![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "MutsiPrutsi" > <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com>, die Mon, 17 Jan 2005 15:22:29 > +0100, in littera <[email protected]> in foro > be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >>"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]... >>> >>> "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> schreef in bericht >>> news:[email protected] i.nl... >>>> "VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected] oups.com... >>>> >>>> [VH] >>>> Dat er zaterdagnacht meer dan het dubbel aantal doden vielen in het >>>> dechireerend Vlaams verkeer, dat paste niet zo erg in het schema. >>>> >>>> [KR] >>>> Werkten de Leuvense flitspalen dan niet zaterdag? >>>> >>> Geen leugens vertellen Krokke8aas, de verkeersveiligheid >>> zijn met 20% gestegen, er zijn ook minder doden op de >>> Vlaamse wegen. >>> >>> De Politiek correcten kunnen het weten, gij niet. >> >>Niet alleen de politiek correcten, ook de chirurgen die nu een tekort aan >>ruilorganen hebben. > > Welke organen geef *jij* ??? Op dit moment niet veel: heb ze nog teveel nodig. In afwachting van mijn dood houd ik het op bloed en plasma. Mijn sperma is voor een selecter publiek. > >>Nu gij weer GK. > > Ach je moet zijn bescheiden intellect niet teveel belasten , hee.. > :-)))))))))) > -- > Fusti |
![]() |
#22 |
|
![]() MutsiPrutsi wrote:
> "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>Welke organen geef *jij* ??? > > > Op dit moment niet veel: heb ze nog teveel nodig. In afwachting van mijn > dood houd ik het op bloed en plasma. Mijn sperma is voor een selecter > publiek. De schapen van uw gebuur "publiek" noemen, gaat een beetje ver... "Select" ADAK is er lap bovenop. -- Karel "de Jazz" Jansens "Non sunt minimi qui regunt civitatem." (Cicero, 'Ad Verrem') |
![]() |
#23 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "MutsiPrutsi"
<MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com>, die Tue, 18 Jan 2005 11:38:23 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur, "MutsiPrutsi" >> <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com>, die Mon, 17 Jan 2005 15:22:29 >> +0100, in littera <[email protected]> in foro >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> >>>"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected]... >>>> >>>> "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> schreef in bericht >>>> news:[email protected] i.nl... >>>>> "VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected] oups.com... >>>>> >>>>> [VH] >>>>> Dat er zaterdagnacht meer dan het dubbel aantal doden vielen in het >>>>> dechireerend Vlaams verkeer, dat paste niet zo erg in het schema. >>>>> >>>>> [KR] >>>>> Werkten de Leuvense flitspalen dan niet zaterdag? >>>>> >>>> Geen leugens vertellen Krokke8aas, de verkeersveiligheid >>>> zijn met 20% gestegen, er zijn ook minder doden op de >>>> Vlaamse wegen. >>>> >>>> De Politiek correcten kunnen het weten, gij niet. >>> >>>Niet alleen de politiek correcten, ook de chirurgen die nu een tekort aan >>>ruilorganen hebben. >> >> Welke organen geef *jij* ??? > >Op dit moment niet veel: heb ze nog teveel nodig. Zou bv een castrtatie geen goed idee zijn? Dan zou je je tijd niet meer zoveel misbruiken voor het plegen van wufte daden.:-))) > In afwachting van mijn >dood houd ik het op bloed en plasma. >Mijn sperma is voor een selecter publiek. Hmmm... zeker weten dar daar niet teveel zware metalen en dioxines in zitten? :-))) > > >> >>>Nu gij weer GK. >> >> Ach je moet zijn bescheiden intellect niet teveel belasten , hee.. >> :-)))))))))) >> -- >> Fusti > -- Fusti |
![]() |
#24 |
|
![]() F ustigator wrote:
> >[Mooi stuk!] Dank u, maar ik herinner me niet dat je al gezien hebt. > VH, je hebt een roeping van journalist bij "Story" misgelopen. Wie zegt dat ik dat niet ben? Ik heb vanavond op een "geheime" be.pol reunie nog dingen vernomen over het "publieke" leven van sommige posters. mvg, VH |
![]() |
#25 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "VisualHugo" <[email protected]>, die 18 Jan
2005 16:27:10 -0800, in littera <[email protected]. com> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >F ustigator wrote: > >> >[Mooi stuk!] > >Dank u, maar ik herinner me niet dat je al gezien hebt. Waarom niet? Ik hoef het met de inhoud toch niet in alles het eens zijn om het mooi te vinden. Lenin heeft ook prachtige dingen geschreven, warmlee ik het meestal oneens ben. > >> VH, je hebt een roeping van journalist bij "Story" misgelopen. > >Wie zegt dat ik dat niet ben? Ik heb vanavond op een "geheime" be.pol >reunie nog dingen vernomen over het "publieke" leven van sommige >posters. O wat leuk! Zijn er posters die een belangrijke functie bij het VB hebben of zo? Leidt Edwin D.(V.) een dubbel leven? Is Croquebase echt een franskiljoen ? Is Antoon Pardon eigenlijk de nieuwe bisschop van Hasselt? :-)))) >mvg, VH -- Fusti |
![]() |
#26 |
|
![]() F ustigator wrote:
> Zijn er posters die een belangrijke functie bij het VB hebben of zo? Niet dat ik weet. > Leidt Edwin D.(V.) een dubbel leven? Een dubbel? Hoe kan je een dubbel leven lijden als je er helemaal geen hebt? > Is Croquebase echt een franskiljoen ? > Is Antoon Pardon eigenlijk de nieuwe bisschop van Hasselt? Als je het dan toch wil weten, "istwaar" is in feite Filip van Coburg. De meeting was in de serres van Laecken. mvg, VH |
![]() |
#27 |
|
![]() "VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] oups.com... > Als je het dan toch wil weten, "istwaar" is in feite Filip van Coburg. > De meeting was in de serres van Laecken. :-)) Speciaal voor de gelegenheid verwarmd. En pa is een kijkje komen nemen of het nog altijd goed ging met zijn transfers. The Crock8oss |
![]() |
#28 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be>, die > Wed, 19 Jan 2005 13:47:23 +0100, in littera > <[email protected] > in foro be.politics > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>"VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected] groups.com... >> >>> Als je het dan toch wil weten, "istwaar" is in feite Filip van Coburg. >>> De meeting was in de serres van Laecken. >> >>:-)) >> >>Speciaal voor de gelegenheid verwarmd. En pa is een kijkje komen nemen of >>het nog altijd goed ging met zijn transfers. > > > Durf je nog in 't Nederlands posten, jij? Ik heb sire al de hele avond en françois moeten rassureren en kalmeren. Even genoeg van. Krokke8aas |
![]() |
#29 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be>, die
Wed, 19 Jan 2005 13:47:23 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected] roups.com... > >> Als je het dan toch wil weten, "istwaar" is in feite Filip van Coburg. >> De meeting was in de serres van Laecken. > >:-)) > >Speciaal voor de gelegenheid verwarmd. En pa is een kijkje komen nemen of >het nog altijd goed ging met zijn transfers. Durf je nog in 't Nederlands posten, jij? >The Crock8oss > -- Fusti |
![]() |
#30 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "VisualHugo" <[email protected]>, die 19 Jan
2005 04:31:00 -0800, in littera <[email protected] .com> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >F ustigator wrote: > >> Zijn er posters die een belangrijke functie bij het VB hebben of zo? > >Niet dat ik weet. gelukkig weet je niet alles. >> Leidt Edwin D.(V.) een dubbel leven? > >Een dubbel? Hoe kan je een dubbel leven lijden als je er helemaal geen >hebt? De kop (van edwin) op de spijker. >> Is Croquebase echt een franskiljoen ? >> Is Antoon Pardon eigenlijk de nieuwe bisschop van Hasselt? > >Als je het dan toch wil weten, "istwaar" is in feite Filip van Coburg. >De meeting was in de serres van Laecken. Jaja, vertel het maar.... en wie deelde daar de "laeckens" uit? -- Fusti |
![]() |
#31 |
|
news:[email protected] oups.com... > F ustigator wrote: > > > Zijn er posters die een belangrijke functie bij het VB hebben of zo? > > Niet dat ik weet. > > > Leidt Edwin D.(V.) een dubbel leven? > > Een dubbel? Hoe kan je een dubbel leven lijden als je er helemaal geen > hebt? Bwaahahaa! Op een haast dwangmatige wijze word jij steeds naar deze ng getrokken, op zoek naar erkenning die je in het dagelijkse leven nergens meer krijgt, OM DAN VERVOLGENS TE KLAGEN DAT JE HIER JE TIJD VERSPILT, EZEL! *Daarom* dat je naar ontwikkelingsgebieden zoals De Filippijnen trekt. Ginder maak je met jouw kabouterlijf en je valse dollars wellicht meer indruk op al die kinderen die je ongevraagd zit te filmen en om ongemerkt de sekstoerist te kunnen uithangen op een manier waarbij je rechterhand er jaloers van wordt Kijk, ik zit straks in Nieuw-Zeeland, komende van LA enkele weken geleden. Voor zo'n no-life wil ik gerust tekenen voor de rest van mijn leven vriendschap! ;-) |
![]() |
#32 |
|
news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "VisualHugo" <[email protected]>, die 19 Jan > 2005 04:31:00 -0800, in littera > <[email protected] .com> in foro > be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >F ustigator wrote: > > > >> Zijn er posters die een belangrijke functie bij het VB hebben of zo? > > > >Niet dat ik weet. > > gelukkig weet je niet alles. > > >> Leidt Edwin D.(V.) een dubbel leven? > > > >Een dubbel? Hoe kan je een dubbel leven lijden als je er helemaal geen > >hebt? > > > De kop (van edwin) op de spijker. > > >> Is Croquebase echt een franskiljoen ? > >> Is Antoon Pardon eigenlijk de nieuwe bisschop van Hasselt? > > > >Als je het dan toch wil weten, "istwaar" is in feite Filip van Coburg. > >De meeting was in de serres van Laecken. > > > Jaja, vertel het maar.... > > en wie deelde daar de "laeckens" uit? > Ik heb hier nog een filmpje over Fust op mijn HD. Toevallig effe naar gekeken, en ik heb gebulderd van 't lachen. De natuur kan soms gemeen en hard zijn... Dat van die oude sok komt werkelijk flink in de buurt... Het had meer iets weg van Frankenfust ROTFLMAO :-)))))))) |
![]() |
#33 |
|
![]() De Vermetele wrote:
> Ik heb hier nog een filmpje over Fust op mijn HD. Toevallig effe naar > gekeken, en ik heb gebulderd van 't lachen. De natuur kan soms gemeen en > hard zijn... Dat van die oude sok komt werkelijk flink in de buurt... Het > had meer iets weg van Frankenfust ROTFLMAO :-)))))))) Ach een kinderhand is gauw gevuld. Moge je HD (het enige wat bij jou misschien nog hard is) je nog menige lach ontlokken. Je weinige lichtpunten in je schrale neurotische en eenzame bestaan. Van mensen die jou gezien hebben heb ik gehoord dat je in werkelijkheid een verlepte ietwat afgeleefd figuur van middelbare leeftijd bent in een lichtelijk versebbelde leren jekker, een schaduw van wat je nooit geweest bent. Een zielige figuur die binnen 20 jaar niet eens een honderdste zal bezitten van de "content" die Fust 40 jaar geleden al had. Vannacht huiswaarts gereden na de Geek Meeting van LvB in Gent (met 30 bloggers en mediagurus) en met BvH langs de berg der Koekelen gereden. Je bent niet *één* keer ter sprake gekomen, Edwin. Poor you. Poor you. We zullen het allemaal wel zien in Gent op de be.pol meeting denk ik ;-). Je komt toch? Krokkebaas zei me (ook weer in real, eergisteren) dat hij op je aanwezigheid rekent. En iedereen hier denk ik. Niet terugkrabbelen Edwin, je wordt verwacht in Gent, midden een schare van flitsende digitale camera's. Vermetele exposed. Cleutjens' Albanese bende zit er op te wachten ;-) mvg, VH |
![]() |
#34 |
|
news:[email protected] oups.com... De Vermetele wrote: > Ik heb hier nog een filmpje over Fust op mijn HD. Toevallig effe naar > gekeken, en ik heb gebulderd van 't lachen. De natuur kan soms gemeen en > hard zijn... Dat van die oude sok komt werkelijk flink in de buurt... Het > had meer iets weg van Frankenfust ROTFLMAO :-)))))))) 69Ach een kinderhand is gauw gevuld. En jij kan het weten. ;-) 69 Moge je HD (het enige wat bij jou misschien nog hard is) je nog menige lach ontlokken. Je weinige lichtpunten in je schrale neurotische en eenzame bestaan. Van mensen die jou gezien hebben heb ik gehoord dat je in werkelijkheid een verlepte ietwat afgeleefd figuur van middelbare leeftijd bent in een lichtelijk versebbelde leren jekker, een schaduw van wat je nooit geweest bent. Waaahaa! De waarheid is dat men niet kan geloven dat ik er 38 ben. Sommige grieten schatten me 10 jaar jonger. *Iedereen* zegt me dat ik er juist nog jong en sportief uitzie voor mijn leeftijd. Ik wil echt niet stoefen, maar het is wat men mij zegt. Ik denk dat ik maar afga op wat zij zeggen dan wat een gefrustreerde afgeleefde niksbetekende hobbit als jij zegt die zich bovendien overal ongevraagd opdringt met de bedoeling van in het middelpunt te staan wegens een continue gebrek aan aandacht dat zich reeds gemanifesteerd heeft sedert hij uit de vagina plopte. Get a life sucker! 69Een zielige figuur die binnen 20 jaar niet eens een honderdste zal bezitten van de "content" die Fust 40 jaar geleden al had. Bwah, ik ben nu eenmaal geen liefhebber van pis- en kakgrappen. Fusti is slechts een onnoezel menneke. Dat is een belachelijke vent. Die gast is een lul, content of niet. Voor mij heeft hij geen content. Als je het aantal postings beschouwt als een serieuze referentie voor een no-life, dan is het slecht gesteld met hem. Ik heb me steeds afgezet van mensen zoals jij en hem. De ene zielige smeekt om aandacht, de andere geeft ongevraagd aandacht. Ik walg van een leven dat jullie lijden. Eigenlijk zijn jullie beide geschikt om een rol te krijgen in 'The return of the Living Dead'. 69Vannacht huiswaarts gereden na de Geek Meeting van LvB in Gent (met 30 bloggers en mediagurus) en met BvH langs de berg der Koekelen gereden. Je bent niet *één* keer ter sprake gekomen, Edwin. Poor you. Poor you. Maar zo heb ik het eigenlijk liever. Zie je, jij beweegt hemel en aarde om in de aandacht te komen staan, jij lijkt op dat vlak wel op Godderis. Maar ik, ik vind het juist plezant om een nobody te zijn. Ik hoef die aandacht niet. Kijk, ik ben zéér succesvol in het leven geweest en hoef voor de rest van mijn dagen niet meer te werken. Ik heb dus de toestand bereikt waar ik altijd naar gestreefd heb: binnen zijn voor mijn 40ste. Het feit dat ik nu omstreeks 7h post komt enkel omdat ik mijn LA-jetlag nog niet heb verwerkt, want doorgaans sta ik na de middag op. Een geekmeeting hé? Haha...Heb je weer je best gedaan om je waardeloze blogsite -andermaal een poging om te willen opvallen- in het middelpunt van de aandacht te brengen? Heb je jouw relatie tussen je blog en jezelf aan iedereen zitten uitleggen tot men weer begon te gapen en snel maar naar het wc ging. Jij loser! Pathetische aandachtszoeker! 69We zullen het allemaal wel zien in Gent op de be.pol meeting denk ik ;-). Je komt toch? Krokkebaas zei me (ook weer in real, eergisteren) dat hij op je aanwezigheid rekent. En iedereen hier denk ik. Niet terugkrabbelen Edwin, je wordt verwacht in Gent, midden een schare van flitsende digitale camera's. Vermetele exposed. Cleutjens' Albanese bende zit er op te wachten ;-) Wel, ik ben wat te snel geweest. Ik heb een kaart van 25 euro voor een bepaald evenement die avond. Maar die begint wat later. Brussel - Gent - Brussel. Voor wat ik daar ga doen heb ik toch maar 5 minuten nodig. Want mocht ik toch komen, allerbeste vriend Hugo, dan is het om datgene te doen wat ik van plan ben om te doen, en dat betekent niet om een gezellig babbelke te komen 'slaan'. En raad eens, onnozelaarke, wat ik zo allemaal durf te doen voor een schare van flitsende digitale camera's... Uwe Vermetele schaamt zich slechts voor weinig dingen hoor en van commentaren van een stel geeks trek ik me sowieso al niks aan. PUNK NOT DEAD! ;-) |
![]() |
#35 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "VisualHugo" <[email protected]>, die 19 Jan
2005 18:24:16 -0800, in littera <[email protected] .com> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >De Vermetele wrote: > >> Ik heb hier nog een filmpje over Fust op mijn HD. Toevallig effe naar >> gekeken, en ik heb gebulderd van 't lachen. De natuur kan soms gemeen >en >> hard zijn... Dat van die oude sok komt werkelijk flink in de buurt... >Het >> had meer iets weg van Frankenfust ROTFLMAO :-)))))))) > >Ach een kinderhand is gauw gevuld. Moge je HD (het enige wat bij jou >misschien nog hard is) je nog menige lach ontlokken. Lukt het van onderen niet meer? >Je weinige >lichtpunten in je schrale neurotische en eenzame bestaan. Van mensen >die jou gezien hebben heb ik gehoord dat je in werkelijkheid een >verlepte ietwat afgeleefd figuur van middelbare leeftijd bent in een >lichtelijk versebbelde leren jekker, een schaduw van wat je nooit >geweest bent. Een zielige figuur die binnen 20 jaar niet eens een >honderdste zal bezitten van de "content" die Fust 40 jaar geleden al >had. > On ne peut être et avoir été. >Vannacht huiswaarts gereden na de Geek Meeting van LvB in Gent (met 30 >bloggers en mediagurus) en met BvH langs de berg der Koekelen gereden. Heb je aan hem gedacht? Na floop van een van de eerste reünies van news:be.politics in hartje Brussel, reed ik met LvB daar ook langs, en kreeg ie in de KeizerKarellaan vlak bij de Koekiliek een lekke band, die de inzittenden met verkrachte eenden snel vervingen terwijl Luc aan de lectuur van de fucking manual omtrent "hoe vervang ik een lekke band" net begonnen was. >Je bent niet *één* keer ter sprake gekomen, Edwin. Poor you. Poor >you. Ach webloggers hebben zeker teveel technische problemen te behandelen. >We zullen het allemaal wel zien in Gent op de be.pol meeting denk >ik ;-). Je komt toch? Krokkebaas zei me (ook weer in real, eergisteren) >dat hij op je aanwezigheid rekent. En iedereen hier denk ik. Niet >terugkrabbelen Edwin, je wordt verwacht in Gent, midden een schare van >flitsende digitale camera's. Vermetele exposed. Eeeeeeiiiiindelijk! >Cleutjens' Albanese >bende zit er op te wachten ;-) Gaan ze braaf zijn? >mvg, VH -- Fusti |
![]() |
#36 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be>, die
Wed, 19 Jan 2005 20:21:59 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur, "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be>, die >> Wed, 19 Jan 2005 13:47:23 +0100, in littera >> <[email protected] > in foro be.politics >> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>"VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] egroups.com... >>> >>>> Als je het dan toch wil weten, "istwaar" is in feite Filip van Coburg. >>>> De meeting was in de serres van Laecken. >>> >>>:-)) >>> >>>Speciaal voor de gelegenheid verwarmd. En pa is een kijkje komen nemen of >>>het nog altijd goed ging met zijn transfers. >> >> >> Durf je nog in 't Nederlands posten, jij? > >Ik heb sire al de hele avond en françois moeten rassureren en kalmeren. >Even genoeg van. Sire? is dat je lul? -- Fusti |
![]() |
#37 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "De Vermetele" <[email protected]>, die
Wed, 19 Jan 2005 22:37:01 +0100, in littera <[email protected] t> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur, "VisualHugo" <[email protected]>, die 19 Jan >> 2005 04:31:00 -0800, in littera >> <[email protected] .com> in foro >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >F ustigator wrote: >> > >> >> Zijn er posters die een belangrijke functie bij het VB hebben of zo? >> > >> >Niet dat ik weet. >> >> gelukkig weet je niet alles. >> >> >> Leidt Edwin D.(V.) een dubbel leven? >> > >> >Een dubbel? Hoe kan je een dubbel leven lijden als je er helemaal geen >> >hebt? >> >> >> De kop (van edwin) op de spijker. >> >> >> Is Croquebase echt een franskiljoen ? >> >> Is Antoon Pardon eigenlijk de nieuwe bisschop van Hasselt? >> > >> >Als je het dan toch wil weten, "istwaar" is in feite Filip van Coburg. >> >De meeting was in de serres van Laecken. >> >> >> Jaja, vertel het maar.... >> >> en wie deelde daar de "laeckens" uit? >> > >Ik heb hier nog een filmpje over Fust op mijn HD. Onzin. >Toevallig effe naar >gekeken, en ik heb gebulderd van 't lachen. De natuur kan soms gemeen en >hard zijn... Dat van die oude sok komt werkelijk flink in de buurt... Het >had meer iets weg van Frankenfust ROTFLMAO :-)))))))) Durf je je smoel fotografisch op het net plaatsen. Via http://cjoint.com/index.php bv? Ik daag je uit! Je <durft> niet! -- Fusti |
![]() |
#38 |
|
news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "VisualHugo" <[email protected]>, die 19 Jan > 2005 18:24:16 -0800, in littera > <[email protected] .com> in foro > be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >De Vermetele wrote: > > > >> Ik heb hier nog een filmpje over Fust op mijn HD. Toevallig effe naar > >> gekeken, en ik heb gebulderd van 't lachen. De natuur kan soms gemeen > >en > >> hard zijn... Dat van die oude sok komt werkelijk flink in de buurt... > >Het > >> had meer iets weg van Frankenfust ROTFLMAO :-)))))))) > > > >Ach een kinderhand is gauw gevuld. Moge je HD (het enige wat bij jou > >misschien nog hard is) je nog menige lach ontlokken. > > Lukt het van onderen niet meer? Inderdaad, zou Hugo van onderen problemen hebben? > >Je weinige > >lichtpunten in je schrale neurotische en eenzame bestaan. Van mensen > >die jou gezien hebben heb ik gehoord dat je in werkelijkheid een > >verlepte ietwat afgeleefd figuur van middelbare leeftijd bent in een > >lichtelijk versebbelde leren jekker, een schaduw van wat je nooit > >geweest bent. Een zielige figuur die binnen 20 jaar niet eens een > >honderdste zal bezitten van de "content" die Fust 40 jaar geleden al > >had. > > > On ne peut être et avoir été. > > >Vannacht huiswaarts gereden na de Geek Meeting van LvB in Gent (met 30 > >bloggers en mediagurus) en met BvH langs de berg der Koekelen gereden. > > Heb je aan hem gedacht? > > Na floop van een van de eerste reünies van news:be.politics in hartje > Brussel, reed ik met LvB daar ook langs, en kreeg ie in de > KeizerKarellaan vlak bij de Koekiliek een lekke band, die de inzittenden > met verkrachte eenden snel vervingen terwijl Luc aan de lectuur van de > fucking manual omtrent "hoe vervang ik een lekke band" net begonnen was. > > >Je bent niet *één* keer ter sprake gekomen, Edwin. Poor you. Poor > >you. > > Ach webloggers hebben zeker teveel technische problemen te behandelen. LOL! > >We zullen het allemaal wel zien in Gent op de be.pol meeting denk > >ik ;-). Je komt toch? Krokkebaas zei me (ook weer in real, eergisteren) > >dat hij op je aanwezigheid rekent. En iedereen hier denk ik. Niet > >terugkrabbelen Edwin, je wordt verwacht in Gent, midden een schare van > >flitsende digitale camera's. Vermetele exposed. > > Eeeeeeiiiiindelijk! > > >Cleutjens' Albanese > >bende zit er op te wachten ;-) > > Gaan ze braaf zijn? Als ze illegaal zijn wel |
![]() |
#39 |
|
news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "De Vermetele" <[email protected]>, die > Wed, 19 Jan 2005 22:37:01 +0100, in littera > <[email protected] t> in foro be.politics > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected].. . > >> Vitae forma vocatur, "VisualHugo" <[email protected]>, die 19 Jan > >> 2005 04:31:00 -0800, in littera > >> <[email protected] .com> in foro > >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> > >> >F ustigator wrote: > >> > > >> >> Zijn er posters die een belangrijke functie bij het VB hebben of zo? > >> > > >> >Niet dat ik weet. > >> > >> gelukkig weet je niet alles. > >> > >> >> Leidt Edwin D.(V.) een dubbel leven? > >> > > >> >Een dubbel? Hoe kan je een dubbel leven lijden als je er helemaal geen > >> >hebt? > >> > >> > >> De kop (van edwin) op de spijker. > >> > >> >> Is Croquebase echt een franskiljoen ? > >> >> Is Antoon Pardon eigenlijk de nieuwe bisschop van Hasselt? > >> > > >> >Als je het dan toch wil weten, "istwaar" is in feite Filip van Coburg. > >> >De meeting was in de serres van Laecken. > >> > >> > >> Jaja, vertel het maar.... > >> > >> en wie deelde daar de "laeckens" uit? > >> > > > >Ik heb hier nog een filmpje over Fust op mijn HD. > Onzin. > > >Toevallig effe naar > >gekeken, en ik heb gebulderd van 't lachen. De natuur kan soms gemeen en > >hard zijn... Dat van die oude sok komt werkelijk flink in de buurt... Het > >had meer iets weg van Frankenfust ROTFLMAO :-)))))))) > > > Durf je je smoel fotografisch op het net plaatsen. > Via http://cjoint.com/index.php bv? > > Ik daag je uit! Je <durft> niet! Frankenfust! Frankenfust! Frankenfust! Frankenfust! Frankenfust! Frankenfust! Frankenfust! |
![]() |
#40 |
|
news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be>, die > Wed, 19 Jan 2005 20:21:59 +0100, in littera > <[email protected] > in foro be.politics > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> Vitae forma vocatur, "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be>, die >>> Wed, 19 Jan 2005 13:47:23 +0100, in littera >>> <[email protected] > in foro be.politics >>> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>>"VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected] legroups.com... >>>> >>>>> Als je het dan toch wil weten, "istwaar" is in feite Filip van >>>>> Coburg. >>>>> De meeting was in de serres van Laecken. >>>> >>>>:-)) >>>> >>>>Speciaal voor de gelegenheid verwarmd. En pa is een kijkje komen nemen >>>>of >>>>het nog altijd goed ging met zijn transfers. >>> >>> >>> Durf je nog in 't Nederlands posten, jij? >> >>Ik heb sire al de hele avond en françois moeten rassureren en kalmeren. >>Even genoeg van. > > Sire? > is dat je lul? Waarom moet jij alles terugbrengen naar pis, kak en lul, zeg? Krokke8aas |