Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 januari 2005, 09:51   #21
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Als FDW zegt dat het Vlaams Blok en het Vlaams Belang een en dezelfde partij zijn, wie zal ik dan geloven stabbeke?
Wanneer heeft fdw dat zo woordelijk gezegd?
Hoe dan ook, voer voor juristen.
Ik stel vast dat nog geen enkel kopstuk in tprison zit of politieke rechten verloren heeft, meer nog, dat het veebee zijn Vlaamse dotatie heeft behouden.
Begin liever maar met een nieuwe processen reeks. U schreef een tijdje geleden dat u de weg al kende.
Niet te lang talmen, anders wordt straks FDW uw burgervader
Oud 11 januari 2005, 10:01   #22
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ik bedoelde inderdaad het stemhokje, ...

Het belang had , had het dat gewillen al een aantal andere politici een proces voor racisme aan hun broek kunnen doen, denken we maar aan de VLD er die (overigens terecht) bepaalde jongeren uit bepaalde zwembaden wou weren...

Ik ben persoonlijk 100 % tegen die kleutertuin mentaliteit, van : "ik ga het tegen de meester gaan vertellen... " Ge moet een kat een kat kunnen noemen, en daar moeten geen engeestige wettekes bestaan om dat aan banden te leggen.

Idem dito met wetten tegen revisionisme, het is tegenwoordig verboden om wetenschappelijk onderzoek te doen naar het al dan niet plaatsvinden van de genocide op joden. Ieder normaal functioneren mens weet natuurlijk dat er daar een boel mensen gestorven zijn, maar als Prof X wil bewijzen dat het er maar 2000 000 waren ipv 8 (louter fictief voorbeeld) dan is hij strafbaar, ...

Ondertussen mag iedereen wel staan roepen dat Stalin en de Turken brave jongens waren die geen vlieg hebben kwaad gedaan en er zijn daar mensen gestorven in die goelags, en de armeniërs leven ook allemaal nog.

Heel dat gedoe is zo hypocriet als het groot is, 2 maten en 2 gewichten om de vriendjes gunstig te stemmen en om de slechte nog slechter te maken.

kleuters.
Inderdaad. Selectieve verontwaardigheid weelt tierig in dit land.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 10:40   #23
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tenandere, waarom denk jij dat ons nieuwe project Blokwatch heet?
Wel wsl, omdat "Blokkwatch" ietjse te veel van 't goede zou zijn, niet? Trouwens al de assistentie ingeroepen van de webmaster van 't veebee?

Laatst gewijzigd door stab : 11 januari 2005 om 10:41. Reden: een tweede smiley'ke bijgezet...
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 10:48   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Het doel heiligt de middelen.

Behalve als je zelf het doel wordt zeker, dan zul je de middelen ondemocratisch of niet politiek correct noemen...

Ge moet weten wat je wil en waar je voor staat hé, en achteraf zeker niet komen janken als je de middelen gebruikt hebt maar het doel niet berijkt hebt en het zich tegen u keert, met andere middelen...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 10:56   #25
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Behalve als je zelf het doel wordt zeker, dan zul je de middelen ondemocratisch of niet politiek correct noemen...

Ge moet weten wat je wil en waar je voor staat hé, en achteraf zeker niet komen janken als je de middelen gebruikt hebt maar het doel niet berijkt hebt en het zich tegen u keert, met andere middelen...
Hoe zou ik zelf het doel kunnen worden? Ik sla immers geen racistische onzin uit mijn botten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 11:10   #26
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe zou ik zelf het doel kunnen worden? Ik sla immers geen racistische onzin uit mijn botten...
Geen racistische, maar wel andere onzin...
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 11:11   #27
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Wanneer heeft fdw dat zo woordelijk gezegd?
Hoe dan ook, voer voor juristen.
Ik stel vast dat nog geen enkel kopstuk in tprison zit of politieke rechten verloren heeft, meer nog, dat het veebee zijn Vlaamse dotatie heeft behouden.
Begin liever maar met een nieuwe processen reeks. U schreef een tijdje geleden dat u de weg al kende.
Niet te lang talmen, anders wordt straks FDW uw burgervader
Ik heb Filip op de VRT(of all studio's) het volgende horen zeggen:
"...Het Vlaams Belang is een héél andere partij dan het Blok was zo'n vijf �* tien jaar geleden. Een goede waarnemer echter kan er niet naastkijken dat het Blok de laatste drie jaren enorm is veranderd en dat we er alles aan hebben gedan om de scherpe kantjes van ons betoog te polijsten. Juridisch echter is het Vlaaams Belang ontegensprekelijk de opvolger van het Vlaams Blok en zullen de strukturen die hun waarde hebben bewezen behouden blijven..."

Dus eens en voor altijd:
Het Vlaams Belang is wel de juridische opvolger van het Vlaams Blok maar is de ideologisch gekuiste versie van het Blok van tien jaar geleden.

Het is echter op het Blok van tien jaar geleden dat de tegenstrevers steeds en steeds opnieuw blijven dooremmeren.

Vanaf nu dus is de toekomst aan de Vlaams Nationalisten en verwijs ik voor aanvallen op het Blok steeds naar de Saait die nog intakt op het WEP staat.
Cave! want bij het bezoeken van de saait Vlaams Blok maakt U zich eigenlijk schuldig aan medewerking aan aanzetten tot racisme. Betreden dus op eigen risico.
Oud 11 januari 2005, 11:30   #28
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Ik heb Filip op de VRT(of all studio's) het volgende horen zeggen:
"...Het Vlaams Belang is een héél andere partij dan het Blok was zo'n vijf �* tien jaar geleden. Een goede waarnemer echter kan er niet naastkijken dat het Blok de laatste drie jaren enorm is veranderd en dat we er alles aan hebben gedan om de scherpe kantjes van ons betoog te polijsten. Juridisch echter is het Vlaaams Belang ontegensprekelijk de opvolger van het Vlaams Blok en zullen de strukturen die hun waarde hebben bewezen behouden blijven..."

Dus eens en voor altijd:
Het Vlaams Belang is wel de juridische opvolger van het Vlaams Blok maar is de ideologisch gekuiste versie van het Blok van tien jaar geleden.

Het is echter op het Blok van tien jaar geleden dat de tegenstrevers steeds en steeds opnieuw blijven dooremmeren.

Vanaf nu dus is de toekomst aan de Vlaams Nationalisten en verwijs ik voor aanvallen op het Blok steeds naar de Saait die nog intakt op het WEP staat.
Cave! want bij het bezoeken van de saait Vlaams Blok maakt U zich eigenlijk schuldig aan medewerking aan aanzetten tot racisme. Betreden dus op eigen risico.
Wel, wel , thePiano? Uw reactie , plz..
Oud 11 januari 2005, 11:31   #29
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Geen racistische, maar wel andere onzin...
Da's waar, maar dat is gelukkig niet strafbaar... Echte goede fora moedigen dat zelfs aan...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 11:41   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Tot op de moment dat ge het wel doet, of ge iemand discrimineert omdat ge bv, zegt : hé dikken, of hetro, of weet ik wat ...

Het is niet alleen wat jij discrimineren voelt maar ook wat ik of iemand anders als discrimineren aanvoelt, ...

Pas op, ik ben zelf volledig tegen dat gekleuter, maar lachen met iemands handicap, of politieke kleur kan je ook als discriminatie zien, dus den eersten die het woord mestkever nog over zijn lippen durft laten komen bv, kunde al een proces aan doen, (dank u raad van state ... )

En Raf ben je absoluut zeker dat je nog nooit gediscrimineerd hebt omwille van sexuele voorkeur, ras, politieke overtuiging enz... 100 % ? ? ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 12:36   #31
VlomsBelang
Banneling

VlomsBelang's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat jullie website was aangemaakt in 2003 en er toen nog sprake was van Vlaams Blok.

Natuurlijk is dat aanpassen niet op 1,2,3 gedaan en hebde maar uit armoei die naam behouden.

Domein details Domein Naam blokwatch Status REGISTERED Registratie 11 september 2003 Laatste wijziging 10 januari 2005 13:49 Licentienemer Naam Marc Spruyt Organisatie Marc Spruyt
Taal Engels Adres Telefoon Fax Email Technische contactpersonen van de agent Naam Auto répondeur Organisatie Gandi sarl
Taal Engels Adres 38, rue ND de Nazareth
75003 Paris idf
Frankrijk Telefoon +33.1402911 Fax +33.1402911 Email [email protected] Agent Bedrijf Gandi Sarl
Website www.gandi.net Nameservers
VlomsBelang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 12:41   #32
VlomsBelang
Banneling

Standaard

maar soit,

jullie geloven toch jullie eigen leugens en gezond verstand hebde ook al niet, anders zoude zo nie denken.

ik maak er geen woorden meer aan vuil, maar aan alle anti-vlamingen wil ik toch hetvolgende zeggen.

