![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, voer voor juristen. Ik stel vast dat nog geen enkel kopstuk in tprison zit of politieke rechten verloren heeft, meer nog, dat het veebee zijn Vlaamse dotatie heeft behouden. Begin liever maar met een nieuwe processen reeks. U schreef een tijdje geleden dat u de weg al kende. Niet te lang talmen, anders wordt straks FDW uw burgervader ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 11 januari 2005 om 10:41. Reden: een tweede smiley'ke bijgezet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve als je zelf het doel wordt zeker, dan zul je de middelen ondemocratisch of niet politiek correct noemen... Ge moet weten wat je wil en waar je voor staat hé, en achteraf zeker niet komen janken als je de middelen gebruikt hebt maar het doel niet berijkt hebt en het zich tegen u keert, met andere middelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
"...Het Vlaams Belang is een héél andere partij dan het Blok was zo'n vijf �* tien jaar geleden. Een goede waarnemer echter kan er niet naastkijken dat het Blok de laatste drie jaren enorm is veranderd en dat we er alles aan hebben gedan om de scherpe kantjes van ons betoog te polijsten. Juridisch echter is het Vlaaams Belang ontegensprekelijk de opvolger van het Vlaams Blok en zullen de strukturen die hun waarde hebben bewezen behouden blijven..." Dus eens en voor altijd: Het Vlaams Belang is wel de juridische opvolger van het Vlaams Blok maar is de ideologisch gekuiste versie van het Blok van tien jaar geleden. Het is echter op het Blok van tien jaar geleden dat de tegenstrevers steeds en steeds opnieuw blijven dooremmeren. Vanaf nu dus is de toekomst aan de Vlaams Nationalisten en verwijs ik voor aanvallen op het Blok steeds naar de Saait die nog intakt op het WEP ![]() Cave! want bij het bezoeken van de saait Vlaams Blok maakt U zich eigenlijk schuldig aan medewerking aan aanzetten tot racisme. Betreden dus op eigen risico.
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot op de moment dat ge het wel doet, of ge iemand discrimineert omdat ge bv, zegt : hé dikken, of hetro, of weet ik wat ... Het is niet alleen wat jij discrimineren voelt maar ook wat ik of iemand anders als discrimineren aanvoelt, ... Pas op, ik ben zelf volledig tegen dat gekleuter, maar lachen met iemands handicap, of politieke kleur kan je ook als discriminatie zien, dus den eersten die het woord mestkever nog over zijn lippen durft laten komen bv, kunde al een proces aan doen, (dank u raad van state ... ) En Raf ben je absoluut zeker dat je nog nooit gediscrimineerd hebt omwille van sexuele voorkeur, ras, politieke overtuiging enz... 100 % ? ? ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is dat aanpassen niet op 1,2,3 gedaan en hebde maar uit armoei die naam behouden. Domein details Domein Naam blokwatch Status REGISTERED Registratie 11 september 2003 Laatste wijziging 10 januari 2005 13:49 Licentienemer Naam Marc Spruyt Organisatie Marc Spruyt Taal Engels Adres Taal Engels Adres 38, rue ND de Nazareth 75003 Paris idf Frankrijk Telefoon +33.1402911 Fax +33.1402911 Email [email protected] Agent Bedrijf Gandi Sarl Website www.gandi.net Nameservers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() maar soit,
jullie geloven toch jullie eigen leugens en gezond verstand hebde ook al niet, anders zoude zo nie denken. ik maak er geen woorden meer aan vuil, maar aan alle anti-vlamingen wil ik toch hetvolgende zeggen. VERKOOP UW HUIS IN VLAANDEREN en gaat wat in WALLONIE wonen en werken. Zo zijn er tenminste weer wat huizen meer in Vlaanderen om aan Vlamingen te verkopen die zich echt Vlaming voelen!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() en als het blok aan de macht komt, dan zal Guyke en SS waarschijnlijk dit doen:
Janoekovitsj stapt opnieuw naar Hooggerechtshof ![]() Janoekovitsj: opnieuw naar Hooggerechtshof. Viktor Janoekovitsj stapt opnieuw naar het Hooggerechtshof. Janoekovitsj wil zich niet neerleggen bij zijn nederlaag in de Oekraïense presidentsverkiezingen. Ook al riep de centrale kiescommissie de pro-westerse oppositieleider Viktor Joesjtsjenko gisteren officieel uit tot winnaar van de stembusslag. Janoekovitsj stapt nog eens naar het Hooggerechtshof om de verkiezingsuitslag aan te vechten. "We zullen nooit akkoord gaan met de resultaten van de derde ronde van 26 december. We kunnen de legitimiteit van president Joesjtsjenko en de verkiezingen niet erkennen", aldus de pro-Russische ex-premier. Volgens Janoekovitsj bieden de resultaten aangekondigd door de centrale kiescommissie voldoende munitie om klacht neer te leggen bij het Oekraïense Hooggerechtshof. Een medewerker van Janoekovitsj liet zelfs doorschemeren dat de voormalige eerste minister indien nodig naar het Europees Hof voor de Rechten van de Mens stapt. Het team van Janoekovitsj betoogt dat door veranderingen aan de kieswet die in strijd zijn met de grondwet, hun kandidaat meer dan twee miljoen stemmen door de neus zijn geboord. Janoekovitsj zou op die manier van de overwinning verstoken zijn gebleven. Janoekovitsj stapte na de stembusgang van 26 december al meerdere keren naar het Hooggerechtshof. Telkens werden zijn verzoeken verworpen. Dat Janoekovitsj nu nog eens het kiesresultaat aanvecht, betekent dat de eedaflegging van Joesjtsjenko nog maar eens vertraging oploopt. Het Oekraïense parlement moet een datum voor die eedaflegging vastleggen. De klacht van Janoekovitsj maakt bijna geen kans op slagen. Joesjtsjenko kreeg eind december 51,99 procent van de kiezers achter zich. Janoekovitsj bleef steken op 44,2 procent. (belga) MAW, ook niet willen toegeven en niet tegen hun verlies kunnen!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pfffffffffffff.....en dan ben ik nog eens niet op zijn saait geweest... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 januari 2005 om 13:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Patriotisme is een slechte zaak en leidt alleen maar tot het in zichzelf keren. Maar maak aub niet de fout dat alle flaminganten zo zijn. De spijtige zaak bij nationalisme is dat je nu eenmaal altijd groepen hebt die graag de patriot uithangen en hun volk, staat of wat dan ook verheerlijken alsof ze beter zijn dan anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar het Blok zelf heeft zich altijd verzet tegen partijfinanciering van N-VA. [SIZE=3]Dus ook het Blok doet er alles aan om de Vlaming te vernietigen.[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
de zogenaamde 'overgrote meerderheid aan Vlaams-Nationalisten' draagt. Enfin, 't is maar de vraag om welke redenen er op het Vlaams Blok wordt gestemd. Of ga je me komen vertellen dat de CD&V, sinds dat het in zee is gegaan met de NVA, nu ook volledig uit Vlaams-Nationalisten bestaat? Laatst gewijzigd door Wanne : 11 januari 2005 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn posting gaat hier over de titel van de topic. Waar gezegd wordt dat paars de Vlaming wil vernietigen en dit op basis van de wet op de partijfinanciering. Ik trek gewoon de lijn door met het Blok, die de N-VA - Vlaamse partij - wil vernietigen door haar partijfinanciering te weigeren. |
|
![]() |
![]() |