![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Als bouddhisten in een winkel staan met hun authentieke kledij , zal er bijna niemand klagen. Omdat die mensen niets op hun kerfstok hebben zoals 11 sep, kelen oversnijden,moorden, bomauto's vb. Bali enz...................................
Een Hoofdoek zoals die van de moslim's is het symbool van de Islam en alles wat er voor staat, en 'geen bandana zoals ik er soms ook ene draag bij het fietsen onder m'n helm ![]() ![]() Als ik in de zomer naar het strand ga dan zie ik de laatste jaren ook vele zwarte spoken zweven over het strand, dat is dan meestal een of andere mohamed en z'n bende, die met ouders&schoonouders en heel het nest is afgezakt voor een weekendje zee. Dan ziet ge die gordijnen in zee gaan ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Je bent aan't grappen, right? Je denkt toch niet dat een moslimah zomaar effe naar buiten kan gaan om een ommetje te gaan wandelen ofzo? T'is dus zo dat de meeste moslimah's, en dan bedoel ik de vrouwen in de gemeenschappen, totaal afhankelijk zijn van de man, en in mindere mate van de familie. Moslimah's kunnen op zich bij niemand terecht bij deze problemen, behalve bij vrouwelijke familieleden, dat is meestal de moeder, of een tante. Maar, hier zit het probleem, die zijn zelf ook totaal afhankelijk van "hun" man. Dus een oplossing wordt zo niet bereikt. Vaak komt de mishandelaar dit nog eens te weten, en wordt het probleem nog erger. T'enige dat een moslimah kan doen, als het te erg wordt, is proberen uit het huis te ontsnappen (met, maar vaak zonder kinderen) en naar een vluchthuis te gaan.... wetend dat de familie de handen van haar afneemt (of zelfs erger, gaat achtervolgen, bedreigen tot zelfs vermoorden). Daarom dat vele nederlandse vluchthuizen net volzitten met allochtoonse vrouwen die nergens meer terecht kunnen en niets anders kunnen dan wegrotten in die centra. Een tragisch probleem.... Dit oplossen is bijna onbegonnen werk. Nouja, ik weet alvast totaal niet hoe je de moslimah's in een sterkere positie kan krijgen, zonder "in" de cultuur zelf voor aanpassingen te zorgen.... Ik veronderstel dat elke oplossing begint met een aanklacht van het probleem...... Maar als je dat eens probeert garandeer ik je dat je best niet meer buiten komt, of je zou wel eens naast Van Gogh komen te liggen.
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Met de beste wil ter wereld, er is geen oplossing voor het moslim probleem in europa.
Als het niet klikt tussen twee mensen dan gaan die toch ook gewoon uit elkaar. Wel het klikt niet tussen westerlingen en moslims en het zal nooit klikken, dus we moeten uit elkaar. Het enige wat klikt bij een moslim is de vergrendeling van hun kalashnikov. Ze moeten dus terug naar hun land, waar hun mentaliteit thuis hoort. Zoals hier eerder al vermeld willen we niet terug naar de middeleeuwen, in de klas van m'n grootmoeder kregen bepaalde kinderen slaag omdat links schreven!!! Dat was "duivels" ![]() ![]() Beeld je in dat ge moet leven met mensen die zich 110% geven&leven volgens een middeleeuws boek(zelfs ouder!). En enkel dat en niets anders staat centraal in hun leven. Ik zeg daarop, NEE DANK JE. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Gisteren nog met een Vaamse boerke gesproken.
Hij was tegen de bruin, die zorgen voor alle problemen. ... maar hij had wel twee indiërs in een caravan zitten om de vuile klusjes voor hem op te knappen. Hij was niet te spreken dat ze hem hadden beboet hiervoor en dat hij nu zijn slaafkes kwijt was. Laat staan de boerkes die tegen de bruin zijn, maar wel een Filipijnse naar hier halen om te bekwijlen. Leg me dat eens uit. Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 30 januari 2005 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Da boerke had gezond boereverstand hahahahaha
Denk ge nu dat die indiërs beter af zijn ![]() Sommige riskeren hun leven om hier te kunnen blijven of door te kunnen reizen naar engeland en die mensen hebben er alles voor over om hun doel te bereiken. Kijk maar naar al die chinezen die omgekomen zijn in die vrachtwagen tijdje geleden, zo halen politie en security in de belgische havens er nog dagelijks honderden uit vrachtwagen en uit de havengebieden. Probleem ligt hem bij de politiek, zodat die ilegalen nie zomaar binnen europa kunnen komen. Laatst gewijzigd door M.V.B. : 30 januari 2005 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Tussen heel veel Nederlanders en mij klikt het, ook al ben ik moslim. Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 30 januari 2005 om 19:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ooit al eens afgevraagd waarom mensen in zo een container kruipen? Die zullen het zeker niet voor hun plezier doen. Want ooit al Jetair een droomvakantie in een container zien aanbieden, ik niet. Het probleem ligt hem in het feit dat wij vroeger elk land gekoloniseerd hebben en daarom elk afrikaans land en veel aziatische landen kapot hebben gemaakt. Want moesten we alles eens onafhankelijk zien, dan moet Irak en Congo normaliter 1 van de rijkste landen ter wereld zijn. Ze zitten gewoon op zwart goud en diamant. Het minste wat we dan nu kunnen doen is de mensen opvangen, en niet in een soort van gevangenis steken. Maarja, we zijn solidair he, 40 miljoen euro.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in feite heb je gelijk het is hoogst discriminerend dat een Vlaming aan zijn eigen Vlaamse kust alleen maar kan geilen op andere Vlamingen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() wij hebben ook naaaaaaaaakt stranden in belgië en europa ![]() ![]() ![]() eigenlijk wil ik ze gewoonweg niet meer zien en horen, want ik verzeker u als ge ze nie zie, hoor je ze. Wij liggen daar op ons gemak, komen ze daar af met hun kamelenmuziek. Mja voelen zich dan ook direct thuis in die duinen he ![]() Kreeg ook een brief van de politie van De Haan in m'n bus dat ik m'n auto zelfs bij warm weer, nie mag achterlaten met het raampje open op 3 mm!!!!! Reden : sedert enkele jaren diefstal in de zomer periode van bepaalde type's die afzakken uit de grootsteden ![]() Was toch verbaasd tijdens m'n verblijf in het "moderne marroko" dat vele stranden appart zijn. Vrouwen/mannen, leve de moderne tijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat is het probleem.
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lustig lezer, je haalt normale dagdagelijkse gedragingen aan van autochtonen. Een hoofddeksel gaat af in de woning van een gastheer, is dat nu een horecazaak of prive.Op scholen geld net hetzelfde. De meeste types allochtoon hebben deze gedragingen of al van "huis" uit, of hebben er geen last van om dit hier na toe doen.
Met als meest frappante voorbeeld, de joden.Die zijn zelfs zo creatief om ieders regels na te leven. Alleen de moslims doen lastig, en zijn weeral eisende partij. Maar op straat maakt het me niet veel uit. Als het koud is draag ik vrijwillig een muts, of men zou het weer als dwingeland willen omschrijven.Dus als een vrouw een tent wil dragen, ik lig er niet wakker van.Zolang er niet gezondigd word tegenover de lokale wetten.
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() [quote=maddox]
Alleen de moslims doen lastig, en zijn weeral eisende partij. QUOTE] Mijn ervaring in the US : kende daar een Iranees(school), maar had liever dat we zeiden dat hij Perzian was ![]() Was toen nog jong en was dus gevlucht met z'n moeder uit Iran bij de val van de Sjah van Perzië..................... Die was een echte US citizen en +/- toffe kerel, tot hij rond z'n 35ste begon over z'n roots ![]() hiermee wil ik aantonen dat moslims altijd partij zullen kiezen voor hun soort, die misschien normaal is! En dat wij dit ook moeten beginnen doen, op die manier kunnen wij idd nog iets leren van de moslims. Zelfs al leven ze tussen europeanen,nederlanders,vlamingen en hebben ze hier een job. Eerst en vooral zijn ze MOSLIM en de rest komt er maar bij. Vroeg of laat is men toch gekloot door hun cultuur&geloof. [size=7]So beware.[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Daar zijn we weer met dat gezaag over de hoofddoek.....
![]() Waarom trekt niemand de conclusie dat moslima's zich zo "veeleisend" gedragen, omdat iedereen gewoon denkt dat ze het recht hebben om hen hun mening te geven over 'wat ze zouden moeten' dragen. Voor zover ik weet gebeurd dat bij niemand anders. Dus moet je ook stoppen met hen te vertellen wat ze MOETEN dragen. Jullie zijn al even erg als SOMMIGE 'moslim' mannen die hen bevelen om die hoofddoek te dragen.
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ik vind dien doek juist goed
![]() De venten zouden ook een teken van de islam moeten dragen die duidelijk zichtbaar is voor de euopese niet moslim bevolking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waar zit ge dan over te zagen?!?
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Islam weg = vod weg = authentieke europese gemeenschap = minder criminaliteit = propere steden&veiligheid = aangenamere sfeer Als zij hun willen afzonderen met hun gedrag en klederdracht mij nie gelaten. Voor den tijd dat het nog zal duren, geniet ervan. [size=7]AANPASSEN OF OPKRASSEN [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |