Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2005, 09:20   #21
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
In Brussel houdt de moslimgemeenschap
een solidariteitsactie met de slacht-
offers van de zeebeving in Azië.

Tot nog toe hebben de Belgische moslims
al ongeveer 1 miljoen euro bijeenge-
bracht voor noodhulp aan de getroffen
bevolking.

De actie wil nog meer fondsen
inzamelen. Er zijn verschillende
toespraken onder meer ook van de
ambassadeurs van Sri Lanka en
Indonesië.

Het evenement wordt nu pas
georganiseerd, omdat de moslim-
executieve wou laten samenvallen met
het offerfeest.

Dit is voor mij een bewijs dat niet alle moslims slechte mensen zijn zoals sommigen hier wel durven beweren !!!
1 miljoen euro? Ten eerste hoe weet men dat dit van moslims komt? ten tweede wordt het gebruikt om islamscholen te subsiëren!
En waarom wordt er pas nu gestort?
Dit is gewoon een trukje van de multikulies om de mythe van de menslievende, pacifistische en hardwerkende allachtoon in leven te houden! wIJ WETEN WEL BETER8
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2005, 10:06   #22
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
1 miljoen euro? Ten eerste hoe weet men dat dit van moslims komt? ten tweede wordt het gebruikt om islamscholen te subsiëren!
En waarom wordt er pas nu gestort?
Dit is gewoon een trukje van de multikulies om de mythe van de menslievende, pacifistische en hardwerkende allachtoon in leven te houden! wIJ WETEN WEL BETER8
je leest wel niet goed e

Waarom er nu pas gestort word omdat ze het samen wouden laten vallen met de offerfeesten
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2005, 10:08   #23
jan hyoens

Standaard

Citaat:
je leest wel niet goed e

Waarom er nu pas gestort word omdat ze het samen wouden laten vallen met de offerfeesten
Wij Vlamingen zijn het gans jaar door gul! De islamieten enkel op één dag (en dan nog onder publieke druk)!
Oud 24 januari 2005, 10:14   #24
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Wij Vlamingen zijn het gans jaar door gul! De islamieten enkel op één dag (en dan nog onder publieke druk)!
Van iemans zoals hij kan ik het krijgen e die mensen tonen eens hun hart en het is ook weer niet goed?

Staat het u niet aan omdat ze moslims zijn?

Niet alle moslims over de zelfde haren kammen e er zijn goeie en slechte tussen niet zoal goeie en slechte vlamingen
Oud 24 januari 2005, 10:35   #25
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Van iemans zoals hij kan ik het krijgen e die mensen tonen eens hun hart en het is ook weer niet goed?

Staat het u niet aan omdat ze moslims zijn?

Niet alle moslims over de zelfde haren kammen e er zijn goeie en slechte tussen niet zoal goeie en slechte vlamingen
1) Het is mijn democratisch recht om kanttekeningen te maken bij de kritiekloze ophemeling van moslim"solidariteit"!
2) het zijn uw vriendjes van oxfam die noodhulp weigeren omwille van de ideologische achtergrond van de donors!
3) En wij maken het verschil en trappen niet in de smoes van de "brave moslim die het slachtoffer is van onze maatschappij en daarom positief gediscrimeerd moet worden en massaal gesubsidieerd"!
Oud 24 januari 2005, 10:42   #26
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
1) Het is mijn democratisch recht om kanttekeningen te maken bij de kritiekloze ophemeling van moslim"solidariteit"!
2) het zijn uw vriendjes van oxfam die noodhulp weigeren omwille van de ideologische achtergrond van de donors!
3) En wij maken het verschil en trappen niet in de smoes van de "brave moslim die het slachtoffer is van onze maatschappij en daarom positief gediscrimeerd moet worden en massaal gesubsidieerd"!
loooooooooooooool i ben helemaal geen vriendje van oxfam zelf geen lid manneke
Oud 24 januari 2005, 10:50   #27
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Elke solidariteitsactie dient gesteund te worden. Hij die zijn dak boven zijn huis kwijt is maalt er niet om van wie de steun komt.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2005, 10:56   #28
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
het is uw democratisch recht om kanttekeningen te maken bij de kritiekloze ophemeling van moslims solidariteit maar ik heb ook het recht om die mensen te prijzen voor hun actie
Oud 24 januari 2005, 13:03   #29
12 sec. of numarx
Provinciaal Statenlid

12 sec. of numarx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Ik bedoel alleen maar dat ze beter mee hadden gedaan als ze iets wilden doen. Alhoewel ik kan begrijpen dat bvb. Koerdische moslims liever VIN zouden steunen. Ook goed, beter zelfs, maar doe niet iets alleen.
Fuck dit. Het Vlaams Belang wil ook iets alleen doen, en niet op 12-12 storten. Dat wordt logisch gevonden omdat Oxfam toch corrupt is. En nu dit weer?
Oud 24 januari 2005, 13:34   #30
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 12 sec. of numarx
Fuck dit. Het Vlaams Belang wil ook iets alleen doen, en niet op 12-12 storten. Dat wordt logisch gevonden omdat Oxfam toch corrupt is. En nu dit weer?
Het Vlaams Belang wil niet niet storten op 1212. Zij roepen alleen op voor solidariteit en als er mensen zijn die omwille van ideologische kwesties het niet kunnen maken om op 1212 te storten roept het Blok op om toch te storten, maar dan op een andere rekening. En Oxfam vermoordt hier kinderen. De € 12500 (?) die het Blok gestort heeft kon levens redden. Nu niet meer dus.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2005, 13:35   #31
12 sec. of numarx
Provinciaal Statenlid

12 sec. of numarx's schermafbeelding

Standaard

Same deal. Die mensen hebben geld ingezameld. Het zijn ook moslims. Goed. Einde verhaal.
Oud 24 januari 2005, 13:47   #32
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 12 sec. of numarx
Same deal. Die mensen hebben geld ingezameld. Het zijn ook moslims. Goed. Einde verhaal.
OK, als u alles met zo'n simplistische bril bekijken wil, u doet maar.
Oud 24 januari 2005, 15:02   #33
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Belang wil niet niet storten op 1212. Zij roepen alleen op voor solidariteit en als er mensen zijn die omwille van ideologische kwesties het niet kunnen maken om op 1212 te storten roept het Blok op om toch te storten, maar dan op een andere rekening. En Oxfam vermoordt hier kinderen. De € 12500 (?) die het Blok gestort heeft kon levens redden. Nu niet meer dus.
Het rode kruis wil het geld van het vlaams belang wel aanvaarden!
Oud 24 januari 2005, 15:04   #34
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het rode kruis wil het geld van het vlaams belang wel aanvaarden!
Ja, ieder lid van 1212 mag zelf beslissen of ze het geld al dan niet aannemen. En Oxfam doet dat niet en vermoordt dus onrechtstreeks mensen in het rampgebied.
Oud 24 januari 2005, 16:07   #35
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Ja, ieder lid van 1212 mag zelf beslissen of ze het geld al dan niet aannemen. En Oxfam doet dat niet en vermoordt dus onrechtstreeks mensen in het rampgebied.
Maar heeft het belang eerst niet een paar mensen op de teen getrapt door te zeggen dat 12.12 een te linkse initiatief is?

Waarom zijn ze dan niet zelf iets begonne? da vraag ik mij toch af ik wist nie da rode kruis links was ik heb er 5 jaar ingezeten en nooit hebben ze daar kleur bekent wat politiek betrefd!!!!
Oud 24 januari 2005, 16:13   #36
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
M.a.w. Turken ( met een Belgisch paspoort ) storten geld voor Turken. Wat hebben ze nu duidelijk gemaakt ?
Nee, je hebt het mis, de school lag in het binnenland en er is niks gebeurd met die school, de mensen daar wilden actief meehelpen dus zijn naar de getroffen gebieden geweest.
En in die TUrkse school studeren voornamelijk Thaise mensen (die niet getroffen zijn)

Laatst gewijzigd door sinan123 : 24 januari 2005 om 16:15.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2005, 16:13   #37
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Maar heeft het belang eerst niet een paar mensen op de teen getrapt door te zeggen dat 12.12 een te linkse initiatief is?

Waarom zijn ze dan niet zelf iets begonne? da vraag ik mij toch af ik wist nie da rode kruis links was ik heb er 5 jaar ingezeten en nooit hebben ze daar kleur bekent wat politiek betrefd!!!!
Over het Rode Kruis heb ik niets goeds gehoord. Zij zijn ongelooflijk belgicistisch en weigeren steeds samenwerking met het Vlaams Kruis. Die vuile belgicisten kunnen den boom in. En het Blok heeft gezegd dat Oxfam een linkse org was. Wat nu nog maar eens bewezen is.

Af en toe worden de drankautomaten op onze school gesloten en zijn er alleen Wereldwinkel-producten te kopen. Van af nu kunnen ze ze zelf opdrinken en -eten. Ik geef er geen cent meer voor. (S)links moordend crapuul.
Oud 24 januari 2005, 16:21   #38
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Over het Rode Kruis heb ik niets goeds gehoord. Zij zijn ongelooflijk belgicistisch en weigeren steeds samenwerking met het Vlaams Kruis. Die vuile belgicisten kunnen den boom in. En het Blok heeft gezegd dat Oxfam een linkse org was. Wat nu nog maar eens bewezen is.

Af en toe worden de drankautomaten op onze school gesloten en zijn er alleen Wereldwinkel-producten te kopen. Van af nu kunnen ze ze zelf opdrinken en -eten. Ik geef er geen cent meer voor. (S)links moordend crapuul.
Dat Rode kruis niet wil samen werken met vlaams kruis is het eerste wat ik ervan hoor maar enfi !

Dus met andere woorden jij vind het rode kruis een nuteloze organisatie als ik u goed begrijp?
Oud 24 januari 2005, 16:28   #39
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat Rode kruis niet wil samen werken met vlaams kruis is het eerste wat ik ervan hoor maar enfi !

Dus met andere woorden jij vind het rode kruis een nuteloze organisatie als ik u goed begrijp?
Dan begrijpt u mij verkeerd. Ik vind Oxfam een (sorry voor de terminologie) een kutorganisatie, maar ik betwijfel niet dat ze ook goede dingen doen. En ik ze dat als het gaat over humanitaire organisaties dat ik het meeste vertrouwen heb in VIN en in het VK.
Oud 24 januari 2005, 17:08   #40
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Dan begrijpt u mij verkeerd. Ik vind Oxfam een (sorry voor de terminologie) een kutorganisatie, maar ik betwijfel niet dat ze ook goede dingen doen. En ik ze dat als het gaat over humanitaire organisaties dat ik het meeste vertrouwen heb in VIN en in het VK.
VIN en vk?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be