![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Seffens gaat men weeral schrijven dat dit een geit is... U weet wel: 'geitenneukers'... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Nu weet ik waarom jullie moslims haten. Jullie willen met moslimmeisjes naar bed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens u zou een groot deel van de Turkse artiesten bedreigd worden, wat duidelijk niet het geval is. Nu ben ik er niet voor dat een vrouw als sekssymbool neergezet moet worden, maar vrouwen die zich ontkelden worden niet vermoord. (niet reactie op jou ,parcifal) Laatst gewijzigd door sinan123 : 23 januari 2005 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Turk4ever en EL Turco, ik verwacht nog altijd een reactie van jullie ivm mijn post.
Klopt het dat jullie zussen, of zussen van jullie vrienden niet vrij mogen beslissen over hun partner en of ze al dan niet sex hebben met Vlaamse mannen ? Graag een eerlijke reactie. Laatst gewijzigd door Shizie : 23 januari 2005 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik mijn dochter of zus zou verbieden om met moslims om te gaan, en dat ze d'r zeker geen relatie mee mag beginnen, dan ben ik een racist. Maar als in de koran staat dat een moslima niet mag trouwen met een ongelovige, dan is het vrijheid van godsdienst. Nee, lekker hoor. Als Turken met onze vrouwen mogen neuken, dan wil ik ook met Turkse vrouwen neuken. Eerlijk zullen we alles delen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dit allemaal door Islamitische bril bekijkt is seks voor het huwelijk zowiezo verboden dus dat laten we even, aangezien veel Turken zich niet aan de regels van de Islam houden. Als we dit cultureel bekijken er heerst in Turkije nog steeds een macho cultuur (net als in Spanje en Griekenland overigens) en een broer vindt het een taak om zijn zus te beschermen tegen de mensen die haar als een speeltje willen gebruiken. Er wordt niet met partnerkeuze bemoeid, de broer heeft geen enkele recht daarvoor. Uithuwelijken is alleen symbolisch de mensen ontmoeten elkaar vinden elkaar leuk krijgen een realtie en dan wordt er symbolisch aan de vader gevraagd'' mogen wij uw dochter voor onze zoon''. Dan zegt de vader ik vraag het aan mij dochter zij gaat immers trouwen. En dit is ook een vaak voorkomende tekst "Ze hebben elkaar ontmoet en leuk gevonden, wat heb ik er nog over te zeggen'' Ik vind ook dat de term uithuwelijken vaak ten onrechte niet correct wordt gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebben ze toch iets gemeen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als een vrouw met je in bed wil duiken dan zal ze het ook doen. Maakt niet uit welke nationaliteit ze heeft. Dat jullie als Vlaming nog geen Turkse hebben kunnen strikken zegt het een en ander over jullie verleidingstechnieken.
Een Sos maakt natuurlijk ook meer kans dan een hitlergroet brengende kletskop. Nogal wiedes, niet?
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Sorry, mijn begrip voor de Mulah's is ineens een stuk groter geworden..... bedekken die handel en 10 meter achter me blijven lopen met de boodschappentassen. Ik zou er ook niet mee te koop willen lopen.
www.polinco.net/forum [size=1]Nationalistisch[/size] [size=1]Partijonafhanckelijk[/size] [size=1]... en vooral Dietsch[/size] [size=1]1 taal, 1 volk ![/size] Laatst gewijzigd door RobrechtIV : 23 januari 2005 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben geen zin om weer foto's van mooie Turkse vrouwen te plaatsen Hier een linkje http://forum.politics.be/showthread....rische+vrouwen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sex hebben voor het huwelijk past niet in onze waarden en normen. Laat staan met een Vlaming nog niet met een Turk. Laatst gewijzigd door JusticeLover : 23 januari 2005 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien moslims dat bij de Dietsche deernes schijnen te mogen doen, zie ik er geen enkel probleem in om het andersom ook eens te doen. Anders zouden we discrimineren, nietwaar? Laatst gewijzigd door Hrafnar : 23 januari 2005 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() is wel eens leuk zo met een moslimmeisje neuken.
verwesteren ze lekker van. zetten nooit nog een hoofddoekje op, eens ze met een blanke westerling naar bed zijn geweest, beginnen korte rokjes te dragen, te roken, en van het leven te genieten. vrouwenemancipatie, je kent dat. dat moeten we de moslimvrouwen leren. luister naar tante Hirsi Ali, meisjes. zal niet lang meer duren of er zijn lesbische moslimmeisjes. 8) Laatst gewijzigd door Mitgard : 23 januari 2005 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht je het forum van Polinco bedoelen, dan vraag ik me af waarom je dat een extreem-rechts forum noemt. Of is voor jou Politiek Incorrect hetzelfde als extreem-rechts? Je hebt er zelf nota bene een account! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is mijn mening en die hoor jij te respecteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ieder individu is verantwoordelijk van zijn/haar eigen lichaam. Jonge mensen hebben neiging om vroeg sex te hebben. Ik weet wel dat er veel Turken sex hebben voor het huwelijk maar het zjn niet alleen mannen. Er zijn ook veel Turkse meisjes die sex hebben voor het huwelijk die ik ken. Het heeft niets met islam te maken maar met de individu. Eerlijk gezegd het kan mij geen barst schelen met wie ze sex hebben. Sex hebben met een vreemde telt wel. We zijn allen mensen, alhoewel ... |
|
![]() |
![]() |