![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dUSK : 26 januari 2005 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=4]Voor Dietsland en Europa; voor het vrije Avondland![/size] Laatst gewijzigd door Tyr de Dietser : 26 januari 2005 om 22:41. |
||||
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() @Tyr de Dietser
![]() Maar om nu terug te komen op wat ik beweerde: dat mensen zoals jij er voor zorgen dat het VB niet als waardige gesprekspartner wordt aanvaard door dat percentage van 'rare' achterban die ze heeft. Vind je dat ik ongelijk heb? |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nog gematigder zou leiden tot een opname in de regering waarschijnlijk, maar zou ook leiden tot een nieuwe splinterpartij, die binnen 25 wéér de oorspronkelijke zal overtreffen. We kunnen beter doorzetten zoals we nu bezig zijn; de kruik gaat te water tot ze barst, en barsten zal ze. Je moet gewoon wat geduld hebben.
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 27 januari 2005 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() En dat zijn dan geen vooroordelen ja dag jan.
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Wat zou u gezegd hebben mensne met hetzelfde profiel alleen het zijn moslims.
Laten we ons vanaf nu weer concentreren op het onderwerp...
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door Tyr de Dietser : 27 januari 2005 om 18:09. |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jongen en meisjes, terug naar het toppic. Moeten we die rare kwieten niet zoals Coveliers uit de partij zetten om de partij meer toegankelijk te maken voor andere mensen die wel een zinvolle bijdrage aan de partij kunnen brengen?
(Kijken of ze nu nog zo vriendelijk blijven ![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Het partij is een middel en geen doel op zich! laten we niet dezelfde fouten maken als de VU zaliger en de NVa! |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Desalniettemin vind ik dat de partij zich daartoe niet mag laten verlokken.
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Die doen teminste meer dan al uw Vlaams Belang-gemeenteraadsleden
*Waarschuwing:* Je bent hier niet om de partij te ridiculiseren, aansprekingen als "behang" zijn dus niet gewenst.
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door Tyr de Dietser : 1 februari 2005 om 18:57. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Tyr de Dietser : 1 februari 2005 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() he rechterke , in mijn gemeente doet het vb zeer goed haar best en gaat ze zeker de vlgende verkiezingen winnen , nivea daarentegen heult steeds mee met de pc'ten van welke kant dan ook .... de n-va vormt zelfs op plaatselijk niveau kartels met Groen en spa. Dus ik zou maar niet al te hoog van de toren blazen ... door de demonisering kan het zijn dat het vb niet overal goede kachten heeft , maar dat geldt eveneens voor de andere partijen. Er zijn de laatset tijd trouwens nogal wat vld'ers en n-va'ers overgestapt naar het vb ... zij zullen ook wel dan niet goed meer zijn zeker. Och ja voor de pc'ten is een licenciaat van het vb dommer dan een cafebaas van de spa ...Ze trekken hun kromme redenering overal door.
En in de steden stelt uw partijtje geen bal voor , net zo min als de cdenv trouwens ... de cdenv en vu hebben jarenlang hun achterban in de steden aan hut lot overgelaten en hun kiezers zijn zelfs weggevlucht uit de steden. In brussel hebben ze zo goed hyn best gedaan dat ze in 20 jaar van 20% naar minder dan 2% zijn gezakt ... *Waarschuwing* Mag ik je vragen toch gebruik te maken van hoofdletters en leestekens? Volgende keer beter of "*knip*" vrees ik... Laatst gewijzigd door Tyr de Dietser : 1 februari 2005 om 22:39. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik ken nog genoeg idealisten binnen de partij die de tafelspringers en carriéristen onder de knoet houden. Ik hoop dat we uit de lessen van de VU geleerd hebben! |
|
![]() |