Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2005, 18:50   #21
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
vreemd hoe jij weet hoe anderen denken. moest men dit iemand van mijn familie aandoen, ik zou vanalles voelen, maar met een zelfmoord zou ik niet blij zijn. ik hou dan ook niet van wraak. heb je je eigenlijk ooit al afgevraagd wat mensen tot zo'n wandaden drijft?
probeer eens na te denken (niet als belediging bedoeld). De man heeft zelfmoord gepleegd in z'n cel. Blijkbaar was zelfmoord vomgens hem de beste oplossing om verder te gaan. Dat hij in de gevangenis zat is enkel en alleen eht gevolg van zijn eigen wandaden. Ik zie dus niet wat er mis is emt de opmlerking van Eugene: de man had, gegeven de onvermijdelijke toestand van gevangenschap, blijkbaar geen zin meer om te leven. Jammer, maar zulke mensen meteen terug loslaten in de maatschappij is levensgevaarlijk...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2005, 19:08   #22
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
probeer eens na te denken (niet als belediging bedoeld). De man heeft zelfmoord gepleegd in z'n cel. Blijkbaar was zelfmoord vomgens hem de beste oplossing om verder te gaan. Dat hij in de gevangenis zat is enkel en alleen eht gevolg van zijn eigen wandaden. Ik zie dus niet wat er mis is emt de opmlerking van Eugene: de man had, gegeven de onvermijdelijke toestand van gevangenschap, blijkbaar geen zin meer om te leven. Jammer, maar zulke mensen meteen terug loslaten in de maatschappij is levensgevaarlijk...
Volledig akkoord met wat je hier schrijft hoor, maar om daarom meteen in je handen te wrijven en blij te worden van het feit dat ie zelfmoord gepleegd heeft en daar meteen een topic op een discussieforum over te beginnen lijkt mij wat overdreven.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2005, 19:19   #23
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ik post hier doorgaans niet zonder na te denken hoor. ik denk niet dat die man uit contentement zelfmoord gepleegd heeft. je zegt zelf dat het jammer is. ik neem aan dat je bij andere zelfmoorden ook niet spreekt van goed nieuws. hem terugzetten in de maatschappij heb ik trouwens ook nergens bepleit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2005, 19:41   #24
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Volledig akkoord met wat je hier schrijft hoor, maar om daarom meteen in je handen te wrijven en blij te worden van het feit dat ie zelfmoord gepleegd heeft en daar meteen een topic op een discussieforum over te beginnen lijkt mij wat overdreven.
Moet ik weldra vragen of een 'onderwerp' wel toegelaten is door jullie ? Enne...voor wat dient een discussieforum? U bent het niet met mij eens?..prima zo, daar heb ik nog nooit iets over gezegd en dat zal ik nooit doen. Ik zal wel respect voor uw mening opbrengen, andersom is dat blijkbaar moeilijk maar kom, ik kan nu eenmaal tegen kritiek op mijn stellingnames...democratie en vrijheid van meningsuiting noemt men dat, straf dat zovelen het daar toch moeilijk mee hebben!
Oud 26 januari 2005, 12:46   #25
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Mooie opkuis. Als hij dan toch nog iets goed gedaan heeft in zijn leven is het wel zichzelf van het leven beroofd hebben.

Iemand die al een tweede kans gekregen heeft in het leven na het verkrachten van een vier-jarig meisje en hierna een vrouw verkracht en vermoord verdient geen mededogen.

De linkse jongens zullen wel weer afkomen dat dit totaal onmenslievend is t.o.v. van deze moordenaar maar alweer denken ze niet aan het leed dat hijzelf reeds veroorzaakt heeft.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be