Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 januari 2005, 21:53   #21
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Whitestorm
Is het nog normaal dat mijn vrouw met een mes op zak het huis moet verlaten om zich een beetje veilig te voelen? Een vals gevoel van bescherming dan nog, wat kan een vrouw doen tegen drie of vier van die zandnegers? Ze kan 's avonds het huis niet meer verlaten of ze wordt nagefloten of lastig gevallen door dat uitschot. Ik zweer het, één keer ga ik doordraaien en dan gaan er lijken vallen.
Al ben ik niet van de strekking van bovenstaande persoon. Ik attendeer jullie mensen, het is niet dat deze persoon uitkomt voor zijn geaardheid (door een hakenkruis te durven tonen), dat hij verhaaltjes in elkaar flanst. Ik ben ook vaak toeschouwer van geweld van Marokkaanse (Berberse?) zijde. Ik hoop dat mensen het ooit zullen inzien dat bij deze zaken l�*efst geen water bij de wijn gedaan mag worden.

Tevens wil ik onze Whitestorm aanraden zich gedeist te houden als hij ooit zou doordraaien. Zoek een agressieve, wilde sport om je woede in kwijt te spelen (hielp voor mij). Het is enkel zo dat het, ondanks de opluchting, later wegens het (s)linkse beleid enkel in jouw nadeel zou uitdraaien. De beste houding is de geduldige, bedachtzame houding. Maar ik hoop dat je dat weet. Ik vertel hier n�*ets persoonlijks, aanschouw het eerder als een oppepping en een teken dat niet elke mens zó oppervlakkig is om flauw te vallen bij het aanblik van een foto van J. Goebbels (je kent het soort dat al uitspraken als "het blanke ras zo zuiver mogelijk houden" al schokkend vinden, terwijl de meerderheid passief zo redeneert)

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 11 januari 2005 om 22:00.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 22:06   #22
MVB
Banneling

Standaard

Iedere marokkaan is eigenlijk een Audio-visueel reclame bord van het V.B.
Hoe meer er rondlopen, hoe meer stemmen V.B. zal hebben.
Tegenwoordig als iemand een marokkaan ziet, dan denken vele mensen direct V.B.
Dus laat ze doen, ze graven hun eigen put. Just a question of time.

ps : marokkaan misschien met 2 K's, maar ook met een kleine m.
MVB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 22:15   #23
MVB
Banneling

Standaard

Mensen die ge aankijkt en agressief worden, hebben een probleem.
Moet zijn dat deze personen een lage dunk vanzichzelf hebben!
En bij sommige gevallen is dit terecht
Oud 11 januari 2005, 22:48   #24
Koning Pinteman
Lokaal Raadslid

Koning Pinteman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius
oke, geen kut marokkanen dan maar kut berbers

hier zijn je grote vriendjes, ga ze maar knuffelen
Waarom? Omdat ik uw stelling nuanceerde? Errug volwassen van u. Laat me raden: u bent 16, draagt Lonsdale-kleding en hebt het iq van een fish-stick?

Koning Pinteman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 23:02   #25
Peter001
Banneling

Peter001's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Peter001
Standaard

Er moet een beter beleid komen wat betreft vreemdelingen, immigratie en integratie. Waarom lukt het niet in ons landje??? Omdat heel wat mensen een vooroordeel voor ogen houden. Men scheert elke allochtoon over de zelfde kam. Er zijn tussen de Autochtone bevolking evenveel, laat staan soms wel meer smeerlappen en misdadigers dan onder de allochtone gemeenschap.
Peter001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2005, 23:18   #26
MVB
Banneling

Standaard

[size=5]Ziehier mohamed z'n zonen en z'n gedachtengoed aan het werk[/size]

Oud 12 januari 2005, 11:57   #27
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MVB
[size=5]Ziehier mohamed z'n zonen en z'n gedachtengoed aan het werk[/size]

Normaal verspreid ik geen haat, maar kom. Allen naar de volgende link (werkt niet meer ) gegaan.

Het punt is, volgens mij, dat veralgemeningen n�*et bij de oorzaak liggen. De Vlaming is n�*et schuldig. Onze maatschappij is te laks met hen, wetende dat in hun land een vinger eraf gaat indien ze diefstal plegen. Men kan om te beginnen eens racisme tegenover blank erkennen. Want het bestaat helaas wél als bij schering en inslag.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 12 januari 2005 om 12:00.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 12:34   #28
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn tussen de Autochtone bevolking evenveel, laat staan soms wel meer smeerlappen en misdadigers dan onder de allochtone gemeenschap.
yeah right in een gemeente waar geen marokkanen/berbers zitten kan het zijn dat de meeste criminaliteit wordt gepleegd door autochtonen haha
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 14:10   #29
Belgijka
Vreemdeling

Belgijka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
nee maar wel VOORAL marokkanen
Hoe weet jij dat????
Volgens mij is die stelling volledig gebaseerd op jouw vooroordelen.
Oud 12 januari 2005, 14:14   #30
Belgijka
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius
in verhouding veroorzaken hun meer criminaliteit

als minderheid veroorzaken ze de merendeel van de criminaliteit
Als je een paar 100 000 Belgen dropt in Marokko, krijg je net hetzelfde. Ik geloof er niets van dat ze in verhouding meer criminaliteit veroorzaken en is gewoon meer media-aandacht voor zodat het lijkt alsof ze cirimineler zijn. Ik ken persoonlijk meer verhalen van Belgen die iets crimineels op hun geweten hebben dan allochtonen. Je moet niet altijd geloven wat men in de media zegt, dat is meestal gekleurd.
Oud 12 januari 2005, 14:19   #31
Belgijka
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Daar gaat het toch niet om? Natuurlijk moet dat bestraft worden (al hou ik mijn hart vast), het zou er dat nog aan mankeren. Het gaat hem om het racistische karakter en over het feit dat deze daden kenmerkend zijn voor Marokkanen. En... weeral het zoveelste bewijs dat multikul gefaald heeft. We plukken de vruchten van veertig jaar lafheid. Multicularisme: de cultuur van de onverschilligheid, de lafheid en het 'weg met ons'.
Deze daden zijn niet kenmerkend voor Marokkanen zoals ik al zei, waar mijn ouders wonen, daar wonen nagenoeg geen allochtonen en toch heb ik weet van verschillende gruwelijke verhalen gepleegd door autochtonen! Verminkingen, verkrachtingen, rellen, ruzies tussen clans tegen autochtonen!
het heeft niets te maken met ras of volk, maar met de mentaliteit van die mensen, het is gewoon krapuul, of het nu autochtonen of allochtonen zijn, maakt niet uit.
Ik heb trouwens nog NOOIT last gehad van welke allochtoon dan ook al kijk ik er 500 jaar naar, volgens mij is het allemaal inbeelding.
Oud 12 januari 2005, 14:21   #32
Belgijka
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Is het nog normaal dat mijn vrouw met een mes op zak het huis moet verlaten om zich een beetje veilig te voelen? Een vals gevoel van bescherming dan nog, wat kan een vrouw doen tegen drie of vier van die zandnegers? Ze kan 's avonds het huis niet meer verlaten of ze wordt nagefloten of lastig gevallen door dat uitschot. Ik zweer het, één keer ga ik doordraaien en dan gaan er lijken vallen.
Zoals ik al zei: ik ben nog nooit lastiggevallen geweest (als je complimenten als lastigvallen noemt dan zeg je gewoon danku en de kous is af)
Me dunkt dat als je vrouw vindt dat ze lastiggevallen wordt ze maar moet leren opkomen voor zichzelf en dan vertonen ze vanzelf wel respect.
Oud 12 januari 2005, 14:22   #33
Frostbite
Vreemdeling

Standaard

Ergens moet je realistisch zijn:

Vaak groepjes Italianen, Spanjaarden, Joden, Iraniërs,... zien rondhangen met grote mond losse handjes etc?. je kent de situatie wel. Er zijn meer dan genoeg van die zgn "kutmarrokkaantjes" te vinden.

Marrokanen, vooral de jeugd dan, zorgen nu eenmaal voor meer overlast dan andere bevolkingsgroepen.

Dit betekent niet dat ze meer "aanleg" hebben voor criminaliteit. Evenmin betekent dit dat ze meer crimineel zijn. Iemand op zijn ongemak doen voelen, hem/haar beledigen of een betasten van vrouwen/meisjes wordt niet als een strafbaar feit behandeld.

Wat ze wel doen, en dat is hun eigen verantwoordelijkheid, is een negatief zelfbeeld van hun bevolkingsgroep in stand houden en misschien zelfs versterken.
Veel mensen reageren van "leuk, hier gaan we weer (cynisch)" als ze voorbij zo een groep Marrokkaanse jongeren moeten. Ook al doen die niets meer dan (na)kijken.

Feit is dat ze hiermee ook andere bevolkingsgroepen een negatief beeld geven. Turken zijn geen Marrokanen! maar welke doorsnee Belg kan dat verschil zien? Bon, de Marrokaanse jeugd helpt wel door hun "bloempotkapsel" zoals het hier genoemd wordt.
maar toch.

Dan komt er nog eens bij dat het onderscheid tussen allochtone moslim en niet-moslim vaak heel grof wordt gemaakt. Mede doordat die Marrokkaanse jongeren het stoer vinden om het moslim fundamentalisme uit te pakken als of dat ze zelf een Al-queda opleiding hebben doorlopen. Wel diezogenaamde moslimjongeren staan dan wel doodleuk nog een pintje te drinken aan de toog. Echte moslims drinken geen alcohol.

Op basis van ervaringsleren kan ik enkel zeggen dat Marrokkaanse jeugd voor overlast zorgt en problemen maakt, meer dan ander bevolkingsgroepen. Reden? Daar ga ik niet over uitwijden dan wordt deze mail te lang.

Wat dacht je van deze hypothese: als alle "kutmarrokkanen" uit het straatbeeld zouden verdwijnen en je niet meer lastiggevallen zou worden, nageroepen en zo. maar ze bleven "even crimineel" dus even crimineel als alle andere bevolkingsgroepen incluis onszelve (want ze hebben er echt geen genetische aanleg voor hoor). Zou er dan een positiever beeld over hen bestaan???

Laatst gewijzigd door Frostbite : 12 januari 2005 om 14:25.
Frostbite is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 14:35   #34
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe weet jij dat????
Volgens mij is die stelling volledig gebaseerd op jouw vooroordelen.
raadpleeg de cijfers van de politie dan maar
Oud 12 januari 2005, 14:43   #35
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je een paar 100 000 Belgen dropt in Marokko, krijg je net hetzelfde. Ik geloof er niets van dat ze in verhouding meer criminaliteit veroorzaken en is gewoon meer media-aandacht voor zodat het lijkt alsof ze cirimineler zijn. Ik ken persoonlijk meer verhalen van Belgen die iets crimineels op hun geweten hebben dan allochtonen. Je moet niet altijd geloven wat men in de media zegt, dat is meestal gekleurd
de belg (een autochtone toch) past zich altijd naar de zeden en normen van het land waar hij zich bevind ... misschien eens in de gevangenis kijken hoeveel autochtonen er zitten dit is een minderheid nochtans zijn een maar een bepaald aantal berbers/marokkanen in belgie en vormen ze toch de meerderheid van de gevangenispopulatie ... trouwens de media is zo links als maar kan die gaan echt de waarheid niet melden zenne
Oud 12 januari 2005, 14:46   #36
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei: ik ben nog nooit lastiggevallen geweest (als je complimenten als lastigvallen noemt dan zeg je gewoon danku en de kous is af)
Me dunkt dat als je vrouw vindt dat ze lastiggevallen wordt ze maar moet leren opkomen voor zichzelf en dan vertonen ze vanzelf wel respect.
lap het is al zo ver WIJ moeten ons aanpassen aan HEN trouwens jij bent ook een 'nieuwe' belg zekers zo fanatiek dat crapuul beschermen
Oud 12 januari 2005, 15:01   #37
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodeo
enneuh...

door wie werd Mijnerd Tjoelken weer doodgeschopt? Door allochtonen?
Familie schutter duikt onder

Van een verslaggever

AMSTERDAM - De familie van de vermoedelijke moordenaar van Martin Egthuijsen is ondergedoken. De politie regelde een schuiladres uit angst voor wraakacties uit de Spaarndammerbuurt. De schutter, de Turks/Koerdische M.C. (37), die onder het slachtoffer woonde, staat volgens bewoners slecht bekend in de buurt.

Sinds de dood van de 44-jarige vogelaar uit de Houtrijkstraat gaan er hardnekkige geruchten over het criminele verleden van C., die ongeveer in 1999 in de Houtrijkstraat kwam wonen. Geen van de buurtbewoners durft echter uit de anonimiteit te treden. Volgens een familielid van Egthuijsen zou de verdachte eerder hebben vastgezeten nadat de politie een inval bij hem had gedaan.

De Amsterdamse politie laat weten dat C. de afgelopen vijftien jaar 'niet in onze bestanden voorkomt', maar onderzoekt nog of, en zo ja welke, andere opsporingsdiensten wel verantwoordelijk zouden zijn voor een inval.

De dochter van Egthuijsen, de 19-jarige Nancy, ligt nog steeds in het ziekenhuis. Zij raakte zwaar gewond toen zij met enkele schoten in haar buik werd getroffen. Vandaag ondergaat zij nog enkele operaties.

Zij was dan ook niet aanwezig bij de stille tocht die gisteravond in de Spaarndammerbuurt werd gehouden. Nancy werd op dat moment in het ziekenhuis bijgestaan door een van haar ooms. Ondanks het slechte weer kwamen ongeveer 1500 buurtbewoners, jong en oud, allochtonen en Spaarndammer van geboorte, bijeen voor een stille tocht die begon bij het Suikerplein . De tocht liep langs de plek waar Egthuijsen en zijn dochter zaterdag door hun buurman werden opgewacht. De aanleiding voor de moord zou burenruzie over geluidsoverlast zijn geweest. De vrouw en de zoon van het slachtoffer, Ria en Danny Egthuijsen, liepen, vergezeld door familie, voorop.

© Het Parool, 11-01-2005
geen commentaar.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 15:09   #38
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

typisch hoe links hier weer onbeschaamd de realiteit ontkent, namelijk dat het noord-afrikaanse berggebroed qua algemeen ontwikkelingspeil achterloopt op het noord-europese. de oorzaken van dit verschil zijn wellicht van biologische aard.
dit valt op talloze manieren empirisch aan te tonen (het lage beschavingsniveau in landen van herkomst, veelvuldig probleemgedrag en het vertonen van achterlijkheid zelfs indien geboren en opgegroeid in europa, het lagere gemiddelde iq etc.). maar zoals we weten is links anti-wetenschappelijk en dus beweert zijn ondanks alle empirische gegevens dat alles en iedereen gelijk is. de realiteit verandert niet omdat je haar ontkent.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 15:15   #39
Frostbite
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
typisch hoe links hier weer onbeschaamd de realiteit ontkent, namelijk dat het noord-afrikaanse berggebroed qua algemeen ontwikkelingspeil achterloopt op het noord-europese. de oorzaken van dit verschil zijn wellicht van biologische aard.
dit valt op talloze manieren empirisch aan te tonen (het lage beschavingsniveau in landen van herkomst, veelvuldig probleemgedrag en het vertonen van achterlijkheid zelfs indien geboren en opgegroeid in europa, het lagere gemiddelde iq etc.). maar zoals we weten is links anti-wetenschappelijk en dus beweert zijn ondanks alle empirische gegevens dat alles en iedereen gelijk is. de realiteit verandert niet omdat je haar ontkent.
Cool.
Eerste post en al direct geclasseerd in het horizontale spectrum.

We verschillen blijkbaar over de "nurture vs nature" over de oorzaak van zulks gedrag.
Fair enough.

Trouwens ik heb nooit gezegd dat alles en iedereen gelijk is, in potentie misschien wel.

Laatst gewijzigd door Frostbite : 12 januari 2005 om 15:17.
Frostbite is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 15:22   #40
Vlaamsch ende Fier
Banneling

Standaard

Een goede straf voor zulkse krapulistische achterlijke pesten : steek een probe in hun rectum en zet er eens 380V op... Ik denk dat ze het verkrachten van blanke meisjes snel verleerd zullen zijn (als ze nog ooit hun klein bloedworstje overeind krijgen hahaha )...

Geen leman-softie-zever : Harde aanpak! Das al wat ze verstaan!
Vlaamsch ende Fier is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be