![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
omdat de man in kwestie Ali heet? moeten "de linksen" dan misschien op de barricades springen? volgens Spolpoel is het "een bewijs van het falend vreemdelingenbeleid." wel, dan mag je me eens haarfijn uitleggen hoe een geslaagd vreemdelingenbeleid ervoor kan zorgen dat er geen enkele handtas wordt gestolen. ik betreur ten zeerste dit hele voorval. die handtas hoefde helemaal niet gestolen te worden, en nog minder hoefde de dief verpletterd te worden. maar dat zijn nu spijtig genoeg de feiten, en daar gaat niemands (politieke) mening iets aan veranderen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitzonderlijk veel handtasdiefstallen met geweld zijn daar het bewijs van. Niet het feit dat de man Ali heet maar het feit dat de vrouw Elsje heet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Driewerf, ik speculeer alleen maar, ik schrijf nergens dat de "drugdealen" de waarheid is.
Wat betrefd de andere gegevens, die komen onder ander van het FOK forum.De online kranten , en natuurlijk de gegevens hier gepost. Maar kom: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Deze 2 berichten samen maken duidelijk welke 2 beroepen deze hardwerkende jongen had. Tasjesrover en overvaller. Met 4 maand voorhechtenis achter de rug kan je er van uitgaan dat een echte of vaste baan van het normale type wel niet meer van toepassing is. Vooral de teksten in het blauw vind ik zo cynisch. Het komt er op neer dat de beroofde vrouw een vuige moordenaares is, die gewoon zat te wachten tot er een onschuldige hardwerkende allochtoon voorbij kwam op een brommertje en die per ongeluk haar handtas meesleurde. Ik zeg zeker niet dat die dame een applaus moet krijgen, maar dat ik het compleet begrijp wat ze gedaan heeft. Het grote verschil met mij is dat zij handelde, ik zou het alleen maar denken.([size=1]hoop ik[/size])
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
laat die jongen dan nog een notoire overvaller zijn, het is toch begrijpelijk dat zijn familie en vrienden zijn dood als een groot verlies zien? voor hen kan die vrouw misschien wel een moordenaares zijn, zoals ouders van verkeersslachtoffers dat ook kunnen denken over de persoon die hen hun kind heeft ontnomen, if you know what i mean. ik vind het dan ook niet overdreven dat die vrouw wordt aangehouden, aangezien zij een leven op haar geweten heeft. spreken van moord vind ik dan weer een brug te ver, maar daar zal hetgerechtwel over beslissen, zeker?
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Geweld is de enige taal die dit soort ventjes begrijpen. Deze zal in ieder geval geen mensen meer overvallen. Opgeruimd staat netjes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doggy , de uitspraak dat de vrouw een "vuige" moordenares is spruit voort uit de opmerkingen van Driewerf.
Ik houd het hele geval dat ook op een ongeval uitgelokt door de tasjesrover, en door een geshockeerde en nu dubbel getraumatiseerde dame afgewerkt. DrFrege, niemand verdiend de dood. Die komt vanzelf wel. En het is voor een normaal mens een traumatiserende ervaring iemand te doden. En mijn fascinatie met steenkoolmijnen is geen goed nieuws voor een veroordeeld misdadiger.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 januari 2005 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ik bedoelde enkel dat daar misschien toch wel in te komen valt. het is uiteraard volledig afhankelijk van het standpunt. zo zou ik er kunnen inkomen dat familie van die Ali het afdoet als "moord", omdat hun geliefde hen is afgenomen. Ik houd het hele geval dat ook op een ongeval uitgelokt door de tasjesrover, en door een geshockeerde en nu dubbel getraumatiseerde dame afgewerkt. Citaat:
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 20 januari 2005 om 16:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ik keur dat af, maar hij heeft er wel om gevraagd...'8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dr Frege, wat het ook mogen zijn, doden doet een normaal persoon niet zomaar.
Helaas is godsdienst/groepsgeest en bijhorende hersenspoeling een goeie reden om die "zomaar" een reden te geven
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 januari 2005 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) ik heb het woord 'vuig' niet gebruikt. Dat is volledig voor jou rekening. Dat ze 'zat te wachten' om een moord te plegen is ook volledig voor jou rekening. Maar de kwalificatie 'moord' zit er dik in (hoewel mogelijk met verzachtende omstandigheden). Noodweer of zelfverdediging was het duidelijk niet. En een ongeval, zoals jij leugenachtig hier schrijft : http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=13 was het duidelijk ook niet. 3) Op dit forum krijgt ze misschien nog net geen applaus, maar toch wel instemmende stemmen. Op det FOKforum wordt het gebeuren wel op applaus ontvangen (ik heb de link even nagekeken). 4)in jet citaat staat er Hij moest voorkomen wegens een gewapende overval die hij op 11 mei 2004 bij de Xenos in de Kalverstraat zou hebben gepleegd. Dat bevestigde een woordvoerster van de rechtbank woensdag. Ali had na zijn arrestatie vier maanden in hechtenis gezeten. De raadkamer van de rechtbank liet hem in september vrij omdat zijn broer hem een alibi voor het moment van de overval had gegeven. Maar jij verklaart het onmiddellijk schuldig (tasjesrover en overvaller). Terwijl in de tekst die jij post daar geen element voor is. vermoeden van onschuld is niet van toepassing???? Jaja, ik weet het. Die broer kan een vals alibi verschaffen, maar daar hoef je niet mee afkomen, dat is ook maar ppur gespeculeer. Je zal wat anders moeten verzinnen.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 20 januari 2005 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ik blijf erbij, het is een ongeval. Een werkongeval van een brommerrijdende tasjesdief. Voor dezelfde moeite had deze jongeman met zijn wegscheuren een peuter plat kunnen rijden, daar brommertjes met alle gemak ook over het voetpad kunnen. Citaat:
Citaat:
Als je de feiten op een rij zet. Net uit de cel van 4 maand voorhechtenis, en dan op heterdaad betrapt worden op tasjesroven.. ik tel 1 en 1 op hoor. Het lijkt erop dat deze jongeman uit de cel kwam en moeite deed om terug te mogen.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() [quote=doggy]
volgens Spolpoel is het "een bewijs van het falend vreemdelingenbeleid." wel, dan mag je me eens haarfijn uitleggen hoe een geslaagd vreemdelingenbeleid ervoor kan zorgen dat er geen enkele handtas wordt gestolen. QUOTE] Een geslaagd vreemdelingenbeleid is een selectief vreemdelingenbeleid. Zeg nu zelf, welke meerwaarde hebben al die importwerklozen, ocmw-trekkers-in-spé en criminelen uit de magreblanden al gehad voor ons land (en bij uitbreiding gans Europa)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hij heeft het enkel aan zichzelf te danken, als hij met zijn poten van die handtas was gebleven was er niets gebeurd met zulk krapuul kunt ge totaal geen compassie hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Kom, kom genoeg over deze criminele allochtoon...Laten we het weer verder hebben over de criminele autochtonen...
