![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
En natuurlijk kan iedereen wel tientallen verhaaltjes schrijven over een slechte ervaringen met De Lijn. Is ook niet verwonderlijk. Hoeveel bussen rijden er zo dagelijks rond? Ik heb trouwens ook zo'n verhaaltje. Rock Werchter 2003. Het festival is afgelopen en de NMBS gaat in staking. (slechts enkele dagen voor RW aangekondigd) Honderden festivalgangers zitten vast. Gevolg: De Lijn zet massa's extra bussen in die deze keer ook verder rijden dan Leuven station. Mensen met een treinticket moeten niet betalen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik vond dat ook te betreuren, maar een staking, daar kán en mag je een bedrijf niet op nemen... Citaat:
En dat de Lijn winst maakt - wist u dat iedere bejaarde een abo in de bus krijgt? (en De Lijn wordt die uiteraard betaald!) Met de trein gebeurt dat niet (en in de walen, moet je dat abo aanvragen, of hoe ze daar ook zuinig kunnen zijn). Als ik na een Kinepolis bezoek !gratis! terug mag naar het station, dan word ik meerdere busticketjes aangesmeerd (gratis, maar ieder ticket wordt de lijn betaald...) Citaat:
Moord! Brand! Er zijn meer Vlaamse stations die worden vernieuwd! Die regionalistische NMBS toch!! Splits de NMBS onmiddelijk![size=1]ik bedoel maar, waren er meer WL stations geweest, dan zouden we het wel horen hoor ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door rodeo : 20 januari 2005 om 16:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat openbaar vervoer betreft moet ik u zeggen dat de Vlaamse Regering jaarlijks Miljoenen pompt in de Lijn (cfr. Begroting), de federale overheid doet dit ook bij de NMBS dus daar heb je geen punt. Daarbij de dienstverlening van de Lijn in West - Vlaanderen is rampzalig. De NMBS telt veel te veel personeel en daar wou een zekere Vinck iets aan ondernemen, maar een rode vent uit Oostende heeft dit met hand en tand voorkomen. Dus steek het niet op België |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Oudejaasnacht 2004. Honderden feestvieders in Leuven. Treinen stoppen rond 23u met rijden. De Lijn zorgt (in elke provincie trouwens) door de zogenaamde 'feestbussen' dat iedereen veilig thuis geraakt. Elk uur een bus. De hele nacht door. Blijkbaar is de NMBS niet zo flexibel. Verchil in conceptie zeker? ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zeno! : 20 januari 2005 om 16:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() die rode vent is dat gene voorstander van Belgie ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door rodeo : 20 januari 2005 om 16:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zeno! : 20 januari 2005 om 16:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan nog, is dat geen mooie service? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U zal straks bij hoog en laag beweren dat dat door de Walen komt, maar dat komt door de te strenge milieunormen (van de Groenen). bron: onbetwistbaar : p
Laatst gewijzigd door rodeo : 20 januari 2005 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |