![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 29 januari 2005 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Beysen en Coveliers staken hun nek in hun partij uit ten voordele van het eigenbelang.
Het eigenbelang heeft wel de grootste mond als het over die interne discussie van de VLD gaat, maar als ze zelf de kans krijgen om hun lievelingskes te belonen voor hun daden, steken ze weer hun kop in't zand. Toen Beysen en Coveliers nog binne de VLD zaten, waren het volgens het eigenbelang de beste politici van die fractie en nu moeten ze ze zelf niet. Hypocrieten! |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() U maakt alleen een gissing. En waarschijnlijk valse beschuldigingen. Beysen moest niets van het VB hebben. Dat heeft hij duidelijk in de media gezegd toen hij de VLD verliet. Coveliers is een liberaal en heeft dus niets bij het VB te zoeken. Vanwaar bent u zo zeker dat ze een nauwe band hebben??? Buiten die betekenisloze scheefgedachten...
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Beysen was verbitterd omdat hij zelfs geen plekje kreeg bij het blok.
Nog nooit een liberaal in uw partijke gekregen? Wat dan met die bimbo? ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een prachtig nieuws dat Coveliers uit de VLD gegooid is. Deze mislukte VU-er past veel beter in het Vlaams Belang, dan in de Belgicistische VLD. Hopen dat velen hem volgen zoals Quickie, Hermans, Vankrunkelsven, Dedecker... Hoewel die laatste zich de laatste dagen wel overdreven kalm opstelt.
De VLD is een Belgischgezinde, liberale partij. BLD aan de Belgicisten!
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar Coveliers nu terecht komt kan me geen bal schelen. Het belangrijkste is, dat hij uit de VLD gesmeten is.
Als hij succes wil maken, zal hij wel een complete metamorfose moeten ondergaan. Een re-styling lijkt mij geen overbodige luxe. Ik stel voor dat de nieuwe partij hem het eerste jaar in tandpastatubes uitbetaald.
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Ik zag het al van ver aankomen, vandaar dat ik deze topic opende:
Citaat:
Hoe hypocriet! ![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 30 januari 2005 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Geweldig !!!
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
idd. dat is pas hypocriet!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() VLD is zelf ook hypocriet, maar niks meer dan Coveliers of het eigenbelang.
Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 30 januari 2005 om 16:39. |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eens even de stellingen deponeren waarmee je de topic opende: Citaat:
Citaat:
Soit.
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Wacht tot na het lidmaatschap van Coveliers zoals Morel en Verstrepen en dan is het helemaal duidelijk hoe hypocriet het eigenbelang is.
Dat zag ik inderdaad al van ver aankomen. ![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Coveliers zegt dat hij een liberaal rechtse partij wil, dat i shet VB niet (heb ik zo begrepen) ... Een liberaal kan zich op den duur zich minder liberaal voelen en naar een andere partij gaan, dat is iets anders... |
|
![]() |