![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom mag de holocaust niet herdacht worden volgens u? Zijn 6 miljoen levens niet belangrijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijde gij int leger?
Zo ja, waarom uw eed verraden? En er is geen vlaamse leeuw bij 11 november. Anders hadden we wel geprotesteerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is wettelijk niet toegestaan de holocaust te ontkennen of minimaliseren. Jeroen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men herdenkt hier een industriele criminele moordpartij. Ik ben een overtuigd Vlaams Nationalist maar ik verafschuw uiteraard evenzeer een dergelijke politieke apocalips. Het zijn de Triangels, Pietjes en Elossovs die dergelijke beestachtigheden onterecht aan het Vlaams Nationalisme willen koppelen.
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 13 januari 2005 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
[font=Arial Black][size=7][/size][/font] [font=Arial Black][size=7][/size][/font] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En Fieseler, toon mij eens aan waar ik het wil koppelen aan Vlaams nationalisme. Ik koppel SS-collaboratie van VNV'ers aan diegenen die zichzelf de erfgenamen noemen van het VNV, de zwarten dus. Ik kan er ook niet aan doen, dat net die zwarten de partijtop van de grootste Vlaams-nationalistische partij zijn. Daarmee heb ik het echter niet aan het nationalisme gekoppeld, zelfs het VB heb ik er niet aan gekoppeld. De enige die ik aan de nazi-collaboratie koppel, zijn de fascisten in de partijtop, namelijk Dewinter en zijn VMO en Voorpost-collega's.
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wat een gelul alle excuses zijn blijkbaar goed genoeg om de innige band met het nazisme te vergoeilijken weet je wat zou helpen? als de vlaams-nationalisten zouden afstand nemen van de nazistische daden van hun helden
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik neem nog aan dat er een paar onwetende boerejongens door de kerk bedrogen geweest zijn, en naar het oostfront gestuurd. Maar VNV'ers die in de SS zijn gegaan, of openlijk gecollaboreerd hebben met de bezetting, wisten zeer geod wat ze deden. Hun droom was, één groot germaans rassenzuiver imperium...
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Definieer trouwens eens het woord collabo? Is iemand die een politiek ideaal heeft en die onder de Duitsers een kans ziet om dit ideaal waar te maken een collabo? Ja hoor, hij is een collabo. Wanneer hij helemaal niet op de hoogte was van de genocide die pas aan de oppervlakte is gekomen in 44, kan je zijn collaboratie dan zwaarwichtiger noemen als zijn verdienste voor zijn ideologische strijd? Mag ik er van uitgaan dat uw denkvermogen toch wat hoger in te schatten is als de Triangeldoctrine van "hij droeg zwarte botten en had een snor, Dolf had dat ook dus is hij een nazi"? Als je weet met welk een onnoemelijke verbetenheid dat de oorlogsgebeurtenissen zijn en worden misbruikt voor politieke spelletjes allerhande vind jij het dan niet voorzichtig hierover eens wat dieper na te denken? Nog iets: Ik ben een overtuigd Vlaams Nationalist. Ik ijver voor een onafhankelijk Vlaanderen. Ik stem Vlaams Belang. Ik weet dat ik een ideologische wederstrever van uw politieke gedachtengoed ben. Ik heb bij mijn weten nog nooit een bloem op een graf van een collaborateur gelegd. Weet jij zeker dat alle graven waar jijzelf reeds een bloemenkrans hebt op gelegd niet bevolkt waren met colaborateurs? Sta jij borg voor het verleden van alle overleden lichamen waar jij al ooit jouw respect hebt voor betuigd? Denk jij dat mijn Nationalistische glans matter wordt als ik morgen een bloemenkrans neerleg bij de grootvader-collaborateur van mijn buurman die het daarenboven goed voorhad met de Vlaming?
![]() |
![]() |
#40 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
bron? Citaat:
Citaat:
[quote] Ja hoor, hij is een collabo. Wanneer hij helemaal niet op de hoogte was van de genocide die pas aan de oppervlakte is gekomen in 44, kan je zijn collaboratie dan zwaarwichtiger noemen als zijn verdienste voor zijn ideologische strijd?[quote] Leugens. Men wist al in 41-42 dat de Joden vergast werden. Maar zelfs dan, men verraadde zijn eigen medeburger. Stel je dat maar eens voor, door een bezetter vermoord geworden omdat je buur in de naam van een ideologie waar jij niks moet van weten hiervoor gezorgd heeft. En wellicht omdat jij je volk wou bevrijden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |