![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En waarom wordt er pas nu gestort? Dit is gewoon een trukje van de multikulies om de mythe van de menslievende, pacifistische en hardwerkende allachtoon in leven te houden! wIJ WETEN WEL BETER8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom er nu pas gestort word omdat ze het samen wouden laten vallen met de offerfeesten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Staat het u niet aan omdat ze moslims zijn? Niet alle moslims over de zelfde haren kammen e er zijn goeie en slechte tussen niet zoal goeie en slechte vlamingen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
2) het zijn uw vriendjes van oxfam die noodhulp weigeren omwille van de ideologische achtergrond van de donors! 3) En wij maken het verschil en trappen niet in de smoes van de "brave moslim die het slachtoffer is van onze maatschappij en daarom positief gediscrimeerd moet worden en massaal gesubsidieerd"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Elke solidariteitsactie dient gesteund te worden. Hij die zijn dak boven zijn huis kwijt is maalt er niet om van wie de steun komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Same deal. Die mensen hebben geld ingezameld. Het zijn ook moslims. Goed. Einde verhaal.
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom zijn ze dan niet zelf iets begonne? da vraag ik mij toch af ik wist nie da rode kruis links was ik heb er 5 jaar ingezeten en nooit hebben ze daar kleur bekent wat politiek betrefd!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in die TUrkse school studeren voornamelijk Thaise mensen (die niet getroffen zijn) Laatst gewijzigd door sinan123 : 24 januari 2005 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Af en toe worden de drankautomaten op onze school gesloten en zijn er alleen Wereldwinkel-producten te kopen. Van af nu kunnen ze ze zelf opdrinken en -eten. Ik geef er geen cent meer voor. (S)links moordend crapuul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus met andere woorden jij vind het rode kruis een nuteloze organisatie als ik u goed begrijp? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |