Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 januari 2005, 19:43   #21
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Nieuw woord, heb ik verzonnen. Leuk hè?
Lang leve de neologismen! Anders wordt ons taalken een oude vod of begint iedereen leenwoorden te gebruiken. alhoewel Beargumentie eerder een connotatie is denk ik.

On topic terug. Wat ik eerder zei geldt nog steeds. Verder begrijp ik dat men de voorkeur geeft aan slachten zonder nodeloos leiden, maar is pijn in de vijf seconden voor het dier doodgaat nog enigsinds relevant? Dit klinkt natuurlijk onmenselijk, maar het is iets helemaal anders dan een dier bijna kreupel slaan terwijl je het nog grootbrengt. Als analogon zou ik zelfs durven geven: Als je binnen vijf minuten gaat sterven, is pijn nog relevant?
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2005, 19:47   #22
sinan123
Banneling

Standaard

Hoe lang duurt de pijn bij het eraf snijden van het hoofd?
Er vindt dan allang geen uitwisseling meer plaats tussen het zenuwstelsel en het lichaam.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2005, 20:14   #23
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er vindt dan allang geen uitwisseling meer plaats tussen het zenuwstelsel en het lichaam.
Hoe weet jij dat nu?
Zolang het bloedverlies niet groot genoeg is en niet alle zenuwen zijn doorgesneden mag je er zeker van zijn dat ze nog pijn voelen. Met een guillotine kun je dit bekomen ja, met een mes? Noway.

En zowiezo heb jij het enkel over de slachtingen die perfect zouden gebeuren. Zoals je kunt zien, het is geen perfecte wereld.

Laatst gewijzigd door illwill : 26 januari 2005 om 20:15.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2005, 00:41   #24
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
Die containers worden gezet omdat aks er geebn slachtcapaciteit is je onmogelijk kan negeren dat er mensen slachtafval gáán hebben. Ik sta achter je als je stelt dat thuis slachten moet bestraft worden vanwege het illegaal zijn, maar het plaatsen van containers getuigd van gezond verstand.
De laatste jaren zijn trouwens al een hoop inspanningen gedaan om zo'n dingen tegen te gaan, en je vergeet dat te vermelden. Gent en Lokeren zijn hun controles beginnen verscherpen nadat ze ervoor gezorgd hebben dat er plaatsen zijn waar de moslims hun schapen geslacht kunnen worden onder legale omstandigheden. Gent had gezorgd voor een capaciteit van 1500 schapen meen ik me te herinneren. In andere steden wordt dat ook al gedaan.
Verder mag je voor mijn part tegen dierenleed zijn, maar je moet er rekening mee houden dat de grote meerderheid van ons nog steeds vleeseter is en zodoende dieren moet doden om aan zijn eten te geraken. Dit is in zekere zin al reeds dierenleed, maar vanop evolutionair opzicht zal jouw visie zorgen voor het uisterven van varkens,... omdat die net succesvol zijn omdat we ze eten en slachten.
mensen hoeven in Belgie en Nederland niet zelf dieren te slachten (kost ook meer dan gewoon in de slagerij kopen).

dit gedoe is ook een ritueel, heeft niks met eten te maken, maar met bijgeloof.

het verbaasd me trouwens ook niet dat het eten van vlees tijdens de rammen dan 2 tot 4 keer meer is omdat de moesliems zich vol proppen in de avond met vlees etc (hoezo lichaam reinigen!!!)

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2005, 00:45   #25
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Gaia wilt gewoon in de politiek een het politiek spel mee spelen,Wie succes wilt boeken moet op de moslims stampen ,een al dat gebrabbel is bijkomende rotzooi , Wanneer gaia in de politiek een stoel in de kamer behaalt is het probleem opgelost ,.

P.S: Daarbij "who care's about" armen , zieken , mindergeschikten.....enz, laat staan dieren !
slachtoffer rol allert!!!!

dierenleed is dierenleed, en aan het ongelofelijke idiote offerfeest word niks gedaan, ja nu wat omdat ze nog een keer extra dubbelop de regels overtreden, hier in Nederland is niemand tegen het offerfeest want ach die arme moesliems heh, laten we ze maar de wetten verbreken wat ze zijn zo zielig.

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
Oud 29 januari 2005, 00:55   #26
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Je bent echt stoer nu hoor je erbij.

Trouwens dier voelgen minder pijn bij rituele slachtingen dan die ''verdovingsslachtingen'' .
wat wil jij liever? eerst onder narcose en dan je keel opensnijden?
of gelijk je keel opensnijden?

we geloven je onzin niet.

Citaat:
Het is ten strengste verboden om een dier lang pijn te laten lijden, het moet zo snel mogelijk. Ook kunne de hersenen geen pijn signalen meer sturen, dus geen pijn.
dieren worden in kofferbakken gestopt, dieren worden geslagen etc, dus zeik niet man, altijd maar weer goed praten, leugens leugens leugens, word er ziek van wist je dat, liegen voor de islam heh ''Al-taqiyya ''

Citaat:
Eten jullie touwens foie gras?
Heel interesant hoe de inwendige oraganen van zo'n dier levend eruit worden gepikt.
Bekijk dit filmpje maar (niet geschikt voor de gevoelige kijker)
http://stream.2003.02.garnierprojects.com/geenstijl/foiedocu.wmv
ik ben zoals andere hier een veganist, dus ik eet geen dieren.

Oud 29 januari 2005, 09:31   #27
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Trouwens dier voelgen minder pijn bij rituele slachtingen dan die ''verdovingsslachtingen'' .
Het is ten strengste verboden om een dier lang pijn te laten lijden, het moet zo snel mogelijk. Ook kunne de hersenen geen pijn signalen meer sturen, dus geen pijn.

Als ik mij niet vergis, wordt bij een rituele slachting DE KEEL overgesneden.
Volgens mijn bescheiden mening lopen de zenuwen door de NEK.
Eer het schaap dood is, zijn we toch al een paar minuten verder, want bloedt dood met een opengesneden keel.
Oud 29 januari 2005, 09:42   #28
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius
...
en aan het ongelofelijke idiote offerfeest word niks gedaan...
Als jij geen respect hebt voor hun godsdienst of zelfs maar voor het belangrijkste feest van hun geloof dan vraag ik me wel af of je die praktijken aanklaagt omdat je om dierenleed geeft of omdat je eerder de moslimse gemeenschap het liefst niets zou willen gunnen.
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2005, 11:00   #29
M.V.B.
Banneling

M.V.B.'s schermafbeelding

Standaard

Ik gun de moslims ALLES, in HUN land .

Respect moet ge verdienen ...............
M.V.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2005, 11:06   #30
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Belachelijke GAIA mannen. Wat is er nu mis met een schaap bij u thuis slachten? Mijn grootvader heeft ook schapen, en tot een paar jaar geleden slachtte hij die ook zelf in zijn garage. Maar dan mocht dat plots niet meer van die dierenrechtenextremisten (wellicht gesteund door de slachthuizenlobby).

Ik zie niet in waarom je geen schaap zou mogen slachten voor eigen gebruik (voor verkoop begrijp ik het nog wel). Het is een belachelijke betuttelende wet. Daar wordt niemand beter van. Het feit dat de vreemdelingenhaters hier partij kiezen voor de club van mensen als Volkert Van der Graaf is veelzeggend. Beiden willen immers de vrijheid van de mens inkrimpen.
Oud 29 januari 2005, 11:10   #31
boer_bavo
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horus
Als ik mij niet vergis, wordt bij een rituele slachting DE KEEL overgesneden.
Volgens mijn bescheiden mening lopen de zenuwen door de NEK.
Eer het schaap dood is, zijn we toch al een paar minuten verder, want bloedt dood met een opengesneden keel.
Een schaap dat in de natuur door wolf wordt opgepeuzeld heeft natuurlijk veel minder pijn. Onlangs stond er in Nature een artikel dat ook vliegen pijn voelen. 't Is maar dat je een schuldgevoel krijgt als je nog eens een mug platmept. Ga daar dan tegen protesteren hé.