VERKOOP UW HUIS IN VLAANDEREN en gaat wat in WALLONIE wonen en werken.
Zo zijn er tenminste weer wat huizen meer in Vlaanderen om aan Vlamingen te verkopen die zich echt Vlaming voelen!!
Oud 11 januari 2005, 12:49   #33
VlomsBelang
Banneling

Standaard

en als het blok aan de macht komt, dan zal Guyke en SS waarschijnlijk dit doen:

Janoekovitsj stapt opnieuw naar Hooggerechtshof

Janoekovitsj: opnieuw naar Hooggerechtshof.

Viktor Janoekovitsj stapt opnieuw naar het Hooggerechtshof. Janoekovitsj wil zich niet neerleggen bij zijn nederlaag in de Oekraïense presidentsverkiezingen. Ook al riep de centrale kiescommissie de pro-westerse oppositieleider Viktor Joesjtsjenko gisteren officieel uit tot winnaar van de stembusslag.

Janoekovitsj stapt nog eens naar het Hooggerechtshof om de verkiezingsuitslag aan te vechten. "We zullen nooit akkoord gaan met de resultaten van de derde ronde van 26 december. We kunnen de legitimiteit van president Joesjtsjenko en de verkiezingen niet erkennen", aldus de pro-Russische ex-premier. Volgens Janoekovitsj bieden de resultaten aangekondigd door de centrale kiescommissie voldoende munitie om klacht neer te leggen bij het Oekraïense Hooggerechtshof.

Een medewerker van Janoekovitsj liet zelfs doorschemeren dat de voormalige eerste minister indien nodig naar het Europees Hof voor de Rechten van de Mens stapt. Het team van Janoekovitsj betoogt dat door veranderingen aan de kieswet die in strijd zijn met de grondwet, hun kandidaat meer dan twee miljoen stemmen door de neus zijn geboord. Janoekovitsj zou op die manier van de overwinning verstoken zijn gebleven.

Janoekovitsj stapte na de stembusgang van 26 december al meerdere keren naar het Hooggerechtshof. Telkens werden zijn verzoeken verworpen. Dat Janoekovitsj nu nog eens het kiesresultaat aanvecht, betekent dat de eedaflegging van Joesjtsjenko nog maar eens vertraging oploopt. Het Oekraïense parlement moet een datum voor die eedaflegging vastleggen. De klacht van Janoekovitsj maakt bijna geen kans op slagen. Joesjtsjenko kreeg eind december 51,99 procent van de kiezers achter zich. Janoekovitsj bleef steken op 44,2 procent. (belga)

MAW, ook niet willen toegeven en niet tegen hun verlies kunnen!!!!!
Oud 11 januari 2005, 13:02   #34
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
maar soit,

jullie geloven toch jullie eigen leugens en gezond verstand hebde ook al niet, anders zoude zo nie denken.

ik maak er geen woorden meer aan vuil, maar aan alle anti-vlamingen wil ik toch hetvolgende zeggen.

VERKOOP UW HUIS IN VLAANDEREN en gaat wat in WALLONIE wonen en werken.
Zo zijn er tenminste weer wat huizen meer in Vlaanderen om aan Vlamingen te verkopen die zich echt Vlaming voelen!!
En wat is een "echte Vlaming"? Een Vlaming die op een dag zonder geen enkele reden heeft beslist dat alle Franstaligen dom waren, enkel en alleen omdat ze Franstaligen zijn en omdat sommige Vlaamse partijen gezegd hebben dat de Franstaligen dom waren? Als het zo is, kan ik wel begrijpen dat meer en meer Vlamingen de schaamte hebben Vlaming te zijn.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 13:06   #35
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
Omdat jullie website was aangemaakt in 2003 en er toen nog sprake was van Vlaams Blok.

Natuurlijk is dat aanpassen niet op 1,2,3 gedaan en hebde maar uit armoei die naam behouden.

