Voila! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 januari 2005 om 22:36. |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 10 januari 2005 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() u ziet het niets is de PC partijen en de morgen te pervers om het vb te beschadigen ...
Laatst gewijzigd door ilfalco : 10 januari 2005 om 23:33. |
![]() |