![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus wat is je punt. Hoe zit dat met die stenigingen van (zogezegde) overspelige vrouwen, staat dat in de koran?
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Stenigen van zowel mannen en vrouwen staat er wel in (ook in de bijbel).
Maar het spreekt voor zich dat zo'n handelingen niet van deze tijd zijn...
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar is het bij sommigen nog niet doorgedrongen dat de site waarnaar Turk verwijst een sarcastische anti-christen site is. Ga toch eens op de home page zelf kijken voordat je reageert !
http://www.landoverbaptist.org/ Heeft niets te maken met wat Amerikaanse christenen (of anderen) over de opvoeding van kinderen denken. En doe aub niet alsof dit een "Amerikaans" of een "Christen-" probleem zou zijn. Ouders die hun kinderen af en toe een pak rammel geven zijn nog steeds in de meerderheid of het zal niet veel schelen. Ook in België. Ook bij niet-christenen. En zeker in alle moslimlanden. De bedoeling van Turk4ever is hier enkel verdeeldheid te zaaien tussen blanke christenen en niet-christenen. Niet dat het veel verschil maakt, want in zijn ogen zijn we waarschijnlijk allemaal christenhonden of we nu in God geloven of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=28327 De vergelijkingen tussen de koran en de bijbel zijn dan ook vrij duidelijk.
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat Turk4ever dit artikel als provocatie heeft gepost spreekt voor zich.
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() ![]() Focus on the Family is echter van mening dat SpongeBob gebruikt wordt om 'kinderen te manipuleren en mogelijk zelfs te hersenspoelen'. Daarbij is SpongeBobs seksuele geaardheid al langer onderwerp van speculaties. Zo houdt hij voortdurend de hand vast van zijn vriendje Patrick en kijkt hij graag naar de fictieve serie Meerminman en Mosseljongen. Een advocaat van de makers van de videoclip was een andere mening toegedaan. Volgens hem hebben "degenen die dat beweren juist medische hulp nodig". De clip zou juist bedoeld zijn om de -bij uitstek- christelijke boodschap 'heb uw naaste lief' te promoten. De ophef rond SpongeBob lijkt erg veel op de ophef die een paar jaar geleden ontstond rond de Teletubbie Tinky Winky uit de BBC-serie 'de Teletubbies'. Destijds werd ook deze serie door conservatieven in de VS in de ban gedaan, omdat Tinky Winky een verkapt homosymbool zou zijn, aangezien hij voorzien was van een driehoekig 'homosymbool' op het hoofd en bovendien altijd een handtasje droeg. EN dit dan.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Partijlid
|
![]() Steniging als straf is NIET vermeld in de Koran.
Gewoon ter informatie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() turkievooreeever denkt zeker dat wij allemaal christenen zijn en dus zo ons even kan trappen
heb jij het even mis christendom en de islam is voor mij 1 pot nat en mag van mij weg uit Europa dus ga je gang, val het christendom maar aan, mij kan het niks schelen, ik doe het zelf ook
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
maarja sommige mensen blijven liever dom ![]()
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Er wordt in deze draad gediscussieerd alsof de wijze van billenkoek geven typisch is voor christenen. Dat is zo min het geval als het onthoofden van gijzelaars voor een camera iets typisch is voor moslims.
Beide zijn uitwassen. Sedert wanneer moeten wij uitwassen aangrijpen om iets zinnigs te vertellen over de bewegingen waaruit ze ontsproten? Ook politieke bewegingen vertonen uitwassen. En zelfs het humanisme is er niet vrij van. (Voor wie dat wel dacht, die moet maar eens de naam van Maximilien Robbespierre intoetsen in een zoekmachine, en wat die meneer allemaal in naam van het humanisme uitspookte.) Uitwassen gedijen slechts onder kleine minderheden. Dat geldt voor het christendom, voor de islam, en voor zo ongeveer alle overtuigingen. De pogingen in deze draad om het christendom aan te vallen op basis van straffe methodes om kinderen billenkoek te geven vind ik even grotesk als de pogingen de islam aan te vallen aan de hand van het geweld in sommige delen van de wereld. Geweld waarvoor moslims zelf niet de enige verantwoordelijken zijn, overigens. Maar da's een andere kwestie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Indien u wilt bijdragen aan de multiculturele samenleving die voor u tot stand is gezet, stel ik voor dat u zulke commentaar achterwege laat en meewerkt aan een multi-vriendelijke samenleving. Tenslotte hebben wij gelovigen een gezamelijke vijand en dta zijn de libertairen.
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mohammad geeft ook tips hoe je een vrouw moet slaan.... Namelijk met een groene tak in de rechterhand, en daarmee slaan zoals je slaat met een zweep.
Je mag blijven doorslaan tot ze zich weer gedraagt als een vrome vrouw die haar bescheidenheid bewaard en de ogen neerslaat... dan mag je haar niet meer schenden... Allah is immers barmhartig en vergevend.
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De eerste marrokaanse vrouw die ik tegenkom zal ik op die manier begroeten ![]() Nu moet ik wel nog zo'n groene tak weten te vinden ![]() |
|
![]() |
![]() |