Domein details Domein Naam blokwatch Status REGISTERED Registratie 11 september 2003 Laatste wijziging 10 januari 2005 13:49 Licentienemer Naam Marc Spruyt Organisatie Marc Spruyt
Taal Engels Adres Telefoon Fax Email Technische contactpersonen van de agent Naam Auto répondeur Organisatie Gandi sarl
Taal Engels Adres 38, rue ND de Nazareth
75003 Paris idf
Frankrijk Telefoon +33.1402911 Fax +33.1402911 Email [email protected] Agent Bedrijf Gandi Sarl
Website www.gandi.net Nameservers
Citaat:
Quote: Thepiano
Ik begin het zo afgezaagd te vinden om Triangel elke twee zinnen voor zijn eigen leugens te plaatsen hé.
Pfffffffffffff.....en dan ben ik nog eens niet op zijn saait geweest...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 januari 2005 om 13:06.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 13:11   #36
Koning Pinteman
Lokaal Raadslid

Koning Pinteman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
En wat is een "echte Vlaming"? Een Vlaming die op een dag zonder geen enkele reden heeft beslist dat alle Franstaligen dom waren, enkel en alleen omdat ze Franstaligen zijn en omdat sommige Vlaamse partijen gezegd hebben dat de Franstaligen dom waren? Als het zo is, kan ik wel begrijpen dat meer en meer Vlamingen de schaamte hebben Vlaming te zijn.
Welke Vlaamse partij heeft ooit gezegd dat "de franstaligen dom zijn"?

Koning Pinteman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 13:30   #37
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Een echte Vlaming bestaat niet en is een uitvindsel van extremisten uit Vlaams-nationalistische hoek. Maar wat is een echte Waal of Belg? Ik hoor die zever ook genoeg uit belgicistische of Waalse hoek. Als een Waal dan eens een wat genuanceerder standpunt inneemt, zoals RWF en consoorten, dan worden ze ook al gestigmatiseerd.
Patriotisme is een slechte zaak en leidt alleen maar tot het in zichzelf keren. Maar maak aub niet de fout dat alle flaminganten zo zijn. De spijtige zaak bij nationalisme is dat je nu eenmaal altijd groepen hebt die graag de patriot uithangen en hun volk, staat of wat dan ook verheerlijken alsof ze beter zijn dan anderen.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 13:43   #38
Clemens
Parlementsvoorzitter

Clemens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze GaanTot Alles Om De Vlaming Te Vernietigen
Vooraf : ik ben tegenstander van het ontnemen van de partijfinanciering van het Blok.

Maar het Blok zelf heeft zich altijd verzet tegen partijfinanciering van N-VA.

[SIZE=3]Dus ook het Blok doet er alles aan om de Vlaming te vernietigen.[/SIZE]
Clemens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 13:56   #39
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens
[size=3]Dus ook het Blok doet er alles aan om de Vlaming te vernietigen.[/size]
Ja, maar merk ook nog even op dat het Vlaams Blok wél
de zogenaamde 'overgrote meerderheid aan Vlaams-Nationalisten' draagt. Enfin, 't is maar de vraag om welke redenen er op het Vlaams Blok wordt gestemd. Of ga je me komen vertellen dat de CD&V, sinds dat het in zee is gegaan met de NVA, nu ook volledig uit Vlaams-Nationalisten bestaat?

Laatst gewijzigd door Wanne : 11 januari 2005 om 14:13.
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 14:13   #40
Clemens
Parlementsvoorzitter

Clemens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Ja, maar merk ook nog even op dat het Vlaams Blok wél
de zogenaamde 'overgrote meerderheid aan Vlaams-Nationalisten' draagt. Enfin, 't is maar de vraag om welke redenen er op het Vlaams Blok wordt gestemd. Of ga je me komen vertellen dat de CD&V, sinds dat het in zee is gegaan met de NVA, nu volledig uit Vlaams-Nationalisten bestaat?
Wanne

Mijn posting gaat hier over de titel van de topic.

Waar gezegd wordt dat paars de Vlaming wil vernietigen
en dit op basis van de wet op de partijfinanciering.

Ik trek gewoon de lijn door met het Blok,
die de N-VA - Vlaamse partij - wil vernietigen door haar
partijfinanciering te weigeren.
Clemens is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be