Laatst gewijzigd door boer_bavo : 29 januari 2005 om 11:11.
boer_bavo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2005, 11:46   #32
M.V.B.
Banneling

Standaard

Denk wel dat de moslims dat +/- onder de knie hebben om een keel over de snijden .
Oud 29 januari 2005, 11:49   #33
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Belachelijk. "Don't judge what you don't understand".
en wat bedoel jij nou weer?

ik ben zelf een dierenactivist, al tig jaren, dus ga niet dom lopen dan dat ik niks afweet van dierenmishandeling door een stel debielen

Oud 29 januari 2005, 11:51   #34
M.V.B.
Banneling

Standaard

sorry als ik stoor

Dit kan en mag allemaal van mij in HUN land
Oud 29 januari 2005, 11:51   #35
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
Als jij geen respect hebt voor hun godsdienst of zelfs maar voor het belangrijkste feest van hun geloof dan vraag ik me wel af of je die praktijken aanklaagt omdat je om dierenleed geeft of omdat je eerder de moslimse gemeenschap het liefst niets zou willen gunnen.
als je kan lezen zie je dat ik een dierenactivist ben, ik ben al het merendeel van me leven vegan, dus ik demonstreer tegen alles, bont, vlees industrie, vivisectie, alles.

en nee, ik heb geen respect voor een of andere godsdienst die zegt dat ik naar de hel gaat omdat ik niet in hun pedo god geloof, zelfde geld voor het christendom (nee is niet mijn cultuur)

Oud 29 januari 2005, 11:53   #36
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Belachelijke GAIA mannen. Wat is er nu mis met een schaap bij u thuis slachten? Mijn grootvader heeft ook schapen, en tot een paar jaar geleden slachtte hij die ook zelf in zijn garage. Maar dan mocht dat plots niet meer van die dierenrechtenextremisten (wellicht gesteund door de slachthuizenlobby).

Ik zie niet in waarom je geen schaap zou mogen slachten voor eigen gebruik (voor verkoop begrijp ik het nog wel). Het is een belachelijke betuttelende wet. Daar wordt niemand beter van. Het feit dat de vreemdelingenhaters hier partij kiezen voor de club van mensen als Volkert Van der Graaf is veelzeggend. Beiden willen immers de vrijheid van de mens inkrimpen.
komt omdat we niet allemaal extreem rechtse kapitalisten en dierenmoordenaars zijn hiero zoals jij!

volkert van der graaf? wahahah, die koos juist de partij van de moesliems!
mensen zoals vokert van der graaf zijn extreem linkse lieden die geen woord zeggen over het offerfeest.

Laatst gewijzigd door Morghodius : 29 januari 2005 om 11:57.
Oud 29 januari 2005, 11:53   #37
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.B.
sorry als ik stoor

Dit kan en mag allemaal van mij in HUN land

Oud 29 januari 2005, 12:28   #38
boer_bavo
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik ben zelf een veganist en een dierenactivist en natuurbeschermer, en ik vind het te triest voor woorden dat men meer dierenleed toelaat alleen omdat een achterlijke politieke ''religie'' zo nodig idioot wilt zijn.

belachelijk.
Veganisten die hún persoonlijke mening aan de rest van de wereld opdringen zijn ook achterlijk. Van mij mag je gerust uit persoonlijke overtuiging enkel rapen eten. Maar ik zie niet in waarom je anderen zou mogen verbieden van vlees te eten.

Ik raad je trouwens aan om nooit naar Afrika of een ander derde wereld land te gaan. Volgens mij krijg je daar direct een attak. En reis ook geen 20 jaar terug in de tijd, toen iedereen in België op het platteland nog zijn geiten en schapen zelf slachtte.
Oud 29 januari 2005, 12:38   #39
boer_bavo
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
komt omdat we niet allemaal extreem rechtse kapitalisten en dierenmoordenaars zijn hiero zoals jij!
Ik ben niet extreem rechts. Ik ben voor persoonlijke vrijheid. Dat heeft niks gemeen met extreem rechts of extreem links. Die beiden trouwens hetzelfde nastreven: geen persoonlijke vrijheid.

http://sturman.net/quiz/politiek/index.php?site=lib
Oud 29 januari 2005, 12:40   #40
sinan123
Banneling

Standaard

Het is allemaal de schuld van moslims/joden

Eten jullie touwens foie gras?
Heel interesant hoe de inwendige oraganen van zo'n dier levend eruit worden gepikt.
Bekijk dit filmpje maar (niet geschikt voor de gevoelige kijker)
http://stream.2003.02.garnierproject...l/foiedocu.wmv
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be