![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon veel ga ik daar niet meer over zeggen of we vallen in herhaling. Maar dit nog; dieren zijn tegenwoordig blijkbaar beter beschermd dan mensen. Er is een tijd geweest dat iedereen wel een diertje uit zijn habitat wilde laten halen om dat te koesteren. Een aapje die ze dan een broekje aandeden of een bepaalde vogel en noem zo maar op.
Dat gaat niet meer, ze hebben ingezien dat ze in hun natuurlijke omgeving moeten kunnen blijven en iedereen is daar mee akkoord gegaan. Nu de mensen, blijkbaar willen ze nog altijd dat chineesje, negertje of nu beetje nieuw willen de homo's ook zo een kindje om dat te koesteren en veel meer moet je daar nu weer niet achter zoeken. Als het nieuw er af is en de relatie op springen staat of de kleine is toch niet wat ze ervan dachten dat het zou moeten zijn ben ik benieuwd waar de kleine zal terechtkomen trouwens? Een koppel m/v die uit elkander gaan en ze worden homo (of waren het al) is dat toch hun eigen kind, daar kan je niets tegenin brengen. Maar voor de anderen vind ik dat een beetje ziekelijk zelfs. Bevruchten via een sperma bank of een draagmoeder gaan betalen om een kind te baren of gewoon eens gaan neuzen in de weeshuizen en daar hun troetelbeestje gaan kiezen. Kom blijf serieus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mijn persoonlijke mening is dat het tegen alle gang van natuur ingaat. Vandaar dat ik wat tegen ben. Maar dat zijn mijn gevoelens, daar hoeft niemand rekening mee te houden. Ook trouwen bv. , een gebeurtenis die ik toch liefst traditioneel alleen tussen hetrokoppel zie. Maar nogmaals, met mijn gevoelens hierover hoeft niemand rekening mee te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bah! ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dé place to be? komaan joh, van segregatie gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 13 januari 2005 om 22:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 13 januari 2005 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak eens een kind van jezelf en vertel maar eens wat er dan gebeurt is met jou. Ik daag je uit (hoewel nutteloos ) Uw mening zal 180° draaien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bij pleeggezinnen is het nog veel erger. De kleine is niet wat ze willen hupla bij een ander gezin en ze pakken een andere. Kinderen die 10 of 15 ouders hebben gehad tegen dat ze 21 zijn is niks nieuw! En de homo's zullen weeral een uitzondering zijn zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() by the way mijn pa is weeskind geworden op zijn 7é en heeft toch ook een stuk of 5 pleegouders gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |