![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De PS zorgt ervoor dat Wallonië zich absoluut niet kan ontplooien en zegt altijd "NON!" tegen elk voorstel, gewoon om tegen te werken.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 25 januari 2005 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() en dát uit de mond van een BUB'er!
dat weet ik dan ook weer. Ik geloof de BUB'er die meningen verkondigt, die eigenlijk niet stroken met zijn avatar... Daar kunnen vlaamsnationalisten nog iets van leren...
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De BUB heeft NOOIT maar dan ook NOOIT gezegd dat we het eens zijn met het beleid van de PS. Je moet eerlijk blijven en de zaken vanuit een realistisch oogpunt bekijken. De PS is voor Wallonië wat het Vlaams Belang voor Vlaanderen is.
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() HEt is altijd eenvoudiger/gemakkelijker een ander uit te maken "slecht te zijn", in casu "op een slechte partij te stemmen", want blijkbaar is het VB meer toegelaten in VL, dan de PS
[size=1] dit staat los van de posts hierboven[/size]
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kijk indien de PS het zo goed voor heeft met zijn burgers en altijd de oplossing weet op alles en nog wat hoe komt het dan dat de PS er niet in slaagt om de Borrinage economisch te helpen en dit terwijl dat al 50 jaar hun bastjon is. Kijk , de PS is een partij die een minimum aan maatregelen neemt om buiten schot te blijven. De PS is ondemocratisch door hun invloed in elke instantie te misbruiken om hun wil door te drukken. De PS neemt het niet nauw met wetgevingen, is reeds meerdere malen ontmanteld als fraudeurs. Zij hebben al 25 jaar de almacht om iets te doen met Wallonië maar ze doen niks en dan schuiven ze de schuld af naar de Vlamingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ze dus zo begaan zijn met hun Waalse medemens, als ze zo solidair zijn, dan vraag ik me af hoe het komt dat zij met het geld gooien en zo'n grote inkomsten hebben terwijl in hun eigen regio de mensen straatarm zijn. Stalinistische toestanden zijn dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
wij kunnen niet stemmen voor de PS, mss moet je maar eens een "informatie" campagne starten tegen de PS (in WL dan é)
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En daarmee bedoel ik niet dat je de overtuigingen, politiek of cultuur van de PS niet mag aanvallen, maar dat je duidelijk en rationeel moet zijn in het onderscheiden van ethische en niet-ethische politiek (= overtuigingen, idealen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien moet u maar eens een post van mij zoeken waar ik die beiden als extreem rechts beschouw
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Burgemeester
|
![]() [quote=BCD]Enige verschil tussen PS en VB is dat de PS aan de macht is en VB nog niet.
Antwoord op je post |
![]() |
![]() |