![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Eeerder een bewustmakingscampagne in de zin van Flor Grammens zou ik zeggen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarom mag men andermans eigendom vernielen?!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Selectieve verontwaardiging is jullie handelsmerk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Anderstalige teksten bekladden is toch een beetje de nationale sport in België (ah, toch iets dat alle Belgen bindt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achter die 'nationale' sport zit blijkbaar een bom waar de lont gedurig aan korter van wordt. Die mensen zitten nog in het stadium waar de Vlamingen zich op precies dezelfde wijze tegen hebben verzet.
Flor Grammens ging er zelfs voor de bak in en werd op die manier dakloos gemaakt door de Belgische staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() Vernielen is nogal een groot woord, heb al dergelijke opschriften gezien in de veldstraat in Gent en ze waren geschilderd met gebluste kalk wat je er zo weer afwast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() En u gaat dat doen? Flink
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() Leert lezen voor dat je beschuldigingen uit. Ik zeg dat ik dergelijke zaken heb gezien; moet elke morgen door de veldstraat lopen om naar mijn faculteit te gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() De winkeljuffrouwen waren 's morgens hun ruiten aan het wassen nadat blijkbaar een paar onverlaten er in witte letters nederlands hadden op gezet bleek kalk te zijn wat de materie ging er nogal vlot af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ah zo (en dat is dan 1200 posts).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Moet er onder dat wapenschild geen wapenspreuk staan L'union fait la force of zoiets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Wel, die staat er, weet je. Zie je die rode band beneden? Daar staat (klein dus onleesbaar): L'union fait la force-Eendracht maakt macht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() ach zo ja, begrijp het
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() >Geen. En trouwens, andersom zal het niet snel gebeuren. Stel je voor: een Vlaamse partij in Wallonie.
Why not mate ? It's democracy you know. >Neen, Vlamingen gaan ervan uit dat als je in een anderstalig gebied gaat wonen, dat je de elementaire beleefdheid hebt om dan ook de taal te leren. Franstaligen hebben dit blijkbaar niet... Bullshit. Ze hebben het meer en meer. Kijk, als Hongaars, Vlaams is alleen mijn vierde of vijde taal maar het is toch genoeg om te antwoorden. Ik stuur mijn zon in een nederlandstalige school. Ik kan niet aanvaarden dat hij alleen een of tweetaalig wordt in de toekomstige europese landschaap. Ik leef in Vlaanderen sinds 2 jaren. De dag dat Vlaanderen wordt totaal overgenomen door nationalistische partijen... ... man that day I will bug out of the 'Eigen Volk Eerst, dan Eigen Führer" Wonderland. That sorry day I will ask myself what such a country has left to offer to Europe. Nationalism. Ha ha. Been there before you, thanks ! I prefer to give Flanders a chance. Mind you, not everybody has been reached by the plague. There is still hope. Tja.
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |