![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik zal es dringend mijn ouders moeten duidelijk maken dat ze die vent moeten sponsoren
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Een nieuw jaar, een nieuwe bril voor premier Verhofstadt. Of het meteen een geslaagde keuze was van de eerste minister? Geef jouw mening en doe mee aan de poll, links op de homepagina van hln.be. Voor alle duidelijkheid: bovenaan Verhofstadt met oude bril, onderaan met het nieuwe montuur. ![]() Ik heb zelf gestemd op slechter. Zijn vorige bril was ook niet zo denderend, maar je kunt niet stemmen op "even lelijk". Een mens moet zich wel bezig houden met iets, hé? ![]() Voorlopige resultaat, op 12 januari om 10.30u ![]() [size=1]Ziet premier Verhofstadt er beter of slechter uit met zijn nieuwe bril? (zie ook "de selectie van onze redactie")[/size] [size=1]beter (mooie bril dus) ![]() [size=1]slechter (lelijke bril dus) [/size] [size=1] ![]() [size=1]ik zie geen verschil [/size] [size=1] ![]() [/size] [size=1] [/size] Laatst gewijzigd door Antoon : 12 januari 2005 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bril is net iets té modern voor onze premier.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Wijl zee- en aardbevingen moordend razen
en 't Brussels gewest door twist wordt verscheurd stellen de media thans diepzinnige vragen over een hot item dat onze politiek bekleurt. In een zondagse praatshow met Verhofstadt viel het joelend publiek en 't gehakketak stil toen de premier heel plechtig in de studio trad, getooid met een wel héél andere bril. Camera's zoomden en lenzen werden gefocust de moderator scheen een moment verbouwereerd. De premier had zich over zijn uiterlijk verontrust, maar had hij zich hierbij wel ernstig geïnformeerd ? "Een schande !" gewaagden ervaren stylisten en spuiden hun ongezouten commentaar "Onbegrijpelijk !" klonk het bij de analysten "hij had nog wel zo'n goed imago opgespaard !" "Maar misschien is dit een doordacht avontuur " fluisterde een beschouwelijke journalistieke instantie want "Brede lensglazen met doorzichtige montuur verwijzen discreet naar verbrede transparantie !" |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Dank u, beste SethMoN
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Zwijg stil of volgende keer zijn't lenzen... ![]()
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kom ik even ter ontspanning naar dit forum (rechtssociologie begon me de keel uit te hangen ![]() ![]() Jullie zijn sadisten zeg ik u, SADISTEN!!!!!!!!!
![]() |