![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ke Nan, je bent zo gevat vandaag? Een glaasje ironie of sarcasme gedronken?
Mare, de naam Mohamed is nu al onsterfelijk in de Belgische geboortelijsten. Dat gaat ,mits geen volkswoede of genocide die autochtoon gewonnen word, een heel lange tijd duren voor die terug naar een normaal percentage terugzakt
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Turken zijn terughoudender, want als je veel mensen mohammed gaat noemen krijg je ook Mohammed steelt dit, Mohammed mishandelt dat etz. Dus vele goede en slechte Mohammeds. Btw, ik vind het zielig dat dit ''MOhammed meest gebruikte naam'' gedoe als propoganda-middel wordt gebruilkt. Laatst gewijzigd door sinan123 : 27 januari 2005 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, ze halen ons in lees ik Allochtonen met een Turkse achtergrond vormen op dit moment met 280 000 personen de grootste groep niet-westerse allochtonen. Verwacht mag worden dat de komende jaren vooral de tweede generatie sterk toeneemt. Doordat de immigratie uit Turkije terugloopt, groeit de eerste generatie veel minder sterk. Het aantal Marokkaanse allochtonen groeit echter sterker dan het aantal Turkse allochtonen. Op dit moment zijn er ruim 230 000 Marokkanen, dit is 50 000 minder dan het aantal Turken. In 2015 zijn er naar verwachting evenveel Marokkanen als Turken, ruim 370 000. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb een tijd geleden met iemand van de Brusselse politie gesproken en die beweerde dat er bij hun een onofficiele schatting is van 400000 marokkanen (legalen + illegalen). Dat is zo'n 4% van de Belgische bevolking en als ik zo het straatbeeld bezie dan denk ik dat dit ongeveer kan kloppen.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door M.V.B. : 27 januari 2005 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je geschokt door het aantal ofzoiets? Eng hè? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() V.B. zou weer ferm groeien de volgende verkiezingen moest men dit in het nieuws durven brengen.
Maar zelfs zonder dit nieuws zal ze zowiezo GROEIEN ![]() En andere partijen gaan toch ook beetje de rechtse kant op ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
K'stel voor : strafblad = terug naar LE MAROC. Ik moet ze zelfs nog nie zien om misselijk te worden, hun manier van praten en hun toonhoogte storen me al maaaaaatelooooos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja en ik ben al blij dat ze niet zelf moeten tellen met hoeveel ze hier zijn,zou helemaal eenramp zijn want ze zouden er zeker enkele overslaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() http://aps.vlaanderen.be/statistiek/...volking006.xls
http://aps.vlaanderen.be/statistiek/...volking008.xls