![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Guderian : 30 januari 2005 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin zo'n vermoeden te krijgen dat, als je in financiele moeilijkheden zit, dat de sociaal assistent of advokaat je aanraadt om gewoonweg sommige schulden niet meer te betalen.
Namelijk die schulden waar "ze" je toch niet kunnen raken. Dus: de huishuur en de elektriciteit wordt niet meer betaald. Je kan maar zeer moeilijk uit je woning gezet worden en het minimum elektriciteit krijgt je (niet gratis, maar je krijgt het niettegenstaande je de vorige rekeningen niet betaalde). Dat beleid zal zich helaas wreken. voorbeeld: huisbazen van kleinere woningen zullen geneigd zijn ermee te stoppen ... en de markt wordt nog schaarser. Beleid moet doordacht zijn ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() nationaal-bolsjevisme.
![]() hip en trendy. Laatst gewijzigd door Mitgard : 30 januari 2005 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Op dit moment wordt electriciteit belast als een luxegoed, 21% dus (de zogenaamde Elia-heffing). Dát is de reden voor de hoge prijzen en niet de liberalisering! Die kan ik enkel toejuichen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ik niet wil werken kan een ander dat in mijn plaats doen en is die gelukkig, want die heeft werk dan. zie hem eens stralen van geluk. werkonwilligen doen de werkgelegenheid toenemen, of ik moet mij vergissen. toch goed? |
|
![]() |
![]() |