![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je hebt trouwens niet geantwoord. Nog altijd goede vrienden ? Met de koerden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() Maar de moslims zijn ook niet vies van een goed potje etnisch zuivering. Zie maar wat er in de Balkan gebeurde. Zie maar wat er in Irak gebeurde in de kampen van Sadam.
Ik distancieer mij van alle vormen van etnische zuivering maar jij doet nu precies of de boze blanke europeanen de enigste zijn in de geschiedenis die etnische zuivering doorvoerden. Je stigmatiseert een hele bevolkingsgroep. Wanneer ik je wijs op het feit dat de moslim wereld ook boter op hun hoofd hebben criminaliseer je mij. En daarmee vermoord je het hele debat. Een debat was helaas ook niet mogelijk in een nazi regime. Je plaatst jezelf op dezelfde hoogte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Die zogenaamde Moslimhaat daarentegen is iets anders. De islam heeft de koran als geloofsboek. De niet-islamiet is minderwaardig volgens de koran. Dit wordt dan voor verschillende redenen toegepast. Het meest dichtbij is de bekende straatcriminaliteit in bepaalde steden. Daarnaast heb je dan nog terrorisme. En dan heb je nog zo'n gevallen als de moord op Theo met een berichtje over de heilige strijd. Zaken die volledig te wijten zijn aan islamieten. Die deportatie die algemeen in acht wordt genomen is bedoeld voor misdadigers. Sommigen willen verder, maar de grotere meerderheid is vor wat ik net gezegd heb. Tot nu toe is nog altijd niets verkeerd. Nu zijn er mensen die er inderdaad voordeel willen halen. Zoals FDW, die mag ik niet, al stem ik toch voor VB. Ook de huidige censuur die ons wordt opgelgd zorgt voor de huidige anti-islam klimaat. Want als je er niets over moogt zeggen, wordt het opgekropt. En het wordt nog erger als de huidige regering hier weigert iets aan te doen. Ik wil wel eens weten hoe jij een moslimhater omschrijft. Waarom zou ik me moeten inhouden om op het VB te stemmen omdat het zogezegd de nazi's goed uitkomt? Ten eerste zie ik het verband niet en ten tweede moet ik me inhouden, mijn wens naar verbetering naast me leggen, vanwege een paar mispunten? Dat is hetzelfde als zeggen dat ocmw moet afgeschaft worden omdat het de misdaad steunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dan werd het stil ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij is de aanwezigheid van een beperkte groep vreemdelingen aanvaardbaar. Alles is een kwestie van realpolitiek : het programma van het Vlaams Belang inzake vreemdelingenproblematiek vormt daarom mijns inziens al een goed begin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() My name is STRANGE
|
![]() |
![]() |