Zoon bewerkt moeder met zeven messteken in Ans Een zestigjarige vrouw is dinsdag omstreeks 16 uur zeven keer met een mes gestoken in haar woning in Ans. het slachtoffer, Alberte F., beschuldigt haar 42-jarige zoon Didier. Na de steekpartij liep het slachtoffer het huis uit en viel 200 meter verder zwaarbloedend op het voetpad neer. Ze werd overgebracht naar een ziekenhuis in Montegnée. Daar kon ze aan een van haar kinderen zeggen dat haar zoon Didier haar gestoken had met een aardappelmes. De politie vond het mes op een vensterbank terug. De politie pakte Didier op, maar die zei niets gedaan te hebben. Hij kon geen verklaring geven voor een snijwonde. Hij is ter beschikking gesteld van het parket wegens poging tot doodslag. (DIG, belga) -------- Oud-leraar veroordeeld voor aanranding van leerlingen in Etterbeek De correctionele rechtbank van Brussel heeft een oud-leraar aan het Collège Saint-Michel in Etterbeek veroordeeld tot vijf jaar gevangenisstraf, met uitstel voor de periode die de voorhechtenis overschrijdt. De man werd schuldig bevonden aan de aanranding en schending van de eerbaarheid bij verschillende van zijn leerlingen, tussen 1986 en 1999. De directeur van de basisafdeling van het college werd vrijgesproken. De man was vervolgd voor het niet-verlenen van bijstand aan personen in nood. (lan) ------- Dronken man stichtte brand met drie doden in Sint-Niklaas Het gerecht van Dendermonde heeft woensdagavond een 25-jarige man uit Sint-Niklaas aangehouden voor de brand die woensdagochtend het leven kostte aan drie leden van een Turkse familie. De man had geen motief en kende de familie nauwelijks en zou ook niet de bedoeling gehad hebben de woning in brand te steken. Volgens procureur Dufour had de man gedronken en had hij in de inkom van het pand een sigaret opgestoken. Daarna zou hij een stuk papier in brand hebben gestoken om zich te vermaken. De man beweert dat hij daarna is weggestapt en dat hij niet gezien heeft dat het vuur oversloeg op de stapel papier en karton die voor de winkel opgestapeld lag. De brand zou dan overgeslagen zijn van de stapel papier op het pand. De man werd woensdagochtend opgepakt en de hele dag ondervraagd tot hij uiteindelijk tot bekentenissen overging. Woensdagavond werd hij door de onderzoeksrechter aangehouden. Hij wordt beschuldigd van opzettelijke brandstichting met dodelijke slachtoffers als gevolg. ------------- Vijf para's naar huis gestuurd wegens wangedrag in Afghanistan Al vijf Belgische para's op missie in Afghanistan zijn sinds december naar huis gestuurd wegens wangedrag: vier omdat ze dronken waren, een vijfde voor drugsbezit. Een van de dronkaards was ook al op de vuist gegaan met een Canadese militaire politieagent. Zelfs deze week nog lokten paracommando's, allen van de eerste compagnie van Diest, een massale knokpartij uit met Canadese soldaten. Daarbij vielen verschillende lichtgewonden. ------------- ...
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar wel met één groot verschil. die daders worden niet beschouwd als slachtoffer!!!!!! dat stuk ongeluk van een overvaller wel!!!!!!!! ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 20 januari 2005 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over het feit dat de allochtone gemeenschap hem helemaal niet als de crimineel maar als het slachtoffer van de westerse samenleving ziet. Het slachtoffer wordt als crimineel voorgesteld en de dader als martelaar. Als de allochtone gemeenschap op die manier de verhoudingen tussen de gemeenschappen wilt verbeteren zullen ze van een kale reis terugkomen. Er is echt geen VB nodig om die problemen te belichten, dat doen ze zelf wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
om een tegenvoorbeeld te noemen: twee �* drie jaar geleden was er op en openluchtfuif in OLV Waver een man doodgeschoten. ik was daar ook die avond, en hoorde van vrienden dat zowel dader als slachtoffer vechtlustig (autochtoon, voor degenen die het zich afvragen) krapuul was. in de begrafenismis werd die jongen anders ook als een halve heilige bewierookt, en onschuldig genoemd... wat ik ook kan begrijpen, aangezien hun geliefde op brutale wijze aan hen onttrokken was. vind je het dan echt zo vreemd dat dat in dit geval ook zo is? blijkbaar wel, en blijkbaar vinden ze -volgens enkelen hier- dat de hele westerse wereld daar schuld aan heeft. ![]() en dat kan ik dan weer niet begrijpen, dat je zulke conclusies trekt.
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 21 januari 2005 om 04:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge schrijft het zelf dat u van vrienden hoorde dat zowel dader als slachtoffer vechtlustig krapuul was. Dat ter gelegenheid van een begrafenis de overledene zijn goede kanten belicht worden kan ik heel goed begrijpen. Dat is heel wat anders dan het slachtoffer een moordenaar noemen, of erger nog, het voor te stellen als een racistische daad. Reageren ze op dezelfde manier als het om een van hun eremoorden gaat ? |
|
![]() |
![]() |