![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Democraat mijn noten.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#23 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
blijkbaar is The Skill effect bereid om een stuk van die VB-politiestaat zelf te construeren...
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tenzij als programmapunten, tenzij als mondelinge uitspraken van de VB-top tenzij als populair lijmmiddeltje in één of ander papiertje van hun dat regelmatig mijn papiermand gezelschap houdt |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() AAAaaaghahahahahahahaha ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jawatte, wat rechtsen allemaal niet grappig vinden.
|
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een oude familietraditie om in de werking van alle politieke partijpropaganda
Nazipraktijken te herkennen.. Ik neem het woord nazi dus voornamelijk in de mond als ik zulke programma zie die met 1/2 waarheden werkt (de ergste leugen) of de persoon vizeert ipv de zaak of zinnige zaken afbreekt omdat ze nu eenmaal van een "tegenstrever" komt. Ik geloof dat alle partijen iemand hebben die de succesvolle nazi-propaganda en politieke strategie bestudeert. Ik vraag me af of het vermogen eigen fouten toe te geven en kompromissen te sluiten een zulkdanige slechte eigenschap is dat men echt voor gigantisch stemmenverlies moet vrezen als men deze ten toon spreidt. Hier jeremiëren over censuurwetten en tegelijk gore ongecensureerde racistische praat verkopen mag ik derhalve gerust als nazipraktijken katalogizeren.
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang ze over mij praten en niet over de eigenbelang politiestaat, blijft het bij zielige pogingen om aandacht te trekken. ![]() Ze censureren zichzelf zonder dat ze het beseffen. ![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 20 januari 2005 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door lustige lezer : 20 januari 2005 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() De tactieken van die partij zijn ook identiek.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Luddo
1/ Tijdens de regering van Napoleon III in Frankrijk voerde men 1 censuurwet in nl. een wet die het beledigen van buitenlandse staatshoofden verbiedt, deze wet is één keer in recente tijden toegepast nl. om onze goede vriend Mobutu tegen een belediging (ik geloof dat het door "Le canard enchainée " was) 2/ Men mag in ons land ook geen daden van discriminatie (tegen ouderen, homo's, mensen met een andere huidskleur..enz..) stellen en evenmin mag men een bevolkingsgroep viseren en systematisch tot haat en vervolging tegenover die groep oproepen. Als we de recente geschiedenis en de aktualiteit volgen lijkt dit me een redelijke wet en het is zeker geen censuur, vermits men vrijelijk meningen over deze materie kan geven. Het is zelfs zo dat de partij waarvan de VZW's op basis van deze wetgeving een veroordeling opliep nog steeds bestaat en haar meningen over de menselijke diversiteit nog steeds vrijelijk kan ventileren. Het is zelfs zo dat leden, adepten en bewonderaars ten einde zich een "martelaarsaureool" aan te meten zich steeds uitdrukkelijker als "racisten" opstellen. Dit levert het overduidelijk bewijs dat er geen censuurwetten zijn in dit land. Beste Luddo : de dag dat jij of mensen waarom je geeft in je naaste omgeving zelf het slachtoffer zult zijn van hersenloze diskriminaties zal je nog niet van mening veranderen, omdat je eigen vooroordelen waar zijn en de vooroordelen van anderen onvergefelijk. Verwijt iemand die een been mist nooit dat hij maar één been heeft.
#33 |
Minister
|
![]() Verkeerde missing...
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan! Laatst gewijzigd door Luddo : 21 januari 2005 om 13:35. |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#35 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zolang je niet op mijn post reageert blijft het bij zielige pogingen om de aandacht af te leiden...
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() In elke goede bibiliotheek kan je momenteel boeken van de schrijver Erich Kästner
in het nederlands krijgen ; het gaat over kinderboeken dus ook meteen wat lager IQ kunnen ze gelezen worden - ikzelf lees ze nog, wat mij tot deze gevolgtrekking leidde. Bijvoorbeeld : " Emiel en zijn Detectives" of "Conferentie der Dieren". Lees deze boeken eens en geef dan eens aan waarom deze als "Gevaarlijke subversieve volksvijandigde lectuur" moesten verbrand worden. Als "rechtse" bewonderaars van die mensen hoeven jullie de "politiek correcten" of "linkie-winkies" geen lessen te geven over censuur. Het is overigens typisch dat als de argumenten uitvallen men onmiddelijk de etiketten bovenhaalt : pure demagogische desinformatie.
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Omdat ge zo smeekt.
Citaat:
Je hoeft niet overal anderen erbij te halen. Ik heb het over het eigenbelang, de rest vraag je me elders maar. 2) Zoek het zelf op www.Vlaamsblok.be ![]() Citaat:
![]() 4) Ze hebben er zelf alvast de natste dromen van! 5) Wat dacht je van homo-huwelijken? Eigenbelang consequentie? 6) leg zelf maar eens haar woorden langs die van het eigenbelang. ![]() 7) http://vlaamsblok.be/standpunten_dossier_37.shtml Durf jezelf kritische vragen stellen en zoek als je veel tijd hebt naar deftige alternatieven. 8 ) is. 9) kan zijn. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Geen antwoord op mijn post, of zal het voor een andere keer zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: